Schumacher: "Niet realistisch om ons vooraan te verwachten"
- Gepubliceerd op 30 apr 2010 13:03
-
41
- Door: Robin Smeets
"Onze stap voorwaarts in Barcelona zal groter zijn dan dat je kunt maken bij de overzeese races, maar het is niet realistisch om ons opeens vooraan van de grid te verwachten", vertelde Schumacher. "We hebben aan updates gewerkt voor onze auto en ik ben ervan overtuigd dat we hierdoor ook wel een stap vooruit kunnen maken, al zullen we niet opeens voor de overwinningen kunnen strijden."
Schumacher, die tot nu toe altijd verslagen is door teamgenoot Nico Rosberg, hoopt op een betere race in Barcelona. "Ik hoop op een betere race in Spanje dan dat ik in China had en het zou zeker niet verkeerd zijn om betere resultaten te scoren. Het goede nieuws is echter dat ik na drie jaar afwezigheid nog altijd erg gemotiveert ben en ik ben klaar voor deze uitdaging."
Trending nieuws
-
Leclerc vol lof over Antonelli: "Heb hem hoog ingeschat"
Charles Leclerc is onder de indruk van Mercedes-coureur Andrea Kimi Antonelli. De jonge Italiaan staat bovenaan het w...
24 jun 2026 17:22 -
Weinig hoop voor Verstappen: "Red Bull-updates gaan niet werken"
Oud-coureur Juan Pablo Montoya heeft geen hoge verwachtingen van de veelbesproken updates van Red Bull. De Colombiaan...
25 jun 2026 08:11 -
FIA roept Verstappen niet op voor belangrijk F1-weekend
Max Verstappen hoeft zich vandaag niet te melden in de perszaal voor de officiële FIA-persconferentie. Het racew...
25 jun 2026 07:36 -
Norris krijgt Madame Tussauds-beeld: Wereldkampioen reageert vol verbazing
Lando Norris heeft woensdag voor het eerst kennisgemaakt met zijn eigen wassen beeld in Madame Tussauds Londen. De Mc...
24 jun 2026 18:46 -
Cadillac beschermt Pérez: "Checo maakt een enorme indruk"
Sergio Pérez voelt zich na een moeizame periode bij Red Bull Racing weer helemaal op zijn plek in de Formule 1...
24 jun 2026 18:06
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land DE
- Geb. datum 27 jun 1985 (40)
- Geb. plaats Wiesbaden, DE
- Gewicht 71 kg
- Lengte 1,78 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Nico Rosberg
Team profiel
- Team naam Mercedes
- Basis Brackley, Duitsland
- Michael Schumacher 3
- Nico Rosberg 4
- Nico Rosberg 6
- Michael Schumacher 7
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 9
- Lewis Hamilton 10
- Andrea Kimi Antonelli 12
- Lewis Hamilton 44
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
636.199 reacties op Mercedes
59 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Mercedes

Reacties (41)
Login om te reagerenPosts: 245
Zou dat óók voor Rosberg gelden? Nee toch zeker?
Posts: 99
Dit geldt ook voor Rosberg. Rosberg mag dan wel sneller zijn dan Schumacher, maar hij is niet sneller dan een Mclaren in zn Merceds GP auto.
Posts: 9.505
Hij zegt het maar weer eens zelf voordat mensen teveel gaan verwachten of gaan kakelen dat het nog steeds niet lukt
Posts: 99
Dit geldt ook voor Rosberg. Rosberg mag dan wel sneller zijn dan Schumacher, maar hij is niet sneller dan een Mclaren in zn Merceds GP auto.
Posts: 24
Brawn heeft de afgelopen periode twee belangrijke aanwijzingen gegeven, die enig licht lijken te werpen, op de tot nu toe relatief bescheiden prestaties van Schumacher.
1. Mercedes heeft zo beweert Brawn - een ontwerpfout gemaakt, als gevolg van een verkeerde inschatting van de invloed van het nieuwe bandenmaat-reglement, (dit) in samenhang met de gewichtsverdeling (denk aan de tankstoploze race).
Ik citeer teambaas Ross Brawn : Ons probleem is niet de wielbasis, maar de gewichtsverdeling. Daar zijn we de mist in gegaan. Tijdens het testen met deze banden realiseerden we niet dat we niet de correcte gewichtsverdeling hadden. We reden op de limiet met wat we uit deze auto konden halen.
De banden zijn flink veranderd en daar konden we voor het nieuwe ontwerp niet mee testen. De andere teams zijn daar beter op ingesprongen dan wij. Dus modificeren we de auto voor Barcelona om een beter bereik voor de gewichtsverdeling te bewerkstelligen.
Mocht dit bericht op waarheid berusten, dan heeft niet zozeer Schumacher, maar de technische staf van het Mercedes-team (Brawn/Haug) zich voor dit seizoensbegin ernstig gediskwalificeerd.
www.f1today.nl/nie(...)wielbasis-voor-w01/
2. De bolide van Schumacher heeft daarnaast zo wordt voorts beweerd - een structurele schade opgelopen (krom chasis) tijdens de eerste twee wedstrijden, waardoor de afwijkende en sowieso (punt 1) al mindere stuurkarakteristieken van zijn auto, een extra handicap zouden hebben gevormd.
www.f1today.nl/nie(...)sis-van-schumacher/
3. Voor die FI experts, die menen, dat de huidige Schumacher ook al zou hij in een perfecte auto rijden iets (te veel) van zijn scherpte (onverschrokkenheid) zou hebben ingeleverd, wil ik toch even opmerken, dat hij na zijn eerste FI fase, nota bene op (notoir onveilige) motoren is gaan racen, hetgeen toch voor een overtuigende indicatie van het tegendeel lijkt te pleiten.
4. Schumacher heeft voor seizoensaanvang reeds geprobeerd, om de overspannen verwachtingen rond zijn terugkeer te dempen, door te stellen, dat de Mercedes FI-kart, op dat moment, goed zou zijn voor (niet meer, dan) een zesde of zevende plaats.
Posts: 62
als schumacher hierdoor vooruit gaat wil niet zeggen dat dit ook voor Rosberg geldt.
Posts: 11.414
@Robert,
Je vergeet het excuus dat het de auto van Button is. Dat wordt wel nergens genoemd door Schumacher, Brawn of wie dan ook, maar Swearengen staat erop dat dat de belangrijskte reden is voor het tegenvallen van Schumacher.
Wat is trouwens FI? Force India?
OT:
Het is wel grappig dat \"ze\" zich alweer zo aan het indekken zijn. Eerst zouden ze het veld verrassen met hun compleet nieuwe auto voor de eerste race. Daarna zou het de totaal nieuwe B- Spec auto zijn die ze vanaf Spanje weer vooraan zou zetten.
Gaat die b-spec nu dan ineens niet de winst meer opleveren?
Denk overigens wel dat het eerder Schumacher is die zich wil indekken. Ross Brawn en Haug zullen er toch wel degelijk vanuit gaan dat ze in Spanje winnen.
Schumacher had voorafgaand aan het seizoen nog een grote mond over dat hij de jonge rijders niet indrukwekkend vond, dat de nieuwe auto\'s geen enkele uitdaging zouden zijn bla bla.
Toen bleek bij de wintertests ineens dat de auto misschien niet zo goed was als het jaar ervoor en toen begon het terug krabbelen.
Alhoewel hij voor de eerste training op Bahrein nog enthausiast babbelde over hoe een extra titel er toch zeker in zat en dat hij daar uiteindelijk wel voor ging. Die bravoure was er wel heel snel uit na een paar trainingen.
Nou wil het geval dat Mercedes voor China zeker een goede update mee had. Het kan aan de baan gelegen hebben (of wellicht aan de rijhoogte systemen die verdwenen waren), maar Mercedes en McLaren waren ineens sneller dan Ferrari en zaten heel dicht op de Red Bulls tijdens de kwalificatie.
Als deze B-Spec auto ze nog een paar tienden naar voren brengt dan zou Rosberg heus wel een overwinning kunnen pakken. Wie weet kan Schumacher er ook wel mee uit de voeten.
Als deze nieuwe auto nou nog steeds niet de overwinning brengt die Mercedes zichzelf als doel gesteld heeft dan stappen ze heel snel over op 2011.
Posts: 9.505
wat en onzin. als er iemand geen grote mond heeft in de pers en altijd terughoudend is in de pers, is dat schumacher wel. Maar zoals neerder vermeld, daar wil ik weleens een born van zien
Posts: 11.414
Weet je wat ook een leuke quote is?
\"En dan de mensen die zeggen, hij heeft 3 jaar langs de kant gestaan. Ik ben benieuwd wat dit voor invloed heeft. Toen hij zijn been gebroken had kwam hij namelijk beter terug dan ooit. Dus ik denk juist dat hij nu compleet fit en opgeladen is en dit dus alleen maar in zijn voordeel gaat spelen.\"
Welk \"genie\" zal zoiets zeggen? Niemand toch? Zeker niet als hij even later het volgende zegt:
\"Je kunt toch niet na 3 jaar even instappen en vooraan meedoen, dat zou alle rijders van nu ook wel heel erg degraderen!\"
De groeten aan Venray maar weer.
Posts: 3.091
\"Schumacher had voorafgaand aan het seizoen nog een grote mond over dat hij de jonge rijders niet indrukwekkend vond, dat de nieuwe auto\'s geen enkele uitdaging zouden zijn bla bla.\"
Bron graag.
Posts: 11.414
BBC interviews en Autosport
Posts: 3.091
Dat is geen vermelding van een bron maar een bewering dat je het ergens gelezen hebt. Als je niet kan refereren naar het stuk gebruik het dan ook niet. Iets neer kwakken enkel om Schumacher zwart te maken komt nogal kinderachtig over.
Posts: 11.414
Ja, ik heb het ergens gelezen en op TV gezien. Daar zul je het mee moeten doen. De Autosport artikelen zijn na een maand niet meer te lezen (zonder abonnement).
De Bahrein pre qualifying BBC opname is nog wel ergens te downloaden. Doe je best.
Mekkeren dat als ik geen bron geef dat ik dan wel moet liegen is nogal kinderachtig ja.
Alsof ik ongeloofwaardigs zeg! Denk je nou serieus dat Schumacher terug gekomen zou zijn als hij NIET dacht dat hij de moderne auto\'s wel aan kon en hij de nieuwe coureurs wel even de oren zou wassen?
Posts: 3.091
Ik zeg niet dat je liegt. Enkel dat je dingen gewoon neer kwakt puur om Schumacher zwart te maken. Daarnaast heb ik even de Bahrein quali teruggekeken maar daar komt helemaal geen Schumacher interview in voor.
En nee ik denk niet dat Schumacher terug was gekomen als hij niet het idee had mee te kunnen komen met de top alleen de nieuwe coureurs de oren wassen is wel het andere uiterste. Ik volg vrijwel alles en heb Schumacher nog nooit horen roepen dat hij de jonkies wel ff rijles zou gaan geven. Dat werd alleen geopperd door een bepaald groepje f1 aanhangers. Dat jij die uitspraken nu op het internet gooit als een uitspraak van Schumacher vind ik jammer, daarom vroeg ik om een bron. Aangezien je die niet kan geven weet ik genoeg.
Maar goed, het zal er wel aan liggen dat ik een die hard fan van Schumacher ben,... Oh nee wacht dat was ik al van Vettel... Nee wacht, in het verleden ben ik al een keer vernoemd tot Hamilton fanboy...
Posts: 1.745
\"Je vergeet het excuus dat het de auto van Button is. Dat wordt wel nergens genoemd door Schumacher, Brawn of wie dan ook, maar Swearengen staat erop dat dat de belangrijskte reden is voor het tegenvallen van Schumacher.\"
Citaat graag.
Posts: 11.414
Je eigen geblaat onder een vorig artikel
Posts: 1.745
Een citaat (Uitspraak: siˈtat het -woord citaten Zelfst. Naamw. stukje tekst van iemand anders dat je opnieuw opschrijft of voorleest) vroeg ik.
Je bent constant dingen aan het verzinnen en probeert anderen te laten denken dat het feiten zijn. Blijkbaar ben ik niet de enige die dit doorheeft...
Dat je beweert dat coureurs etc. iets gezegd zouden hebben wat niet zo is, is tot daar aan toe. Maar ga niet beweren dat ik iets heb gezegd, wat niet zo is.
Laten we het hier wel leuk houden, probeer het op zijn minst...
Posts: 11.414
Je gaat een hele discussie aan om te \"beargumenteren\" waarom het falen van Schumacher komt doordat de auto voor Button gebouwd is en dat ga je nu glashard ontkennen?
Posts: 1.745
Probeer er niet onderuit te komen, een citaat wil ik.
En voor het geval dat je vergeten bent waar het over ging:
Dit heb jij gezegd: \"Je vergeet het excuus dat het de auto van Button is. Dat wordt wel nergens genoemd door Schumacher, Brawn of wie dan ook, maar Swearengen staat erop dat dat de belangrijskte reden is voor het tegenvallen van Schumacher.
\"
Dan vraag ik je nog een keer: geef mij een citaat van mijzelf, waaruit blijkt dat ik dit gezegd heb.
En begin nu niet weer over andere dingen, een citaat wil ik.
Posts: 11.414
\"De auto van dit jaar is ook niet voor Button ontworpen, het is een doorontwikkeling van de auto van vorig jaar, die wel voor Button en Barrichello is ontworpen/doorontwikkeld.
Iedereen met een heel klein beetje verstand van F1 weet dat een F1 wagen niet van de een op de andere dag aangepast kan worden naar de wensen van een andere coureur. Dit kost tijd, zeker nu er niet meer getest mag worden.
Dat dit niet wekelijks in het nieuws gemeld wordt is omdat men er waarschijnlijk vanuit gaat dat zelfs een leek dit nog wel kan bedenken. Blijkbaar toch niet...
En door te zeggen dat rijders met verschillende voorkeuren allemaal prima met dezelfde wagen overweg kunnen gaan, laat wel zien hoeveel verstand je ervan hebt.
Bekijk onderstaand filmpje maar eens, wie weet steek je er wat van op.
www.youtube.com/watch?v=Uk2p2nRK-p4\"
Posts: 1.745
Dat je het nog probeert :)
Nu de uitspraak van jou erbij halen en vergelijken.
\"Je vergeet het excuus dat het de auto van Button is. Dat wordt wel nergens genoemd door Schumacher, Brawn of wie dan ook, maar Swearengen staat erop dat dat de belangrijskte reden is voor het tegenvallen van Schumacher\"
Waar lees jij \"belangrijskte reden is voor het tegenvallen van Schumacher\" ? Help me, ik kan het niet vinden.
Zet jezelf niet verder voor schut en beken gewoon dat je het verzonnen hebt. Niet dat iemand daarvan zal opkijken...
Posts: 11.414
Hier zal de bron geweest zijn:
www.autosport.com/(...)w.myf1dream.com&type=news&id=81245
Posts: 11.414
Verzonnen? Je bleef maar hameren op dat de auto voor Button gebouwd is!?!??!?
Ga je me nou ineens vertellen dat het niet de belangrijkste reden is? Dat je toen dus maar voor joker de hele tijd door bleef zeiken over dat het \"Button\'s auto\" was?
Misschien is het anders gewoon makkelijker als je even duidelijk zegt wat je menig dan wel is in plaats van een spelletje verstoppertje?
Of weet je wat, laat ook maar gewoon lekker zitten. Het is nogal belangrijk ook ...
Posts: 1.745
Kan je dit nog herinneren:
- quote van patrickl, 27 april 2010 om 12:57Heeft niets met de rijstijl van Button te maken. Ze hebben gewoon een ontwerpfout gemaakt. Net zoals Virgin zeg maar.
De voorbanden waren anders dan ze verwacht hadden en dus hebben ze de gewichtsverdeling fout gedaan.
Het zal een combinatie zijn.
Ik denk dat Coulthard wel weet waar hij het over heeft... -
Ik heb altijd gezegd dat het om een combinatie ging. Ik heb nooit gezegd dat het de belangrijkste reden is. Dat heb jij ervan gemaakt.
Ik vraag je om een citaat waarin ik dat gezegd zou hebben (of wat er op lijkt) en dat heb je ook niet. Dus ja jij hebt het VERZONNEN.
@ -Baron-
Zoals je weet heeft Patrickl het volgende gezegd: \"Schumacher had voorafgaand aan het seizoen nog een grote mond over dat hij de jonge rijders niet indrukwekkend vond, dat de nieuwe auto\'s geen enkele uitdaging zouden zijn bla bla.\"
Zoals jij ook al hebt opgemerkt heeft Schumacher dit nog nooit gezegd. Nergens niet.
Dat betekent toch gewoon dat Patrickl liegt, of niet?
Posts: 3.091
Ik denk dat patrickl er heilig in geloofd dat Schumacher het gezegd heeft. Liegen vind ik zo\'n groot woord maar dat het niet waar is lijkt me wel duidelijk ja.
Posts: 11.414
Tsja, ik heb een wat beter geheugen dan de doorsnee Schumacher fan.
Ik zou zeggen neem een abonnement op Autosport en lees de interviews uit die tijd voordat hij daadwerkelijk in de auto zat nog even door.
Sterker nog, toen hij de eerste dagen aan het testen was wist hij ook nog zeker dat ze voor het kampioenschap gingen met die auto.
Maar ja, dat zal ik ook wel \"verzonnen\" hebben.
Posts: 3.091
Het feit dat jij beweerd dat Schumacher datzelfde zei in de Bahrein pre qualifying op de BBC zegt mij genoeg over je geheugen.
Maar ik zal wel een andere BBC pre qualifying gezien hebben als jij.
Wel mooi dat je nog probeert je gelijk te halen.
En dat laatste klopt. Hij heeft idd gezegd dat hij geen reden zag waarom Mercedes GP niet voor het WK zou kunnen gaan. En aangezien Rosberg 2e staat kan hij nog gelijk krijgen ook. Als Mercedes GP de auto goed doorontwikkeld kunnen er zeker races gewonnen worden.
Posts: 11.414
Que?
Posts: 11.414
Sjessus, dus het gaat je alleen om het woordje \"belangrijkste\"? Zeg dat dan voortaan gewoon meteen ja. Lekker belangrijk lopen doen om niets ...
Posts: 1.745
Het gaat erom dat jij bij een nieuw artikel (waar ik nog geen reactie bij had geplaatst) een uitspraak van mij erbij haalt en die verdraait.
Je weet wel, wat sommige media soms ook doen met uitspraken van coureurs. Zit jij daarop te wachten? Ik niet in ieder geval.
Je bent constant dingen aan het verzinnen. Zo ook die uitspraak van Schumacher die hij volgens jou had gedaan, maar waarvan 100% zeker is dat hij die niet heeft gedaan. Men vraagt je ook om het artikel waarin het zou staan en die heb je niet (omdat die niet bestaat).
En dan ook nog gaan zeggen dat je een beter geheugen hebt dan de gemiddelde Schumacher fan. Hoe het met het geheugen van de gemiddelde S. fan zit weet ik niet. Dat van jou is in ieder geval niet al te best.
Voorbeeld: ik plaats voor de eerste keer op deze site een link naar een filmpje en jij zegt dat ik die al eens eerder heb geplaats. Goed geheugen hoor, ik ben onder de indruk.
Hoe dan ook, het is al heel wat dat je beseft wat je fout hebt gedaan, hoera voor jou!
Posts: 11.414
OK, dan heb JIJ dat clipje niet geplaatst, maar het was al meerdere keren langs geweest:
www.f1today.nl/nie(...)her-als-teamgenoot/
www.f1today.nl/nie(...)t-comeback-in-2010/
Kom jij nog even met een quote van waar iemand van het Mercedes F1 team zegt dat Schumacher er last van heeft dat hij in de \"auto van Button\" zit?
Bedankt alvast.
Posts: 2.049
Pas op, sffns komt em af dat je dingen moet lezen die er niet zijn :p.
Posts: 11.414
Nogmaals, \"baron\", ik heb geen idee wat je probeert te zeggen met je laatste brabbel verhaal, maar ik heb even het interview terug gekeken:
\"De coureurs zijn niet competitiever, maar de auto\'s zijn makkelijker te rijden dan vroeger\"
\"Ik ben (door er 3 jaar uit te zijn) nu zeker een betere coureur dan ik was aan het eind van 2005 2006\"
Kortom:
- hij is niet onder de indruk van de rijders
- ziet geen problemen met de nieuw auto\'s
- is beter dan ooit
Puur de bravoure zoals waar ik het over had.
Dat was niet het interview wat ik bedoelde, maar hij heeft het uiteraard vaker gezegd. De man was (is?) er gewoon heilig van pvertuigd dat hij de beste is en kampioen gaat worden. Nogmaals, wat kun je in vredesnaam anders verwachten? Waarom zou hij terugkomen als hij niet verwacht iedereen te kunnen verslaan?
Dat dit uberhaupt ter discussie staat is gewoon te bespottelijk voor woorden.
Ik kan er verder ook weinig aan doen dat je zo\'n beroerd geheugen hebt, maar het zou prettig zijn als je even het fatsoen had om dingen even zelf te checken voordat je mensen voor leugenaar uit gaat maken. Sta je achteraf ook minder voor joker. Ok?
Posts: 3.091
Nou als je mijn verhaal al niet meer kan volgen dan spreekt dat al helemaal boekdelen. Erg kinderachtig om met brabbel te beginnen. Kunnen we elkaar hier niet met respect behandelen. Of zijn we daar te gefrustreerd voor.
En dat \"interview\". Waar moet dat plaats gevonden hebben? Ik weet wel zeker van niet dat dat gebeurd is tijdens de Bahrein pre-qualifying zoals je eerder beweerde. Dus blijft er enkel je Autoblaadje over waarvan je weet dat ik dat niet na kan trekken. Beetje kinderachtig dat je dan gaat zeggen dat het aan mij ligt.
Zeg je dat ook tegen je baas als die ergens om vraagt?
En dan jou analyse van zijn uitspraken. Hoezo kom jij erbij dat hij dat dan vind. Met \"De coureurs zijn niet competitiever\" kan hij ook bedoelen dat de concurrentie nog net zo sterk is als in zijn vorige periode. Of stelden Raikkonen, Hakkinen en Alonso toen niks voor. :P
En die laatste quote is wel helemaal geniaal. Heb je ooit wel eens een coureur het tegenovergestelde horen zeggen. Erg dom dat jij niet door die PR praat heen kan prikken.
Dus ff de punten op een rijtje, anders begrijp jij het weer niet.
Jij beweerd dat Schumacher heeft GEZEGD dat hij de coureurs niks vind voorstellen en dat hij ze wel even om de oren zou rijden. Ik vraag waar hij dat gezegd zou hebben waarop jij oa de Bahrein kwalificatie noemt. Die check ik, ik kom geen enkel interview met Schumacher tegen en meld dat. Vervolgens kom jij met verwijten en draai je om het punt heen om vervolgens een paar quotes te geven die ook op een andere manier te interpreteren zijn. En dan ben ik de joker.... Juist....
Posts: 11.414
Schumacher heeft precies gezegd wat ik beweerde dat hij zei. Lijkt me verder klaar zo.
Volgende keer beter knul.
Posts: 3.091
Nee jij geeft jou interpretatie van wat hij gezegd heeft.
Een sterk staaltje zwartmakerij zonder de feiten om het de ondersteunen.
Posts: 11.414
Schumacher heeft vrijwel letterlijk gezegd wat ik beweerde dat hij zei. In een ander interview dan ik bedoelde, maar dat versterkt mijn standpunt alleen maar.
Het gaat ook helemaal niet om een enkele uitspraak of om een exacte tekst, maar om het punt dat hij vooraf vol bravoure was en dat dat hij zich ineens in begon te dekken toen hij merkte dat het allemaal toch wat minder makkelijk ging dan verwacht.
Ik overigens moet toegeven dat jouw interpretatie van wat IK gezegd heb inderdaad wel compleet fout is. Misschien dat daar je probleem zit.
Posts: 1.745
Vrijwel letterlijk? M.a.w. NIET letterlijk...
Nu gaat het weer niet om een uitspraak of een exacte tekst?
Hij heeft idd voor dat \'t seizoen begon gezegd dat hij voor het kampioenschap wou gaan, (zullen vrij weinig mensen van hebben opgekeken die uitspraak), daar maak jij dus van: de andere rijders stellen niets voor? Mooie interpretatie. Misschien hebben ze bij RTL boulevard nog een plaatsje voor je over, ik zou in ieder geval iedere dag kijken voor mijn dagelijkse portie humor.
Posts: 11.414
Schattig. Nog eentje die mijn woorden gaat interpreteren tot iets wat ik NIET gezegd heb en dan claimt dat Schumacher DAT niet gezegd heeft. Nee inderdaad niet, dat heeft hij niet gezegd.
Wat ik zei dat hij gezegd heeft heeft hij gezegd. Meer dan dat kan ik er niet van maken.
En inderdaad, ik had een breder punt gemaakt. Dat jullie nou gaan lopen zeiken over een enkel woordje danwel zinnetje geeft alleen maar aan hoe zwak je staat.
Posts: 3.091
\"Wat ik zei dat hij gezegd heeft heeft hij gezegd. Meer dan dat kan ik er niet van maken.\"
Jouw comment:
\"Schumacher had voorafgaand aan het seizoen nog een grote mond over dat hij de jonge rijders niet indrukwekkend vond, dat de nieuwe auto\'s geen enkele uitdaging zouden zijn bla bla. \"
De voor het gemak kloppende quote van Schumacher:
\"De coureurs zijn niet competitiever, maar de auto\'s zijn makkelijker te rijden dan vroeger\"
\"Ik ben (door er 3 jaar uit te zijn) nu zeker een betere coureur dan ik was aan het eind van 2005 2006\"
Daar zit toch aardig wat verschil in. En die comment was al de hele tijd het punt. Dat jij er constant omheen draait en in verdediging verwijten naar anderen gaat gooien geeft aan hoe zwak JIJ staat. Wel mooi dat je NOG STEEDS alles probeert recht te lullen. Beetje jammer alleen dat je nu doet alsof het onze schuld is dat jij iets fout gelezen/onthouden/gehoord hebt.
Maar goed, ik ben er verder wel klaar mee. Voor mij is het duidelijk dat jij alleen je eigen waarheid hebt. Zelfs als je de feiten onder ogen krijgt blijf je volhouden. Ik weet nu in ieder geval wat voor waarde je toekomstige comments hebben. Ik zet m\'n zak zout alvast klaar.
Posts: 11.414
Doe niet zo bespottelijk. Die quotes komen gewoon overeen met wat ik zei. Zelfs al was het een totaal ander interview.
Triest genoeg mist je het verschil tussen een stelling en de onderbouwing NOG STEEDS.
Het punt was dat Schumacher zo veranderd was van insteek tussen voor de tests en na de tests en al helemaal sinds het seizoen begonnen is.
Ik draai ook nergens om heen ik probeer je duidelijk te maken waar het om ging. Dat je, na het stuk te lezen, nog steeds niet snapt waar het om gaat is dan denk ik wel een indicatie dat je het gewoon nooit gaat snappen ook.