user icon
user icon

Vader Schumacher: "Michael traint niet voor niets als een gek"

  • Gepubliceerd op 07 dec 2009 13:30
  • comments 25
  • Door: Rob Veenstra
De geruchten dat Michael Schumacher zijn rentree in de Formule 1 gaat maken nemen alsmaar in hevigheid toe. Nu doen zijn vader en Bernie Ecclestone een duit in het zakje. Vader Rolf Schumacher in Express: “Michael traint elke dag als een gek, hij doet dat echt niet voor niets.”

Ecclestone zei in The Times: “Persoonlijk twijfel ik nog steeds of Michael zijn comeback wil maken. Dat gezegd hebbende, het wordt nu wel te sterk om puur een gerucht te zijn. Als je tussen Heidfeld en Schumacher zou moeten kiezen, dan zou je het wel weten, toch? Als ik Michael was zou ik niet terug komen, maar ik weet zeker dat hij weet dat hij het kan.”

Reacties (25)

Login om te reageren
  • Laten ze het een keer zeggen dan.....

    • + 0
    • 7 dec 2009 - 13:38
    • damon

      Posts: 2

      De verrassing of kado zoals het genoemd wordt is die andere duitser Sebastiaan van voren vergeet die oudere meneer.

      • + 0
      • 7 dec 2009 - 20:53
  • ives

    Posts: 1.217

    Dat is toch om GEK van te worden, al deze berichten!!!

    Wat een gigantische teleurstelling zal/zou het nu worden als Schumacher geen F1 comeback maakt, nu zelfs de vader al hints begint te geven...

    • + 0
    • 7 dec 2009 - 13:39
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Ik heb geen idee hoe de relatie is met zijn vader maar waarom moet hij daarover wat zeggen? Weer een extra zakcentje en om de hele boel nog eens lekker extra aan te wakkeren?

      Ik hoop het echt en met ieder bericht krijg ik weer een beetje hoop dat hij terug komt maar ik geloof het nog steeds niet.

      • + 0
      • 7 dec 2009 - 14:01
  • Rimi

    Posts: 85

    Ik begin het een beetje beu te worden al die ophef. Ben nooit een fan van de beste man geweest en wenste hem ook niet terug te zien.
    Maar nu wil ik hem weleens zien tegenover Hamilton, Vettel en zijn oude team. Rosberg is ook meteen afgeschreven als alles gaat uitkomen zoals velen willen zien.

    • + 0
    • 7 dec 2009 - 13:54
  • Alessio05

    Posts: 50

    Als Schumacher bij Mercedes gaat rijden moet hij zich nooit meer in Italië vertonen hoor. Dan is hij niet meer onsterfelijk zoals hij nu in Italie is!

    Ik zou het erg vinden als hij bij Mercedes zou gaan rijden...

    • + 0
    • 7 dec 2009 - 15:31
    • Dat is de schuld van Ferrari, niet van Schumacher.

      • + 0
      • 7 dec 2009 - 16:02
  • Dreumeltje

    Posts: 9

    Ik begin steeds meer in te geloven dat Schumacher terug komt in de F1.
    Waarom ?
    Omdat Steafano Domenicali weer een nieuwe leider wil hebben , kiest hij Alonso om voor Ferrari te rijden.
    Met Massa en Alonso komt hij in goede richting.
    Omdat M.Schumacher \"te veel kost\" en onder het contract uit kan , kan hij Alonso \"kopen\"
    Ik denk dat Steafano Domenicali ook wil , dat M.Schumacher terug komt bij MercdesGP.
    Ten eerste voor meer concurrentie en ten tweede voor meer kijkers.
    Wat dacht je van : McLaren - Hamilton
    Ferrari - Massa , Alonso
    RedBull - Vettel
    MercedesGP - Schumacher ;-)
    Ik denk dat Ferrari het beste uit de bus komt onlangs dat schumacher terug komt.

    • + 0
    • 7 dec 2009 - 17:47
  • Schumacher reed al voor Mercedes toen hij nog niet eens bij Ferrari in beeld was. Boeiend dus dat hij voor Ferrari 5 titels heeft gepakt.

    • + 0
    • 7 dec 2009 - 18:07
  • VDS21

    Posts: 1.265

    De term \"Deutschland über alles\" zou nu wel van toepassing kunnen zijn als hij weer eens terugkomt. Met Vettel als duitsland belangrijkste titelkanidaat, Rosberg en Schumacher als goede twijfelgevallen, Hulkenberg als talent voor de toekomst en Heidfeld (als die bij Sauber of Mercedes terecht kan) en Sutil als goede veldvuling.

    • + 0
    • 7 dec 2009 - 22:24
  • Marcd

    Posts: 397

    Voorlopig geloof ik er echt helemaal niks van en is het volgens mij een verhaal dat vooral door sensatie f1 sites bedacht is en het een totaal eigen leven is gaan leiden.
    De reden dat zijn vader zoiets zegt is simpelweg omdat het aan hem gevraagd word, hij gaat echt de krant niet bellen \"moet je horen wat mijn zoon doet\" . Ik denk dat dit een soort reactie is (als hij het al zo gezegt heeft) net als toen dat interview met de vader van Huntelaar :) .
    We zullen zien.......

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 07:00
  • Het kan heel slim zijn terug te komen of heel dom. Ik bedoel zijn leeftijd is wel iets. Wil ik niet mee zeggen dat hij niet kan rijden maar je lichaam wordt toch wat minder. En ja hij is er al behoorliujk lang uit alleen ja even testen en je komt weer in vorm. Over de geruchten ja we zien wel

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 09:47
  • felix50

    Posts: 5.792

    als mercedes niet buj mclaren had gezrten had schumi al lang bij mercedes gereden.Schumi kon de baas Ron Dennis van mclaren niet uitstaan en dat is en was wederzijds.Met Haug daarin tegen heeft hij wel een goede band

    • + 0
    • 8 dec 2009 - 10:18

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar