Mercedes: "We kunnen geen cadeautje voor kerst beloven"
- Gepubliceerd op 08 dec 2009 11:24
-
12
- Door: Rob Veenstra
Haug: We moeten voorlopig leren leven met de aandacht die we krijgen. We hebben tijd nodig en ik kan vandaag niet beloven dat we een cadeautje uit te pakken hebben voor de Kerst. Willi Weber, manager van Michael Schumacher, liet toevalligerwijs in ongeveer dezelfde woorden uit.
Trending nieuws
-
FIA grijpt in na overtreding Hadjar en Red Bull
Red Bull-coureur Isack Hadjar is na de kwalificatie in Oostenrijk aan een straf ontsnapt. De Fransman had zich tijden...
27 jun 2026 20:06 -
Sky Sports weet meer: "Geruchten Verstappen naar McLaren zijn serieus"
De druk op Red Bull Racing neemt verder toe. Volgens Sky Sports F1-analist Anthony Davidson is het cruciaal dat het t...
27 jun 2026 20:38 -
Antonelli gaat door het stof na kostbare fout
Andrea Kimi Antonelli baalt als een stekker dat hij te veel gas terugnam in de kwalificatie in Oostenrijk. Door de cr...
27 jun 2026 21:47 -
Wolff sluit Verstappen definitief uit: "Mercedes is blij met Russell en Antonelli"
Een overstap van Max Verstappen naar Mercedes lijkt definitief van de baan. Teambaas Toto Wolff heeft na de derde vri...
27 jun 2026 19:47 -
Hamilton is overtuigd: "Ferrari kan winnen in Oostenrijk"
Lewis Hamilton start zondag vanaf de derde plaats aan de Grand Prix van Oostenrijk, maar de Ferrari-coureur blijft re...
27 jun 2026 21:06
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land DE
- Geb. datum 27 jun 1985 (41)
- Geb. plaats Wiesbaden, DE
- Gewicht 71 kg
- Lengte 1,78 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Nico Rosberg
Team profiel
- Team naam Mercedes
- Basis Brackley, Duitsland
- Michael Schumacher 3
- Nico Rosberg 4
- Nico Rosberg 6
- Michael Schumacher 7
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 8
- Nico Rosberg 9
- Lewis Hamilton 10
- Andrea Kimi Antonelli 12
- Lewis Hamilton 44
- George Russell 63
- Valtteri Bottas 77
636.469 reacties op Mercedes
59 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Mercedes

Reacties (12)
Login om te reagerenPosts: 1.306
Dit moet toch wel over Michael Schumacher gaan? Welke andere coureur kun je als een cadeautje zien? Heidfeld zeker niet....
Ik weet vrijwel zeker dat Mercedes bezig is met Michael Schumacher. Hier zullen alleen behoorlijk wat haken en ogen aan zitten. Michael heeft een contract met Ferrari, maar ook met Shell. En Shell is ook weer een belangrijke sponsor/partner van Ferrari... Ik ga er vanuit dat dit soort zaken eerst opgelost moeten worden.
Daarnaast zal Schumacher zelf ook een leuk bedrag vragen om terug te keren.
Posts: 392
Ik weet niet hoe iedereen er bij komt dat hij onder contract staat bij ferrari ik lees dit bij verschillende mensen... hebben jullie dit bericht gemist of zo
www.f1today.nl/nie(...)rmule-1tak-ferrari/
Of lezen jullie allen wat jullie willen lezen en kramen jullie gewoon wat uit...
Anyway, deze gast is vrij om te gaan en staan of racen waar die maar wil, en ik hoop echt van harte dat hij al die gasten hun oren wast net zoals hij al doet in de kart daar houd ook niemand hem bij.
en gloof hij gaat het doen hij is als een van de weinige in staat om dat te doen
Posts: 11.414
Als je dan het hele artikel leest dan zie je dat Schumacher wel nog onder contract blijft bij de straat auto afdeling. Dat is toch nog steeds lastig te combineren met een rol als F1 coureur voor de concurrent.
Maar goed, Di Montezemolo heeft ook al gezegd dat dat contract ook verbroken kan worden.
Posts: 123
Nou, lekker vaag dit.
1 ding is zeker, ze doen er alles aan om dit al dan niet sprookje in leven te houden. Dus eigenlijk kunnen ze niet komen met een mindere coureur dan Schumacher, dat zou een afgang zijn.
Ik denk, en met mij meerdere dat ze met Vettel komen. Afkoopsom incl. leveren van motoren aan Red-Bull en klaar is kees.
Of Schumacher nu komt of niet, ze teren lekker op de publiciteit die er ontstaan is.
Posts: 48
het kan ook massa zijn die naar mercedes gaat?? en schumacher naast alonso bij ferrari want zoals schumacher ooit zei dat hij gestopt was voor massa anders zou die zijn plek als coureur zijn kwijt geraakt bij ferrari(ik zeg niet dat dit waar is maar het kan zo zijn in de F1)
Posts: 2.091
Haha 1 ding is zeker. Mercedes GP heeft de titel \"Meeste aandacht voor de start van het seizoen\" gewonnen. Elke keer Mercedes GP op diverse sites....
Posts: 2
Vergeet die oude man het beoogde kado is Vettel..!!
Posts: 4.764
Daar geloof ik niets van! Vettel zit prima bij Red Bull en in 2010 is de kans dat die een winnende auto hebben natuurlijk groter dan bij Mercedes GP. Brawn mag dan wel kampioen zijn geworden maar aan het einde van het jaar was de Red Bull zeker de sterkere auto. Ik zou RB niet verlaten zolang ook Newey nog goede ontwerpen afleverd.
Posts: 1.016
Goh! Waarom toch die vertraging? Is Nick Heidfeld playing hard to get? ;-)
Posts: 9.505
Hehe, ik denk dat Nick thuis duimen zit te draaien dat ze er met iemand anders niet uitkomen ;)
Posts: 533
Nee hoor, als bij Mercedes GP geen plaats is gaat ie wel naar Sauber, Nick heeft zeker een plaatsje voor volgend jaar.
Posts: 9.505
euh, Ik denk dat Nick iets liever naar mercedes gaat ;)