user icon
user icon

Mosley opgelucht dat einde als FIA-voorzitter nadert

  • Gepubliceerd op 15 sep 2009 13:57
  • comments 8
  • Door: Rob Veenstra
Max Mosley ziet helemaal niet op tegen het naderende afscheid van zijn presidentspositie bij de internationale autosportbond FIA. Integendeel zelfs, de Engelsman is opgelucht dat het einde van zijn regeerperiode aanstaande is. Mosley is moe van de strijd met de Formule 1-teams.

In The Guardian stelt hij: “Mijn pensioen is een opluchting. Dit is een non-stop baan en ik heb altijd het gevoel dat ik niet gedaan heb wat ik had moeten doen. En ik ben klaar met het vechten. Het gaat altijd over hetzelfde met dezelfde mensen en het houdt nooit op.”

“Op een gegeven moment is het tijd om te stoppen. De FIA-leden hadden mij denk ik wel verkozen als ik me herkiesbaar had gesteld, maar ik word te oud. Ik heb nog maar een bepaalde tijd te gaan en dan wil je niet continu de problemen van anderen oplossen.”

Reacties (8)

Login om te reageren
  • PSmulders

    Posts: 144

    PSmulders is opgelucht dat het einde van Mosley als FIA-voorzitter nadert.

    • + 0
    • 15 sep 2009 - 14:20
  • ilCovano

    Posts: 214

    ilCovano is ook opgelucht dat het einde van Mosley als FIA-voorzitter nadert.

    • + 0
    • 15 sep 2009 - 15:07
  • mclarenfan

    Posts: 12


    Woorden van Mosley:

    \"Ik heb nog maar een bepaalde tijd te gaan en dan wil je niet continu de problemen van anderen oplossen.”

    Wie veroorzaakt deze problemen denk ik dan!! pfff wat een koekebakker is die vent...gelukkig gaat ie weg!

    • + 0
    • 15 sep 2009 - 15:09
  • Michel73

    Posts: 123

    Ik denk dat deze man het al met al nog niet zo slecht heeft gedaan, er zijn heel veel dingen die wij niet zien en te horen krijgen, tactieken die worden uitgespeeld, de grote en verschillende belangen die spelen... kortom een behoorlijk wespennest.... en de mannen van de FOTA zijn ook geen lieverdjes, laten we ons daar niet in vergissen..

    • + 0
    • 15 sep 2009 - 15:10
  • Mosley is bijna met pensioen, maar heeft zich nog 1 klusje voorgenomen.
    Hij bemoeit zich persoonlijk met het schandaal rond Renault / Piquet / Singapore.
    Heeft Piquet al onschendbaarheid geboden en vandaag dus ook Symonds. Conclusie: Hij wil zijn grote vijand Flavio Briatore nog even een stevige oor aannaaien...

    • + 0
    • 15 sep 2009 - 15:21
  • Mosley. Wel of geen goede man , ik weet het niet.Maar als het hem inderdaad lukt om Briatore een oor aan te naaien, dan heeft hij mijn zege. Mosley een koekebakker, maar Briatore een hele vieze pannekoek.

    • + 0
    • 15 sep 2009 - 17:42
    • Papachico

      Posts: 17

      Nou,..ik vind allebei vieze mannetjes. Ik zou m\'n hond er niet eens tegen aan laten plassen..!!!

      • + 0
      • 15 sep 2009 - 18:58
  • nuovo

    Posts: 36

    als reactie op de titel van dit artikel : WIJ OOK

    • + 0
    • 16 sep 2009 - 14:06

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar