user icon
user icon

Button gaat rechtstreeks duel met Hamilton niet uit de weg

  • Gepubliceerd op 30 okt 2009 10:30
  • comments 9
  • Door: Rob Veenstra
Jenson Button heeft voeding gegeven aan de geruchten dat hij volgend jaar voor McLaren rijdt. De kersverse kampioen kan een nieuwe uitdaging wel gebruiken. Lewis Hamilton, de wereldkampioen van 2008, als teamgenoot zou voor die prikkel kunnen zorgen.

Tegen Britse kranten vertelde Button: “Ik heb bereikt wat ik wilde bereiken in de Formule 1 en ik wil nieuwe uitdagingen. Er is niemand op deze grid tegen wie ik het niet rechtsreeks op durf te nemen. Ik praat niet direct over Lewis, ik zeg dit in zijn algemeen.”

“Ik ben ook benaderd door rivalen van Brawn GP, maar het zou niet juist zijn om namen te noemen. Eerst wil ik met mijn huidige team mijn toekomst bespreken. We wachten daarmee totdat het seizoen echt helemaal is afgelopen.”

Reacties (9)

Login om te reageren
  • Blijf maar Lekker bij BrawnGP,, en word daar het Gezicht van het team,, zoals Lewis bij Mclaren en shumie bij Ferrari, (Y) word nou geen overloper :(

    • + 0
    • 30 okt 2009 - 10:34
  • PSmulders

    Posts: 144

    Wie weet waar we live de trainingen Abu Dhabi kunnen zien?
    Ik vindt niets op justin.tv en ustream.tv.

    Zou wel mooi zijn om de baan als eens te zien.

    • + 0
    • 30 okt 2009 - 10:43
  • ThumbsUp

    Posts: 750

    Op justin.tv kan je kijken. moet je voor sport kiezen en dan alle talen dan krijg je een overzicht en kan je live kijken...

    • + 0
    • 30 okt 2009 - 11:09
  • webster

    Posts: 44

    kijk op www.rojadirecta.org/ voor een overzicht, zat live streams

    • + 0
    • 30 okt 2009 - 11:15
  • PSmulders

    Posts: 144

    @ ThumpsUp: Dank u...ik zat inderdaad in NL-taal te harken.
    @ Justin: Bedankt...goeie site

    • + 0
    • 30 okt 2009 - 11:28
  • Laat Jenson idd gewoon bij Brawn blijven, tis se eerste jaar en hij doet het goed.
    Duel aangaan met Lewis?
    Altijd leuk, al hoewel ik het talent van Lewis eerder zie bovendrijven dan de ervaring van Jenson.. en dat uiteindelijk Lewis aan het langste eind trekt. Ik heb al vaker gezegd,

    Als Lewis aan het begin van het seizoen al de auto had, qua afstelling die die in de laatste 5-6 races heeft dan had het nog spannender geworden, en had zomaar Lewis de titel kunnen pakken, maar jammer genoeg niet gebeurd!

    • + 0
    • 30 okt 2009 - 13:51
    • Diablo

      Posts: 121

      Ja,
      en als mijn tante een l*l had ,
      was het mijn oom geweest !!!

      • + 0
      • 30 okt 2009 - 21:26
  • PaulGM

    Posts: 102

    Blijf nog maar even in je schoenen staan..
    Ik denk niet dat ie het gaat redden in een gelijkwaardige auto

    • + 0
    • 30 okt 2009 - 17:13
  • Rimi

    Posts: 85

    Button is een vrij solide rijder en heeft snelheid, voor eender welk team een aanwinst!

    Echter indien je deze man naast Hamilton gaat zetten denk ik dat hij niet weet wat hem overkomt. Die Hamilton is naar mijn mening 1 van de al dan niet de beste rijders op de grid op dit moment en ik begin steeds meer respect voor deze jongen te krijgen.

    Dus Button blijf waar je nu bent en ga eerst maar eens die strijd met Rosberg aan!

    • + 0
    • 30 okt 2009 - 21:11

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team McLaren
  • Punten 37
  • Podiums 0
  • Grand Prix 41
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 19 jan 1980 (40)
  • Geb. plaats Frome, Somerset, Groot Brittannië
  • Gewicht 72 kg
  • Lengte 1,82 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar