user icon

Ralf Schumacher bevestigt contact met Stefan GP

  • Gepubliceerd op 05 feb 2010 10:30
  • comments 17
  • Door: Rob Veenstra
Ralf Schumacher is bij aspirant-team Stefan GP in beeld als coureur. Stefan GP heeft nog geen startbewijs voor 2010, maar test eind deze maand wel op Portimao en reist ook af naar Bahrein voor de eerste Grand Prix, voor het geval dat er nog een plek vrijkomt.

Ralf Schumacher is door de Servische renstal benaderd. “Meneer Zoran Stefanovic maakt een zeer serieuze en doelgerichte indruk. Ik weet van hun interesse voor mij, maar meer valt er op dit moment niet zeggen. Of dit een interessante optie is moeten we afwachten”, liet de Duitser aan de krant Bild weten.

Reacties (17)

Login om te reageren
  • Laat hem maar komen. Ik zou er niks op tegen hebben!
    Nu nog een paar andere oudjes terug (bijvoorbeeld de JV\'s), dat zou wel helemaal tof zijn, haha :-D

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 10:38
  • Steff

    Posts: 405

    Voordat iedereen helemaal lost gaat dat hij niet in de F1 hoort. Stefan GP heeft hier sowieso een goede coureur in dienst. Hij weet erg veel kleine details om auto\'s net wat sneller te maken, dingen die een nieuwe jonge rijder niet weet. En Ralf heeft zijn eerste jaar nog met slicks gereden (Jordan 1997) .

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 11:09
  • Cra-c-c

    Posts: 63

    Ralf heeft leuke dingen gedaan, maar een memorabele rijder is hij nooit geworden.

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 11:22
  • sloggerke

    Posts: 646

    Dit is dus oude wijn in nieuwe vaten.
    Opeens hoop ik zeer hard dat Campos het alsnog zal halen...
    Een kaakslag voor Senna en voor alle jonge talent op deze aardbol in het algemeen dat ze zo\'n gedateerde piloten nog uit de sloot trekken.

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 11:23
  • Defensieve rijder, voegt absoluut niets toe aan de F1, in tegendeel, doet er afbreuk aan!

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 11:28
  • rafael

    Posts: 2.268

    warom wil hij opeens in F1?? dat komt door zijn broertje?

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 11:32
  • ja hij wil niet in de f1 komen volgens een andere site<br />
    hij blijft dit jaar gewoon in de f1 , dus beter wat meer sites lezen<br />
    voor je reageert op iets , enja voor mij mag die eindelijk wel eens terug komen want ralf mag je niet onderschatten want een echte top wagen heeft die nooit gehad<br />

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 11:52
    • rufage

      Posts: 167

      De BMW was anders best een goede auto.
      Ik vind hem ook geen slechte coureur. Hij schijnt alleen niet zo goed te liggen bij zijn collega\'s.

      • + 0
      • 5 feb 2010 - 13:49
  • Steff

    Posts: 405

    Hij had in 2001/2002/2003 met BMW op zich een behoorlijke auto. Probleem was echter dat Ferrari een veel betere auto bouwde en Michael simpelweg gewoon beter was. Maar dit maakt Ralf geen slechte coureur zoals (bijna) iedere 16-jarige hierboven zegt.

    Ralf heeft zelfs een paar keer weten te winnen van Michael en zijn Ferrari! Denk bijv. maar aan Imola 2001. Toen noemden ze de Formule 1 zelfs de \&quot;Formule Schumacher\&quot;. Zegt genoeg?!

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 13:57
  • Zipp85

    Posts: 202

    Dus het wordt als het goed is Nakajima en R.Schumacher bij Stefan Gp ik denk zelf dat ze een goeie kans maken om alsnog toegevoegd te worden aan de grid als Campos het niet haalt

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 14:00
  • Het zit anders: Bernie Ecclestone heeft verklaard in Bild (?), dat hij Stefan GP prefereert boven USF1 en Campos. Hij (Bernie) schuift hierbij Ralf naar voren. Daarentegen zegt Ralf in Motorsport Aktuell, dat hij komend jaar gewoon in de DTM rijdt en niets weet van Stefan GP, buiten dat er eventuele interesse is van hun kant...

    Zet Villeneuve er maar naast, lol!

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 14:14
  • reprep

    Posts: 547

    ik sluit ook niet uit dat villeneuve bij dit team gaat rijden , vooral commercieel zou het een meester zet zijn

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 17:01
  • PaultH

    Posts: 30

    En weer een Duitser er bij... F1 kunnen we zo onderhand DFM gaan noemen of zo... waar komen ineens al die Duitsers vandaan? Ze hebben kennelijk toch altijd een handje van: dit is mijn strand, dit is mijn fiets, dit is ons kampioenschap...:(
    Maar goed, Ralf kan er ook niks aan doen dat ie Duitser is maar ik zie hem niet zoveel toevoegen. Saai coureur die alleen met een topwagen iets liet zien en als het even tegen zat al de handdoek in de ring gooide.

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 17:08
  • peet

    Posts: 210

    Kan die tenminste weer eens een keer om zijn oren gereden worden door zijn broer hehehe, sorry kon t niet laten.

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 18:01
  • Mirani

    Posts: 3.031

    @Steff: Ik denk niet dat de gemiddelde zestienjarige Ralf nog kan herrinderen.

    Voor mij hoeft Ralf niet terug te komen. In zijn Williams tijd was hij iets constanter dan Montoya. Maar wel slechter, daarnaast was hij bij Toyota helemaal een maatje te klein voor Trulli, omdat hij zich niet kon motiveren. Waarom zou hij zich nu wel kunnen motiveren in een auto, die nog minder kans maakt op overwinningen dan de Toyota van toen? Ik kan het me niet voorstellen.
    Vraag dan of Panis weer wilt racen in de F1. Hij ligt volgens mij ook een stuk beter bij de ex-Toyota medewerkers.

    • + 0
    • 5 feb 2010 - 18:19
  • Oh god, alsjeblieft niet zeg.
    Dat Michael terug komt daar kan ik nog mee leven hij heeft immers wat laten zien in zijn tijd. Ralf zat er alleen omdat hij het broertje van is.

    • + 0
    • 7 feb 2010 - 14:47

SA Grand Prix van Saoedi-Arabië

Lokale tijd 

SA Grand Prix van Saoedi-Arabië

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1 is spannender dan ooit?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
8 - 10 okt
Japan
8 - 10 okt
Turkije
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
5 - 7 nov
Mexico (land)
12 - 14 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Qatar
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
8 - 10 okt
8 - 10 okt
Turkije Istanbul Park
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
5 - 7 nov
12 - 14 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar