user icon

Video: Een snel rondje Interlagos in de game F1 2014

  • Gepubliceerd op 06 nov 2014 17:06
  • comments 15
  • Door: Rob Veenstra
De nieuwste versie van de jaarlijkse Formule 1-game van Codemasters ligt sinds 17 oktober in de schappen voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC. In de aanloop naar de Grand Prix van Brazilië heeft de uitgever een video van een rondje Interlagos gefabriceerd. Wat is jullie mening van dit spel? Hebben jullie de game in huis gehaald en is het de moeite waard?

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met dit spel.

    Haat: het kost me veel moeite aan te passen aan de nieuwe handling, waar ik op 2013 zo'n beetje op elke baan top 10 van Time Trial stond heb ik nu veel meer moeite door de nieuwe handling, maar het wordt al beter.
    Haat: de pad (controller) heeft een soort van build-in traction control, waardoor het spel nogal arcade like wordt, ook is de turn-in in high speed corners vertraagd, dit zorgt voor onnodige understeer en een 'sluggish' voelende auto.

    Love: Ik hou van de uitdaging weer goed te worden, league racing is weer begonnen en ik werk mezelf langzaam weer omhoog op de ranglijsten. De offline features van het spel hebben voor mij geen enkele toegevoegde waarde, ik race alleen maar online. f

    Nog meer mensen die dit spel op de xbox hebben?

    • + 0
    • 6 nov 2014 - 18:38
    • Calvinh

      Posts: 2.262

      Niet meer, helaas. Heb wel 2 jaar leagues gedaan op de 360, maar dat ben ik ontgroeid. Wist niet dat het nog zo levend was eigenlijk!

      • + 0
      • 6 nov 2014 - 19:54
    • Ik ben in meerdere leagues actief atm, AOR (vroeger ARL), TRL monday league & StopDropGaming. Leagues zorgen er voor dat dit spel nog een beetje leuk blijft om te doen!

      • + 0
      • 6 nov 2014 - 20:57
    • Jij speelt het met een pad? You can't be serious!

      • + 0
      • 6 nov 2014 - 22:47
    • Ja, ik heb wel een wheel maar kan hem nergens opzetten :( al ben ik het zo gewend dat ik denk ik niet sneller zou kunnen al zou ik nu ineens een wheel gebruiken

      • + 0
      • 7 nov 2014 - 00:08
    • Warlord

      Posts: 2.095

      @Mitchell

      Heb je nog wat uitgevonden in dit spel waardoor je nog wat tijd wint? Werkt de 11-1 ride height nog?
      Ik zit namelijk met hetzelfde probleem (maar dan op de ps3). In F1 2013 was ik in de laatste 2-3 maand pas op snelheid.

      • + 0
      • 7 nov 2014 - 08:20
    • 11-1 is inderdaad nog steeds de way to go, wat wel anders is op dit spel is de balance. Het is uiteindelijk persoonlijke voorkeur, maar je hebt geen 11 meer nodig op de rear balance. Ik heb voor Kuala Lumpur bijv 1-4 als balance & mn quali PB is nu 1:36:0

      nog een heel erg handige tip voor snellere tijden: zet je fuel mix in standard of lean in trage bochten, je kan veel makkelijker accelereren & je hebt minder wheelspin!

      • + 0
      • 7 nov 2014 - 10:14
  • Bandini

    Posts: 173

    Leuk voor de kinders op deze site,maar als je een beetje volwassen bent ga je natuurlijk niet je tijd zitten verdoen achter een console en denken dat je echt goed kan rijden.

    • + 0
    • 6 nov 2014 - 20:20
    • Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren als het komt op vrije tijd! Ik ga graag wat rondjes rijden op mijn xbox, jij struint graag forums af op zoek naar discussies waar je jezelf mee kan bevredigen :-)

      • + 0
      • 6 nov 2014 - 21:46
    • Warlord

      Posts: 2.095

      Goed bezig bandini.

      • + 0
      • 6 nov 2014 - 22:24
    • BANDINI, de aard van jouw reacties is voortdurend zo verschrikkelijk zuur dat ik denk dat zowat iedereen in jouw directe omgeving een citroen als een zeer zoete tractatie zal beschouwen...

      • + 0
      • 6 nov 2014 - 22:48
    • @BANDINI

      Liever wat kinders op dit forum die zich vermaken met dit spel dan een zeikerd die werkelijk op alles wel wat te mekkeren heeft en nergens het positieve van inziet of gewoon het niet wil inzien.
      Doe de gordijnen thuis is open en ga is in het zonnetje zitten,misschien dat vitamine D je wat opvrolijkt,want jij lijkt wel een vleermuis die in een grot woont en alles zwart en duister ziet.

      • + 0
      • 7 nov 2014 - 01:00
  • Waar is het rood van Martini in de striping van de Williams???

    • + 0
    • 7 nov 2014 - 00:49
    • redbull1

      Posts: 929

      Die mag er niet op, omdat in sommige landen alcoholreclame verboden is. Ik dacht dat dat de rede was zo niet verbeter mij. Maar als je de game op pc speelt kun je dat gelukkig weg werken doordat er mods zijn, want dit ziet er niet echt mooi uit vind ik persoonlijk.

      • + 0
      • 7 nov 2014 - 08:05
  • Ik speel het op de PS3. Ik vind het spel zelf heel erg goed, maar ik erger me kapot aan 1 ding... het geluid. Is op zich goed hoor, maar de hoeveelheid wielspin die ik hoor vind ik sterk overdreven...

    • + 0