user icon
user icon

Lewis Hamilton tevreden met komst van Jenson Button

  • Gepubliceerd op 18 nov 2009 14:43
  • comments 8
  • Door: Rob Veenstra
Lewis Hamilton krijgt volgend jaar gezelschap van een nieuwe teamgenoot bij McLaren. Regerend kampioen Jenson Button gaat een duo vormen met de kampioen van 2008. Hamilton verwacht een sterke samenwerking tussen de twee Engelsen.

“Hoewel we elkaar tot het uiterste zullen pushen, denk ik dat we snel een goede relatie op zullen bouwen. Jenson is een exceptionele coureur. Hij is gecontroleerd en rijdt zeer soepel. Hij beschikt over veel kennis en ervaring. Ik denk dat we elkaar goed aanvullen en op die manier het team sterker maken. McLaren is een echte familie en Jenson zal de warmte daarvan vanaf zijn eerste dag voelen”, aldus Hamilton.

Reacties (8)

Login om te reageren
  • hoppaaa denkt lewis weer een eitje!

    • + 0
    • 18 nov 2009 - 15:07
  • Lol, krijgen we nou weer de haterz die gaan roepen dat Hamilton het allemaal zo geregeld heeft?

    Had persoonlijk toch liever Raikkonen daar gezien. Twee racers die altijd tot het uiterste gaan. Aan de andere kant, ik snap ook wel de logica van een racer en een meer berekenende rijder samen in een team.

    Nou Mercedes nog. Heidfeld? Misschien stiekem toch Raikkonen?

    • + 0
    • 18 nov 2009 - 15:13
  • Yazzy

    Posts: 392

    Whahahaha die ken hij inderdaad best hebben... ei peltje a tje

    • + 0
    • 18 nov 2009 - 15:15
  • szixxx

    Posts: 4.753

    Waarom snappen sommigen nou niet dat als je nog nooit om het kampioenschap hebt meegedaan en dit ineens wel kan omdat je de eerste 6 races dik domineert je best wel heel veel druk op je schouders krijgt? Mensen roepen dat je al bijna kampioen bent en dan wil je geen fouten meer maken dus ga je je iets inhouden. Dit resulteerde voor hem in meer onzekerheid en frustratie. Nu aankomend jaar heeft hij helemaal niets meer te bewijzen net als Hamilton en kunnen ze er beide vol voor gaan. Als Button nu weer in zo een positie komt als dit jaar dan denk ik dat hij er veel meer voor zal gaan dan nu. Mocht hij niet voor Hamilton onderdoen dan lach ik mij kapot om al die zuurbekjes hierzo die Button afkraken op zijn kwaliteiten. Hij is wel degelijk een zeer goede coureur, een verdiend kampioen!

    Als ik moet juichen voor een Mclaren volgend jaar dan is het voor die van Button!

    • + 0
    • 18 nov 2009 - 15:49
  • AlYnsa

    Posts: 1.175

    nu Kovalainen en Raikonnen weg zijn, zijn er geen Finnen meer in het eerste gedeelte van de F1!

    • + 0
    • 18 nov 2009 - 16:34
  • Ik snap wel dat Hamilton daar tevreden mee is, van Button hoeft hij niets te vrezen, die zal hem nooit verslaan. Die gaat mooi 2e viool spelen voor een topsalaris

    • + 0
    • 18 nov 2009 - 17:46
  • Nou ik ben voor Hamilton maar denk echt dat Jenson mee kan komen. Heb hem dit seizoen zij het in een snelle auto (maar de red bull\'s en toyata\'s stonden toen ook niet stil) in een lap op de laaste seconden als het erom moest die pole position pakken. Wat een zeer knap staaltje racen was.
    Word vervolgt..........

    • + 0
    • 18 nov 2009 - 22:07
  • mclarenfan

    Posts: 12

    En McLaren blijft ook in het \'zilver\' rijden, heb ik ergens gelezen.
    In 2010 4 zilverpijlen aan de start. Geweldig!

    • + 0
    • 20 nov 2009 - 12:28

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Punten 37
  • Podiums 0
  • Grand Prix 41
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 19 jan 1980 (40)
  • Geb. plaats Frome, Somerset, Groot Brittannië
  • Gewicht 72 kg
  • Lengte 1,82 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar