user icon

Hornbach zoekt uitdagers voor Max Verstappen

  • Gepubliceerd op 25 jun 2015 13:24
  • comments 23
  • Door: Rob Veenstra

Op het circuit de strijd aanbinden met Max Verstappen, het is de droom van menig Formule 1-fan. Die kan nu werkelijkheid worden. Zaterdag 18 juli kunnen bezoekers van Hornbach zich op een simulator met hem meten. Wie doorstoomt naar de finale, raakt zelfs verzeild in een rechtstreeks duel met Max Verstappen zelf en maakt kans op een fraaie prijs.

In negen filialen van Hornbach kunnen bezoekers terecht om hun racekwaliteiten aan te spreken en de snelste tijd van de dag neer te zetten. Hornbach zet levensechte racesimulatoren in, zodat de deelnemers zich op een echt circuit wanen. Alle uitdagers beginnen met een race op het Italiaanse circuit van Monza.

De 25 snelsten kwalificeren zich voor de halve finale bij Hornbach Geleen. Daar knallen ze in september over het circuit van Spa-Francorchamps, onder toeziend oog van Max Verstappen. De jongste coureur in de historie van de Formule 1 is die middag aanwezig om zijn potentiële concurrentie wat tips te geven en met fans op de foto te gaan. Uiteindelijk gaan de vijf beste deelnemers in het najaar bij Hornbach Best live de strijd aan met de 17-jarige Nederlander.

Reacties (23)

Login om te reageren
  • welke filialen zijn dat dan?

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 13:26
    • Stitch

      Posts: 5.225

      geen idee, maar er zit er hier in Wenen wel eentje om de hoek. Zou die ook meedoen?

      • + 0
      • 25 jun 2015 - 14:29
    • er zitten er maar 9 in Nederland.

      Groningen,Zaandam,Wateringen,Nieuwekerk,Alblasserdam,Nieuwegein ,Breda,Tilburg en Kerkrade

      • + 0
      • 25 jun 2015 - 14:34
  • zjeeraar

    Posts: 112

    Dabajajajippiejippiejeee

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 13:28
    • sorry zelfde idee op het zelfde moment .............lol

      • + 0
      • 25 jun 2015 - 13:29
  • jippiejajajippiejeeee

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 13:28
  • Vet! Alleen jammer dat er geen Hornbach in het oosten zit. Dichtsbijzijnde is voor mij 90km. Toch een beetje ver als je geen vervoer hebt.

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 13:38
  • Marcooooo

    Posts: 479

    Beetje jammer dat de dichtstbijzijnde Hornbach ruim 130km ver is... helaas. Hopen dat Gamma of Karwei ook nog eens zoiets doet :)

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 13:48
  • BramG44

    Posts: 424

    ik heb er ook geen in de buurt en ik zuig enorm in race games....no go ben ik bang maar wel een leuke actie

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 14:13
  • Danny006

    Posts: 289

    top, leuk maar een gekke vraag.. krijgt iedereen de zelfde wagen zoals in top gear waar de sterren mee rijden, of mag je aan de settings zitten.

    neem aan dat onder ons op dit forum een aantal racemannen en dames zitten die achter de computer racen, maar de een heeft liever meer grip/gewicht op de voorkant dan de andere.

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 14:14
  • Charrel

    Posts: 601

    Ik ben inderdaad benieuwd wat via welk platform ze dit doen, welke instellingen je mag aanpassen etc.. :-) Leuk initiatief overigens!

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 14:22
    • idd, sim game of f1 2014/15 wat toch niet erg realistich is ;)

      • + 0
      • 26 jun 2015 - 14:52
  • oh jee, laat Max zijn vaseline niet vergeten.....

    • + -1
    • 25 jun 2015 - 14:35
    • Was de azijn weer eens in de aanbieding?

      • + -1
      • 25 jun 2015 - 15:28
    • hoezo? voelde je je aangesproken? ik vind dat Max zich niet moet lenen voor dit soort acties....de nieuwe Senna staat niet bij een Hornbach...ik hoop ook dat dit artikel een grap is....zoniet, dan moet hij zijn manager ontslaan...

      • + 0
      • 25 jun 2015 - 20:24
  • is de min leeftijd bekend? zou wel erg ironisch zijn als je min 18 moet zijn aangezien Max 17 is (ben zelf ook 17)

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 17:34
    • sorry man, alleen 18+...

      • + 0
      • 25 jun 2015 - 20:20
    • grapjas, zal toch wel geen leeftijd aan verbonden zijn aangezien het toch een computer spelletje is :)

      • + 0
      • 26 jun 2015 - 14:50
  • Leuk! Ik ga mijn best doen, want ik wil Max graag eens ontmoeten!

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 17:46
  • Prima actie! Eerst een wedstrijd van RJC bezoeken en dan goed aangeschoten de simulator in. Ideale combi.

    • + 0
    • 25 jun 2015 - 18:38
  • Ben benieuwd of het een echte simulator is, als het gedaan wordt met F1 2014 kan je mij meteen al tegenover Max zetten >:)

    • + 0
    • 26 jun 2015 - 08:36
    • vraag ik me ook af, rFactor, assetto corsa of project cars is toch leuker, alle assists zoals tc, abs enz uit ;)

      • + 0
      • 26 jun 2015 - 14:51
    • Die heb ik ook uit op F1 2014 hoor :-) Alleen zit er bij de controller een soort van ingebouwde tractiecontrolle in..

      • + 0
      • 26 jun 2015 - 15:12

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

IT Grand Prix van Emilia Romagna

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Imola zou vast op de Formule 1-kalender moeten staan

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
7 - 9 mei
Spanje
21 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
11 - 13 jun
Canada
25 - 27 jun
Frankrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
7 - 9 mei
21 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
11 - 13 jun
25 - 27 jun
Frankrijk Paul Ricard
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar