user icon

Mercedes: "We kunnen geen cadeautje voor kerst beloven"

  • Gepubliceerd op 08 dec 2009 11:24
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra
Mercedes-motorsportbaas Norbert Haug heeft aangegeven dat het nog tot na de kerst kan duren voordat bekend wordt wie de rol van teamgenoot van Nico Rosberg bij Mercedes GP op zich neemt. Dat verklaarde de Duitser tegenover persbureau DPA.

Haug: “We moeten voorlopig leren leven met de aandacht die we krijgen. We hebben tijd nodig en ik kan vandaag niet beloven dat we een cadeautje uit te pakken hebben voor de Kerst.” Willi Weber, manager van Michael Schumacher, liet toevalligerwijs in ongeveer dezelfde woorden uit.

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Mick34

    Posts: 668

    Dit moet toch wel over Michael Schumacher gaan? Welke andere coureur kun je als een cadeautje zien? Heidfeld zeker niet....

    Ik weet vrijwel zeker dat Mercedes bezig is met Michael Schumacher. Hier zullen alleen behoorlijk wat haken en ogen aan zitten. Michael heeft een contract met Ferrari, maar ook met Shell. En Shell is ook weer een belangrijke sponsor/partner van Ferrari... Ik ga er vanuit dat dit soort zaken eerst opgelost moeten worden.

    Daarnaast zal Schumacher zelf ook een leuk bedrag vragen om terug te keren.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 11:40
    • Yazzy

      Posts: 392

      Ik weet niet hoe iedereen er bij komt dat hij onder contract staat bij ferrari ik lees dit bij verschillende mensen... hebben jullie dit bericht gemist of zo

      www.f1today.nl/nie(...)rmule-1tak-ferrari/

      Of lezen jullie allen wat jullie willen lezen en kramen jullie gewoon wat uit...

      Anyway, deze gast is vrij om te gaan en staan of racen waar die maar wil, en ik hoop echt van harte dat hij al die gasten hun oren wast net zoals hij al doet in de kart daar houd ook niemand hem bij.

      en gloof hij gaat het doen hij is als een van de weinige in staat om dat te doen

      • + 0
      • 8 dec 2009 - 11:55
  • Nou, lekker vaag dit.
    1 ding is zeker, ze doen er alles aan om dit al dan niet sprookje in leven te houden. Dus eigenlijk kunnen ze niet komen met een mindere coureur dan Schumacher, dat zou een afgang zijn.
    Ik denk, en met mij meerdere dat ze met Vettel komen. Afkoopsom incl. leveren van motoren aan Red-Bull en klaar is kees.
    Of Schumacher nu komt of niet, ze teren lekker op de publiciteit die er ontstaan is.

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 11:42
  • RG-GP

    Posts: 48

    het kan ook massa zijn die naar mercedes gaat?? en schumacher naast alonso bij ferrari want zoals schumacher ooit zei dat hij gestopt was voor massa anders zou die zijn plek als coureur zijn kwijt geraakt bij ferrari(ik zeg niet dat dit waar is maar het kan zo zijn in de F1)

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 13:46
  • Haha 1 ding is zeker. Mercedes GP heeft de titel \"Meeste aandacht voor de start van het seizoen\" gewonnen. Elke keer Mercedes GP op diverse sites....

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 19:11
    • damon

      Posts: 2

      Vergeet die oude man het beoogde kado is Vettel..!!

      • + 0
      • 8 dec 2009 - 22:39
  • Goh! Waarom toch die vertraging? Is Nick Heidfeld playing hard to get? ;-)

    • + 0
    • 9 dec 2009 - 10:43
    • Hehe, ik denk dat Nick thuis duimen zit te draaien dat ze er met iemand anders niet uitkomen ;)

      • + 0
      • 9 dec 2009 - 11:03

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

FR Grand Prix van Frankrijk

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 27 jun 1985 (35)
  • Geb. plaats Wiesbaden, Duitsland
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,78 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar