user icon

Flavio Briatore overweegt toch comeback in Formule 1

  • Gepubliceerd op 08 apr 2010 15:30
  • comments 21
  • Door: Rob Veenstra
Flavio Briatore keert mogelijk toch terug in de wereld van de Formule 1. De Italiaan werd vorig jaar levenslang geschorst voor zijn aandeel in crash-gate, maar een Franse rechter maakte die straf ongedaan. Briatore liet echter weten geen comeback in de Formule 1 te willen maken.

Een rentree behoort echter toch tot de opties, zij het niet als teambaas. Briatore deelde aan Sky Sport 24 mede: "Ik ben als crimineel uit de sport gegooid. Ik zal nooit meer als teambaas werken in de Formule 1, maar misschien keer ik na 2012 wel terug in een andere rol."

Reacties (21)

Login om te reageren
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Ja in de rol van bezoeker en meer niet mag ik hopen.

    • + 0
    • 8 apr 2010 - 15:44
  • van mij mag hij als team baas terug keren. toch een man die in f1 thuis hoort.

    • + 0
    • 8 apr 2010 - 16:44
  • Hij hoord totaal niet in de formule1 , je laat een coureur niet bewust crashen, zijnstraf had moeten blijven staan. Speel met je eigen leven niet met die van iemand anders! Hij mag wedstrijden kijken. En niks meer dan dat! En ik hoef geen commentaar van andere mensen hier op f1 today. Dit is mijn mening!!!

    • + 0
    • 8 apr 2010 - 17:35
    • Dennoow

      Posts: 962

      Als je je mening de publieke discours in gooit dan moet je kritiek kunnen verduren anders moet je je mening lekker voor jezelf houden. Verder eens, hij heeft daarmee een grove fout gemaakt.

      • + 0
      • 8 apr 2010 - 23:42
    • felix50

      Posts: 5.792

      Je vergeet dat er wel meerdere mensen rondlopen die ook criminele zaken achter hun naam hebben staan.Ik las net dat de gehele top van mclaren hebben toegegeven mee te hebben gedaan met spygate.er staat Stepney en Coughlan werden door hun werkgevers ontslagen. De aanklachten tegen Coughlan, Paddy Lowe, Jonathan Neale en Rob Taylor (allen McLaren) kwamen te vervallen in ruil voor een zogenoemd \'nolo contendre\'. Hiermee erkent het kwartet de beschuldiging en betwist het de aanklacht niet. De vier moesten wel een geldboete betalen. Stepney kan nog geen streep onder het spionageschandaal zetten.

      • + 0
      • 9 apr 2010 - 07:19
  • m anbeek

    Posts: 214

    Ben benieuwd in welke rol dat dan zal zijn.....

    • + 0
    • 8 apr 2010 - 17:59
  • Ik heb gehoord dat hij voor de fia de crash testen gaat uitvoeren.

    • + 0
    • 8 apr 2010 - 18:05
  • Laat \'m eerst maar eens een paar jaar in de bak zijn zonden overdenken, de idioot!

    • + 0
    • 8 apr 2010 - 20:04
  • Welkom terug Flav!

    • + 0
    • 8 apr 2010 - 20:49
  • Dankzij deze man hebben we toch ook heel veel goede dingen gezien in de F1 waaronder de eerste wereldkampioenschappen van Schumacher en Alonso...En ik snap niet wat mensen hier last van die man hebben....Vond het toch al irritant om dat gepruts van die Piquet steeds te zien.....

    • + 0
    • 8 apr 2010 - 23:28
  • Mond dicht en wegwezen, oplichter!

    • + 0
    • 9 apr 2010 - 01:24
  • felix50

    Posts: 5.792

    Dus mag hij van mij ook terug komen

    • + 0
    • 9 apr 2010 - 07:20
  • Roy-NL

    Posts: 848

    Zijn rol is dan ongetwijfeld die van Stimorol...

    • + 0
    • 9 apr 2010 - 08:26
  • klaasdw1

    Posts: 173

    \'t Is gewoon een teambaas die door de mand gevallen is terwijl de andere teambazen meer geluk hadden en hun gefoefel konden onthouden van het daglicht. Die hadden natuurlijk geen driftkikkers van coureurs in huis die dom genoeg zijn om dergelijke dingen naar buiten te brengen.
    En JogT, de enige die Piquet in gevaar gebracht heeft is Piquet zelf.
    Go Flavio!

    • + 0
    • 9 apr 2010 - 08:35
  • ik mis hem niet, mag wegblijve dus

    • + 0
    • 9 apr 2010 - 08:35
  • Tja, het is en blijft een Italiaan. Kijk maar eens wat Berlusconi allemaal aanricht en toch in zijn stoeltje blijft zitten. Die heeft geen contract voor een paar seizoenen met een miljoenendeal. Zelfs Schumacher komt er maar bekaait vanaf.
    Het is dus kiezen of delen, assie terug komt zal het hetzelfde vuurwerk geven als bij Jos Verstappen destijds!

    • + 0
    • 9 apr 2010 - 08:49
    • Enigma

      Posts: 35

      Dus omdat het een Italiaan is scheer je alle Italianen maar over één kamp? Beetje trieste reactie ...

      • + 0
      • 9 apr 2010 - 15:35
  • renzo

    Posts: 929

    Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ook Nelsinho in 2011 zeer waarschijnlijk op de grid staat.

    • + 0
    • 9 apr 2010 - 10:08
    • Dat zei je voor 2010 ook al ...

      Ik zou trouwens niet eens weten of ze mannen als grid girl aannemen. Lijkt me stug eigenlijk.

      • + 0
      • 9 apr 2010 - 12:56
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Top, laat terugkomen. Want het is wel iemand die een team kan maken. Zou iets zijn voor een van die nieuwe flut-teams, misschien dat hij daar de boel op de rails kan krijgen. En over zijn \'geintjes\', we zullen het maar niet hebben over onsportief gedrag van andere teams inzake bijvoorbeeld \'teamorders\' zoals ook mijn lievelingsteam Ferrari flikte? De F-1 bestaat bij d egratie van dit soort \'boeven\', noemen we alleen maar Ron Dennis en Herr Eikelstein himself...

    • + 0