Vader Schumacher: "Michael traint niet voor niets als een gek"
- Gepubliceerd op 07 dec 2009 13:30
-
25
- Door: Rob Veenstra
Ecclestone zei in The Times: Persoonlijk twijfel ik nog steeds of Michael zijn comeback wil maken. Dat gezegd hebbende, het wordt nu wel te sterk om puur een gerucht te zijn. Als je tussen Heidfeld en Schumacher zou moeten kiezen, dan zou je het wel weten, toch? Als ik Michael was zou ik niet terug komen, maar ik weet zeker dat hij weet dat hij het kan.
Trending nieuws
-
Mercedes kondigt updates aan na grote problemen
Mercedes-teambaas Toto Wolff heeft updates aangekondigd voor de Grand Prix van Oostenrijk van aankomend weekend. De D...
24 jun 2026 16:09 -
Norris krijgt Madame Tussauds-beeld: Wereldkampioen reageert vol verbazing
Lando Norris heeft woensdag voor het eerst kennisgemaakt met zijn eigen wassen beeld in Madame Tussauds Londen. De Mc...
24 jun 2026 18:46 -
Mercedes en Ferrari gewaarschuwd: "Verstappen gaat terugkomen"
Max Verstappen kan volgens voormalig Formule 1-coureur Jolyon Palmer een flinke voorsprong nemen op zijn teamgenoten ...
24 jun 2026 16:46 -
Leclerc vol lof over Antonelli: "Heb hem hoog ingeschat"
Charles Leclerc is onder de indruk van Mercedes-coureur Andrea Kimi Antonelli. De jonge Italiaan staat bovenaan het w...
24 jun 2026 17:22 -
Cadillac beschermt Pérez: "Checo maakt een enorme indruk"
Sergio Pérez voelt zich na een moeizame periode bij Red Bull Racing weer helemaal op zijn plek in de Formule 1...
24 jun 2026 18:06
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (25)
Login om te reagerenPosts: 10.412
Laten ze het een keer zeggen dan.....
Posts: 2
De verrassing of kado zoals het genoemd wordt is die andere duitser Sebastiaan van voren vergeet die oudere meneer.
Posts: 1.278
Dat is toch om GEK van te worden, al deze berichten!!!
Wat een gigantische teleurstelling zal/zou het nu worden als Schumacher geen F1 comeback maakt, nu zelfs de vader al hints begint te geven...
Posts: 4.764
Ik heb geen idee hoe de relatie is met zijn vader maar waarom moet hij daarover wat zeggen? Weer een extra zakcentje en om de hele boel nog eens lekker extra aan te wakkeren?
Ik hoop het echt en met ieder bericht krijg ik weer een beetje hoop dat hij terug komt maar ik geloof het nog steeds niet.
Posts: 9.505
Precies, dat heb ik dus ook. Ga er steeds meer op hopen. Mag toch hopen dat het doorgaat, zou het verachtelijk vinden als dit allemaal onzin is. Dan ben ik en met mij zeer veel fans enorm teleurgesteld in hem
Posts: 2.285
Waarom ben je dan teleurgesteld in Schumacher. Hij heeft deze geruchten niet de wereld in geholpen. Dat doet de pers en als hij daar nog geen antwoord op geeft is dat z\'n goed recht
Posts: 9.505
natuurlijk kan het altijd nog afketsen. Ik bedoel meer dat hij resoluut nee had kunnen zeggen als er niets van waar was. Dus ik neem aan dat er echt iets speelt en dat niet alleen geruchten zijn
Posts: 102
Hij heeft het ook niet ontkent. Dat is raar als er niets aan de hand is. Dan zou hij alleen \'voor de grap\' doen alsof er iets speelt. Dan zou ik ook een beetje teleurgesteld zijn in hem. Schat hem professioneler in, dus daarom zal er een kern van waarheid inzitten denk ik.
Ben nooit echt fan van de man geweest, maar toch zou ik het echt heel vet vinden als hij terug komt.
Posts: 863
Moet hij dan alles wat er over hem geschreven word bevestigen of ontkennen. Heeft hij waarschijnlijk een dagtaak aan.
Posts: 646
Alles niet, maar dit geruchtje kan hij nu al weken de wereld uithelpen...
Het antwoord zal wel JA zijn. (terugkeer)
Als het NEE is dan is hij wel erg belachelijk bezig geweest de laatste tijd... (\'Wie weet, alles is mogelijk\' enz...)
Het is enkel erg voor Kubica. Want als Mercedes een goede wagen kan bouwen zou deze knaap evengoed wereldkampioen kunnen worden met een Mercedes.
Dat is waarschijnlijk ook een pak goedkoper voor de Duitsers.
Posts: 102
Uiteraard is dit niet te doen, hij heeft echter in een direct interview gezegd dat \'alles mogelijk is\' voor volgend jaar. Daarmee impliceer je in elk geval iets..
Posts: 11.414
Schumacher, Willi Weber en Haug hebben dit verhaal bewust en op meerdere momenten in leven gehouden.
Als het alleen een gerucht is zou het dus inderdaad zeer kwalijk zijn.
Posts: 863
Hebben ze expliciet Schumacher genoemd? Schumacher zelf heeft dit nooit beweerd, Weber heeft gezegd dat hij niet geloofd in een terugkeer en Haug heeft alleen over een daverende verrassing gepraat.
Posts: 11.414
Nee ze hebben allemaal niet letterlijk gezegd dat Schumacher voor Mercedes gaat rijden. Ze houden wel steeds het gerucht in leven.
Haug zegt dat hij een Duitser in de auto wil die kampioen wordt en dat ze een grote verassing hebben. Dan heb je nog maar heel weinig opties over. Heidfeld voldoet daar toch in alle redelijkheid niet aan.
Schumacher zegt over een mogelijk rijden bij Mercedes: \'Wie weet, alles is mogelijk.\"
Weber zegt: \"Michael is absoluut fit. Zijn nek is volledig hersteld en in orde, en de rest van zijn fysiek is ook top. Hij is in staat om weer mee te doen en te racen voor de overwinning\"
Als ze dat alleen doen om goedkope reclame te scoren zou dat dus gewoon een kwalijke zaak zijn.
Posts: 106
ja ik zou het ook super jammer vinden, maar om dan teleur gesteld te zijn in MS waarom?? net alsof hij dan die geruchten heeft verzonnen... misschien bezocht hij toevallig mercedes om een praatje te maken met ross brawn of norbert, de media ziet dat meteen als een comeback en huppakee is meteen wereldnieuws. hij kan natuurlijk wel een keer duidelijk zeggen van NEE ik kom niet terug :P maarja wie weet ik hoop dat hij terug komt :) alleen jammer dat het niet bij Ferrari is... maar goed wie wil er nu niet voor Ferrari gereden hebben en dan nog eens instappen bij Mercedes..
Posts: 85
Ik begin het een beetje beu te worden al die ophef. Ben nooit een fan van de beste man geweest en wenste hem ook niet terug te zien.
Maar nu wil ik hem weleens zien tegenover Hamilton, Vettel en zijn oude team. Rosberg is ook meteen afgeschreven als alles gaat uitkomen zoals velen willen zien.
Posts: 50
Als Schumacher bij Mercedes gaat rijden moet hij zich nooit meer in Italië vertonen hoor. Dan is hij niet meer onsterfelijk zoals hij nu in Italie is!
Ik zou het erg vinden als hij bij Mercedes zou gaan rijden...
Posts: 9.505
Dat is de schuld van Ferrari, niet van Schumacher.
Posts: 4.764
Inderdaad en ik ben fan van Schumacher en Ferrari. Hoewel ik het liefst hem bij Ferrari zie vind ik het niet jammer of teleurstellend dat hij nu bij Mercedes gaat rijden. Hij heeft immers altijd een band met Mercedes gehad.
We moeten nog maar zien of hij echt terug komt maar ik zou het alvast geweldig vinden ongeacht voor welk team dat dan is.
Ik ben benieuwd of mijn idool zich staande kan houden tussen de \'newbies\' en of Mercedes hem een goede auto kan geven.
Posts: 33
Ik begin steeds meer in te geloven dat Schumacher terug komt in de F1.
Waarom ?
Omdat Steafano Domenicali weer een nieuwe leider wil hebben , kiest hij Alonso om voor Ferrari te rijden.
Met Massa en Alonso komt hij in goede richting.
Omdat M.Schumacher \"te veel kost\" en onder het contract uit kan , kan hij Alonso \"kopen\"
Ik denk dat Steafano Domenicali ook wil , dat M.Schumacher terug komt bij MercdesGP.
Ten eerste voor meer concurrentie en ten tweede voor meer kijkers.
Wat dacht je van : McLaren - Hamilton
Ferrari - Massa , Alonso
RedBull - Vettel
MercedesGP - Schumacher ;-)
Ik denk dat Ferrari het beste uit de bus komt onlangs dat schumacher terug komt.
Posts: 859
Schumacher reed al voor Mercedes toen hij nog niet eens bij Ferrari in beeld was. Boeiend dus dat hij voor Ferrari 5 titels heeft gepakt.
Posts: 1.265
De term \"Deutschland über alles\" zou nu wel van toepassing kunnen zijn als hij weer eens terugkomt. Met Vettel als duitsland belangrijkste titelkanidaat, Rosberg en Schumacher als goede twijfelgevallen, Hulkenberg als talent voor de toekomst en Heidfeld (als die bij Sauber of Mercedes terecht kan) en Sutil als goede veldvuling.
Posts: 397
Voorlopig geloof ik er echt helemaal niks van en is het volgens mij een verhaal dat vooral door sensatie f1 sites bedacht is en het een totaal eigen leven is gaan leiden.
De reden dat zijn vader zoiets zegt is simpelweg omdat het aan hem gevraagd word, hij gaat echt de krant niet bellen \"moet je horen wat mijn zoon doet\" . Ik denk dat dit een soort reactie is (als hij het al zo gezegt heeft) net als toen dat interview met de vader van Huntelaar :) .
We zullen zien.......
Posts: 7.177
Het kan heel slim zijn terug te komen of heel dom. Ik bedoel zijn leeftijd is wel iets. Wil ik niet mee zeggen dat hij niet kan rijden maar je lichaam wordt toch wat minder. En ja hij is er al behoorliujk lang uit alleen ja even testen en je komt weer in vorm. Over de geruchten ja we zien wel
Posts: 5.792
als mercedes niet buj mclaren had gezrten had schumi al lang bij mercedes gereden.Schumi kon de baas Ron Dennis van mclaren niet uitstaan en dat is en was wederzijds.Met Haug daarin tegen heeft hij wel een goede band