user icon

Michael Schumacher houdt mogelijkheid voor terugkeer open

  • Gepubliceerd op 19 okt 2009 14:26
  • comments 10
  • Door: Rob Veenstra
Michael Schumacher heeft in een gesprek met de Duitse krant Der Spiegel toegegeven dat hij spijt heeft van zijn beslissing om eind 2006 te stoppen met racen. De zevenvoudig wereldkampioen sluit een terugkeer in de Formule 1 niet uit.

Schumacher: “Voor het einde van dit jaar is mijn nek voldoende genezen om weer te kunnen racen. Ik betreur een beetje dat ik drie jaar geleden besloot om afscheid te nemen, maar ik heb geen reden definitief aan te kondigen dat ik geen comeback maak. Het leven dat ik nu heb maakt me blij, maar wie weet wat er over een paar maanden of een jaar gebeurt?”

Reacties (10)

Login om te reageren
  • Mja toch denk ik niet echt dat dat nog gaat gebeuren, tegen die tijd is schumacher al ruim in de 40.... Best oud voor een F1 coureur

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 14:57
  • Voor 2011 Massa eruit en Schumi erin? Of Heiki eruit en Shumi erin? Whitmarsh gaf ook aan dat ze Schumacher nog wel in hun auto zouden willen hebben.<br />
    <br />
    Alle gekheid op een stokje, hij zegt dus niet dat hij terug gaat komen, maar dat hij niet definitief zegt dat hij nooit meer terugkomt.<br />

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 15:18
  • maxxattack

    Posts: 27

    als ferrari geen plek heeft, komt ie toch gewoon met z\'n eigen team. ik zou hem graag terugzien in gevecht met alle jonge coureurs. we zien wel....

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 15:18
  • Steff

    Posts: 405

    Maar, dat zeg je enkel maar omdat er geen coureurs zijn in die leeftijd. Dat zegt niet dat het (te) oud is om het te doen.

    De beste nuance kwam een tijd terug van Eddie Jordan:
    \'Hij was altijd een tik sneller, als hij dat nu kwijt is door de leeftijd betekend het dus dat hij even snel is dan de anderen.\'

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 15:18
  • Schumi heeft ooit voor mercedes gereden en is goed bevriend met Ross Brawn.....Alleen moet Schumi dan zelf zijn contract met Ferrari afkopen wat zijn naam Commercieel gezien aan Ferrari Verbindt

    Wie weet

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 15:37
    • Jenssie

      Posts: 736

      Hele interessante theorie...zou goed kunnen! bovendien zou mercedes het graag doen met een Duitse rijder met zo\'n status. Maar ik denk dat Schumi nergens met niemand praat, anders had er al lang een enorme geruchtenstroom op gang geweest...is mij theorie dan weer...

      • + 0
      • 19 okt 2009 - 19:51
  • Indo-Lee

    Posts: 1

    Als er volgend jaar GEEN 3 auto\'s zijn toegestaan bij Ferrari, wat dan??? Wilt dat dan zeggen, dat Massa (toch)moet vertrekken???
    Zal dat de echte reden zijn, waarom MS niet zeker weet of hij terugkomt??? We weten uit het verleden, van alle topsporters die een come-back maakten, dat dit absoluut geen succes was.
    Het was eerder een afgang dan een succes.

    Voor mij hoeft hij niet terug te komen, zonder hem gaat het best....

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 16:52
  • bene1985

    Posts: 44

    De mogelijkheid voor terug keer?
    Okej.. tuurlijk Schumacher, jij bent de man die 7 wereld titels heeft binnengehaald. Jij bent de man die auto`s en zn team tot het uiterste kon drijven, jij bent de man waarvoor iedereen F1 keek, maar tijden veranderen! Tuurlijk is het leuk om hem te zien in een F1 auto.. maar stel nu dat het een FLOP word, ik bedoel hij heeft zn carriere (tamelijk) waardig afgesloten, laat dat dan ook zo! in de tijd dat hy Kampioen werd waren het alleen McLaren en Ferrari die mee streden om de titel (zo af en toe Williams) alles zit nu veel dichter op elkaar, please stay home, ik bedoel de nieuwe Rookies beleven we ook genoeg plezier mee.. (zie Kobayashi)

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 16:55
  • Kimi1

    Posts: 19

    Is dit mischien de reden dat BrawnGP nog geen rijders bevestigd heeft?
    Ik zeg:Schumi icm Ross Brawn,Kimi erbij en vlammen met dat team!
    Dan gaan we een mooiere tijd tegemoet dan Schumi bij Ferrari,maar goed,zoveel geld heeft dat team niet dus we moeten het maar bij dromen houden.

    • + 0
    • 19 okt 2009 - 19:53
  • Zipp85

    Posts: 202

    Haha het zou me niks verbazen als hij bij Brawn Gp hij heeft in het gaat instappen maar dit kan ook zijn dat een journalist de woorden zo intepeteert dat Schumacher dat heeft gezegt

    • + 0
    • 20 okt 2009 - 14:43

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar