Felipe Massa zwaait finishvlag bij Grand Prix van Brazilië
- Gepubliceerd op 08 okt 2009 10:30
-
11
- Door: Rob Veenstra
Dat bericht brengen Braziliaanse media. De organisatie van de Grand Prix van Brazilië zette in het verleden wel vaker sterren in om de race af te vlaggen. Onder andere voetballegende Pelé en topmodel Gisele Bündchen gingen Massa al voor.
Trending nieuws
-
Radeloze Russell legt het weer af tegen Antonelli: "Deze auto past niet bij mijn stijl"
George Russell beleefde opnieuw een lastige kwalificatie in Monaco. De Mercedes-coureur moest genoegen nemen met de z...
06 jun 2026 18:06 -
Verstappen ziet Red Bull stappen zetten: "Gaat beter"
Max Verstappen verraste vandaag vriend en vijand met de tweede tijd in de kwalificatie in Monaco. Verstappen kwam net...
06 jun 2026 18:24 -
Vrolijke Verstappen geeft hilarisch 'advies' aan Antonelli
Max Verstappen voelde zich na afloop van de kwalificatie in Monaco heel erg goed. Na zijn frustratie in Canada, was d...
06 jun 2026 18:54 -
Hamilton hoopte op meer in Monaco: "Ik heb echt alles gegeven"
Lewis Hamilton mocht na de kwalificatie voor de Grand Prix van Monaco tevreden zijn met de derde startplaats, maar he...
06 jun 2026 17:36 -
Wolff sprakeloos na magische ronde Antonelli
Mercedes-teambaas Toto Wolff heeft intens genoten van de kwalificatie in Monaco. Hij had niet verwacht dat zijn coure...
06 jun 2026 17:54
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Monaco
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land Brazilië
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
508.779 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (11)
Login om te reagerenGonfa
Posts: 234
Prachtig, zal bij veel van zijn fans wel een krop in de keel geven om hun held eindelijk terug te zien en hem dan de race te zien afvlaggen.
Oh en van Pélé..was dat hij die te laat afvlagde zodat de eerste al gepasseerd was en dat, volgens het reglement, de tweede de winnaar was (aangezien hij het eerst voorbij de checquered flag passeerde?)?
renzo
Posts: 932
Ik lees nu al bereichten dat ze Grosjean gaan vervangen in Brazilie door DiGrassi.............................en ze blijven maar schuiven met hun2e rijder.
AlYnsa
Posts: 1.175
Goh, Renzo. Wat ben je toch eigenlijk een parasiet.
Wat heeft deze berichtgeving van Massa nou te maken met Renault( of jouw geliefde Piquet)?
OT: Stoer dat ie dat mag doen!
germain
Posts: 1.748
Hou een keer op met dat gejank over Crashquet.
RS-Motorsport
Posts: 699
Wel jammer dat ze er niet bij zetten, dat Pelé de vlag te vroeg zwaaide en het was Takuma Sato, die een ronde achter lag, die als eerste onder de vlag doorreed, zodat technisch gezien Sato de race gewonnen had. Wanneer beide Schumachers aankwamen, stond Pelé met iemand te praten en vergat hij de vlag te zwaaien.:p
alonso fan
Posts: 10.412
denk dat massa pas de vlag trekt bij kimmi.....:p
patrickl
Posts: 11.414
Hij zwaaide de vlag toch juist te laat doordat hij met iemand stond te praten?
jozzy
Posts: 37
@ gonfa: ja, dat was idd Pele :)
Leuk voor Massa, hoop dat hij Vettel (als nieuwe kampioen) af mag vlaggen.
Tifoso
Posts: 3.006
Dat gaat niet, in een race kan Vettel geen 16 punten goed maken.
Kubica
Posts: 5.718
Waarschijnlijk de eerste keer dat een f1-coureur een race afvlagt..