user icon

Button tast nog altijd in het duister over toekomst

  • Gepubliceerd op 04 dec 2014 14:13
  • comments 9
  • Door: Rob Veenstra
McLaren beslist later vandaag over het lot van Jenson Button en Kevin Magnussen. Een van de twee mag bij de Britse renstal blijven als teamgenoot van Fernando Alonso, voor de ander is geen plek meer. In een aandeelhoudersvergadering stippelt McLaren de koers voor volgend seizoen uit.

Tegenover Sky Sports F1 vertelde Button: "De vraag of ik een toekomst in de Formule 1 heb kan ik nog niet beantwoorden. Ik weet het niet, ze zullen ons vanzelf op de hoogte brengen, lijkt me. Voor iedereen is het ondertussen hoe eerder, hoe beter. Ik ben met Kevin in Edinburgh en we hebben interessante gesprekken gevoerd."

"Mocht het team voor mij kiezen, dan wacht ons volgend jaar een mooie uitdaging met de nieuwe motor van Honda en de nieuwe sfeer intern. Zo niet, dan zijn er andere mooie uitdagingen die ik met plezier aan ga, dus maak je over mij maar geen zorgen. Hoe dan ook, hoe eerder we allemaal weten waar we aan toe zijn, hoe beter."

Reacties (9)

Login om te reageren
  • Er gingen geruchten dat Ron Dennis in Denemarken naar sponsoring zocht om Magnussen te behouden, maar blijkbaar loopt men daar niet echt warm. Lego heeft iig nee gezegd. Dus kamp Button komt er steeds sterker voor te staan.

    • + 0
    • 4 dec 2014 - 14:24
    • Volgens mij kun je beter Maerks vragen dan Lego...
      Heb je een bron voor je bericht dat Lego nee heeft gezegd?

      • + 0
      • 4 dec 2014 - 14:52
    • Honda zag t niet zitten, ze hadden het vermoeden dat die blokjes aerodynamisch gezien niet zo'n goed idee waren om de 2015 wagen mee te bouwen.

      • + 0
      • 4 dec 2014 - 14:56
    • ''Heb je een bron voor je bericht dat Lego nee heeft gezegd?''

      Ik wel.
      http://i59.tinypicPUNTcom/34yuudv.jpg

      • + 0
      • 4 dec 2014 - 14:58
    • ''Heb je een bron voor je bericht dat Lego nee heeft gezegd?''

      Ik wel.
      http://i59.tinypicPUNTcom/34yuudv.jpg

      • + 0
      • 4 dec 2014 - 14:58
    • "Heb je een bron voor je bericht dat Lego nee heeft gezegd?"

      U vraagt we draaien. Gooi onderstaand Deens artikel maar eens door de Vertaler

      http://www(punt)dr(punt)dk/Sporten/Formel1/2014/12/03/091151.htm

      • + 0
      • 4 dec 2014 - 15:04
  • Kevin

    Posts: 4.949

    Button moet gewoon nee zeggen, ook al doet McLaren hem nog een aanbod. Laat ze lekker de kolere krijgen daar in Woking. Als voormalig wereldkampioen moet je je eigen niet zo laten behandelen. Er zijn zat klassen die beter zijn dan de F1 en waar teams enorm blij zijn als ze Button aan zouden kunnen trekken.

    McLaren moet ook eens goed kijken naar de wijze waarop het met de fans van het team omgaat. Buiten dat de fans heel duidelijk hebben aangegeven wie ze in de auto willen hebben volgend jaar, is nu al tig keer een uiterste datum genoemd waarop de line-up bekend zou worden gemaakt. Noem OF een datum en voeg de daad daaraan toe, of houd gewoon je klep dicht en maak het bekend wanneer het zover is.

    Irriteer me echt mateloos aan McLaren's manier van handelen hierin.

    • + 0
    • 4 dec 2014 - 14:35
    • Mee eens en Button verdient gewoon veel meer dan maar in het ongewisse te blijven.
      McLaren zal bij mij zeker wat sympathie verliezen als ze Button eruit gooien.

      • + 0
      • 4 dec 2014 - 15:08
    • Warlord

      Posts: 2.095

      Het zou me niet verbazen als dit voornamelijk het werk van Ron Dennis is.
      Het is wel grappig dat Dennis in Denemarken naar sponsoren aan het zoeken is terwijl Button de voornaamste kracht achter die 5e plek in de constructeurs is (=$$$). Mclaren hoeft ook alleen maar te kijken naar de Hamilton-Kovalainen line up om te weten dat je daar de oorlog niet mee wint. Hamilton-Button was altijd uitstekend en Alonso-Button zal dat ook zijn.

      • + 0
      • 4 dec 2014 - 15:11

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Alpine F1
  • Punten 158
  • Podiums 0
  • Grand Prix 88
  • Land Spanje
  • Geb. datum 29 jul 1981 (39)
  • Geb. plaats Oviedo, Spanje
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,71 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar