user icon

FOTA roept fans op om deel te nemen aan onderzoek

  • Gepubliceerd op 02 feb 2010 12:34
  • comments 23
  • Door: Rob Veenstra
Teamverbond FOTA heeft de handen ineen geslagen met Formule 1-partner LG voor een marktonderzoek. De leiders van de teams willen graag van de fans horen hoe ze tegen bepaalde zaken in de sport aankijken. Het onderzoek kan vanaf vandaag ingevuld worden op www.lgf1racingfansurvey.com.

Het onderzoek kaart vragen over favoriete coureurs, teams, circuits en manieren om de sport te verbeteren aan. Andrew Barrett, vice-president voor globale sponsoring bij LG, verklaart: "LG is verguld om samen met F1 Racing en FOTA te werken en de fans een stem te geven. Bij ons is de klant altijd koning en we verwelkomen de mogelijkheid om te leren wat de fans van de Formule 1 willen en om dat te delen met de mensen die de sport vorm geven."

Reacties (23)

Login om te reageren
  • Martijn01

    Posts: 287

    Beetje rare enquete,
    je moest invullen je land,leeftijd, en of je een man of vrouw was en dan klikken op \'volgende pagina\'
    en dan stond er ,
    \"bedankt voor uw medewerking aan de grootste onderzoek ooit\"

    ??????????????
    Weird,

    M.

    • + 0
    • 2 feb 2010 - 13:21
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Ik krijg een lege pagina met \'under contruction\'.

      Under Construction


      The site you are trying to view does not currently have a default page. It may be in the process of being upgraded and configured.....

      ??!?!?

      • + 0
      • 2 feb 2010 - 14:00
    • Martijn, je hoort dus blijkbaar niet tot de doelgroep ;-) hahaha

      Ik heb de enquête wel helemaal doorlopen. Best goede vragen. Maar het laden na iedere vraag leek wel een Force India, zat echt geen tempo in.

      • + 0
      • 2 feb 2010 - 14:02
    • mister S

      Posts: 298

      (zucht) laat me raden, je bent jonger als 18? Ik namelijk ook, kreeg ook direct dat ik werd bedankt, toen probeerde ik het op leeftijd 18-24 en toen lukte het wel.

      • + 0
      • 2 feb 2010 - 16:56
  • dude

    Posts: 323

    Nou Martijn, dan is er iets fout gegaan, want ik heb zojuist 34 pagina\'s aan vragen beantwoord ;-)

    • + 0
    • 2 feb 2010 - 13:35
  • Tuur

    Posts: 154

    @ Martijn 01 ,
    Dan is er toch echt iets niet goed gegaan bij je want heb hem net volledig ingevuld en dat waren meer dan 3 vragen haha .
    Zou het gewoon nogmaals proberen . Succes .
    Ps hoop dat ze er nu wel een keer wat mee doen en naar de fans luisteren .

    • + 0
    • 2 feb 2010 - 13:36
  • fulcoboy

    Posts: 68

    Lol, in ieder geval is mijn enquete volledig vlot verlopen en heb mijn mening is kunnen uitdrukken ;) Al storen mij de laatste 4 vragen wel aangezien deze niets met F1 te maken hebben maar over de sponsor van de enquete gaan :p

    • + 0
    • 2 feb 2010 - 13:43
  • @martijn

    ik heb wel de hele enquette ingevuld :D

    erg kort was die niet, maar hopelijk word er heel goed naar de fans geluisterd nu, veel vragen waar ze nu duidelijk antwoord op krijgen

    ( en de vraag van, Moment van het jaar, stond kimi @ spa niet bij :\'(

    • + 0
    • 2 feb 2010 - 13:48
  • Vond vooral de vragen over het inhalen, de klassieke circuits en (vind ik persoonlijk nogal interessant) de tv beelden erg goed!

    Hopen dat er dan ook Eindelijk wat mee gebeurt! Vooral die eerste 2 punten moeten snel aangepakt worden naar mijn mening..

    • + 0
    • 2 feb 2010 - 13:49
    • Bart

      Posts: 147

      Dat waren inderdaad goede vragen. Ik vond alleen dat er te weinig goede circuits geselecteerd konden worden :(
      Er zijn er veel meer dan 5

      • + 0
      • 2 feb 2010 - 14:09
  • Jan

    Posts: 54

    Haha dan is er iets mis gegaan. Ik was een minuut of 20 bezig met het invullen. Probeer het anders weer straks;)

    • + 0
    • 2 feb 2010 - 13:56
  • f60

    Posts: 1.725

    Formule 1 moet klassieke circuits zoals Monaco, Spa, Silverstone en Monza blijven gebruiken
    De meeste nieuwe circuits zijn niet interessant en hebben een gebrek aan karakter

    Helemaal mee eens!

    • + 0
    • 2 feb 2010 - 14:26
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Klopt inderdaad! En dat is wat ik en waarschijnlijk vele andere fans zullen invullen. Hopelijk kan de FOTA hier iets mee bereiken bij Ecclestone en de FIA.

      \'t werd verdomme ook eens een keer tijd dat de mening van de fans gevraagd werd.

      Nu hopen dat er ook echt iets gaat veranderen aan bijv de toegangskaarten...

      • + 0
      • 2 feb 2010 - 14:38
  • Martijn01

    Posts: 287

    Ik snap al waarom ie het niet deed,
    onder de 18 jaar mag je niet meedoen :S
    (ben 14, betekent niet dat ik niks ervan weet kij al sinds m\'n 8e sirieus mee)

    ik doe die enquete nu als 18-24 jarige :P

    • + 0
    • 2 feb 2010 - 15:14
    • rafael

      Posts: 2.218

      mag allen vanaf 18jaar

      • + 0
      • 2 feb 2010 - 15:43
  • Martijn01

    Posts: 287

    En dan hier nog een vraag: dan vragen ze welke coureur volgt u nog meer naast uw favoriet?

    Alle maal toch?!

    • + 0
    • 2 feb 2010 - 15:19
  • Voor 2009 was er ook zo\'n enquete. Daar kwam echt absoluut niets zinnigs uit. Bijna allemaal compleet tegenstrijdige antwoorden.

    • + 0
    • 4 feb 2010 - 15:09

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar