user icon
user icon

Mercedes: "We kunnen geen cadeautje voor kerst beloven"

  • Gepubliceerd op 08 dec 2009 11:24
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra
Mercedes-motorsportbaas Norbert Haug heeft aangegeven dat het nog tot na de kerst kan duren voordat bekend wordt wie de rol van teamgenoot van Nico Rosberg bij Mercedes GP op zich neemt. Dat verklaarde de Duitser tegenover persbureau DPA.

Haug: “We moeten voorlopig leren leven met de aandacht die we krijgen. We hebben tijd nodig en ik kan vandaag niet beloven dat we een cadeautje uit te pakken hebben voor de Kerst.” Willi Weber, manager van Michael Schumacher, liet toevalligerwijs in ongeveer dezelfde woorden uit.

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Mick34

    Posts: 626

    Dit moet toch wel over Michael Schumacher gaan? Welke andere coureur kun je als een cadeautje zien? Heidfeld zeker niet....

    Ik weet vrijwel zeker dat Mercedes bezig is met Michael Schumacher. Hier zullen alleen behoorlijk wat haken en ogen aan zitten. Michael heeft een contract met Ferrari, maar ook met Shell. En Shell is ook weer een belangrijke sponsor/partner van Ferrari... Ik ga er vanuit dat dit soort zaken eerst opgelost moeten worden.

    Daarnaast zal Schumacher zelf ook een leuk bedrag vragen om terug te keren.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 11:40
    • Yazzy

      Posts: 392

      Ik weet niet hoe iedereen er bij komt dat hij onder contract staat bij ferrari ik lees dit bij verschillende mensen... hebben jullie dit bericht gemist of zo

      www.f1today.nl/nie(...)rmule-1tak-ferrari/

      Of lezen jullie allen wat jullie willen lezen en kramen jullie gewoon wat uit...

      Anyway, deze gast is vrij om te gaan en staan of racen waar die maar wil, en ik hoop echt van harte dat hij al die gasten hun oren wast net zoals hij al doet in de kart daar houd ook niemand hem bij.

      en gloof hij gaat het doen hij is als een van de weinige in staat om dat te doen

      • + 0
      • 8 dec 2009 - 11:55
  • Nou, lekker vaag dit.
    1 ding is zeker, ze doen er alles aan om dit al dan niet sprookje in leven te houden. Dus eigenlijk kunnen ze niet komen met een mindere coureur dan Schumacher, dat zou een afgang zijn.
    Ik denk, en met mij meerdere dat ze met Vettel komen. Afkoopsom incl. leveren van motoren aan Red-Bull en klaar is kees.
    Of Schumacher nu komt of niet, ze teren lekker op de publiciteit die er ontstaan is.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 11:42
  • RG-GP

    Posts: 48

    het kan ook massa zijn die naar mercedes gaat?? en schumacher naast alonso bij ferrari want zoals schumacher ooit zei dat hij gestopt was voor massa anders zou die zijn plek als coureur zijn kwijt geraakt bij ferrari(ik zeg niet dat dit waar is maar het kan zo zijn in de F1)

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 13:46
  • Haha 1 ding is zeker. Mercedes GP heeft de titel \"Meeste aandacht voor de start van het seizoen\" gewonnen. Elke keer Mercedes GP op diverse sites....

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 19:11
    • damon

      Posts: 2

      Vergeet die oude man het beoogde kado is Vettel..!!

      • + 0
      • 8 dec 2009 - 22:39
  • Goh! Waarom toch die vertraging? Is Nick Heidfeld playing hard to get? ;-)

    • + 0
    • 9 dec 2009 - 10:43
    • Hehe, ik denk dat Nick thuis duimen zit te draaien dat ze er met iemand anders niet uitkomen ;)

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 11:03

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 27 jun 1985 (35)
  • Geb. plaats Wiesbaden, Duitsland
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,78 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar