IRL: Doornbos maakt seizoen af bij HVM Racing
- Gepubliceerd op 06 aug 2009 09:04
-
10
- Door: Rob Veenstra
Doornbos is tevreden. Ik ben blij om me weer bij eigenaar en teambaas Keith Wiggens, engineer en strateeg Michael Cannon en HVM Racing te voegen. Met dit team was ik succesvol in 2007. Mijn missie is om opnieuw de Rookie of the Year-titel te pakken met dit jonge en enthousiaste team. Ik wil Keith bedanken voor zijn vertrouwen in mijn kwaliteiten en kijk uit naar mijn eerste race voor HVM Racing.
Wiggins: We zijn blij om Robert terug in ons team te hebben. Hij maakte een goed seizoen bij ons door in 2007 en hij heeft de nodige ervaring, dus hij is een welkome aanvulling voor ons team. En natuurlijk kent iedereen uit onze organisatie hem en ze mogen hem. We gaan nu gewoon verder waar we twee jaar geleden gestopt zijn.
Trending nieuws
-
Jos Verstappen rekent af met Max-geruchten: "Ralf Schumacher zit er weer naast"
Jos Verstappen heeft eigenhandig afgerekend met de beweringen van Ralf Schumacher. Volgens de broer van racelegende M...
17 jun 2026 16:09 -
Manager Verstappen reageert op geruchten over F1-toekomst
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing ver wil gaan om Max Verstappen te behouden. In de Duitse media wordt ...
17 jun 2026 15:24 -
FIA deelt belangrijk nieuws over Mercedes-beroep
De FIA heeft informatie gedeeld over de right to review van Mercedes tegen het terugdraaien van de tijdstraffen van P...
17 jun 2026 16:46 -
Tsunoda voltooit Red Bull-test: "Alsof ik nooit weggeweest ben"
Yuki Tsunoda heeft dinsdag voor het eerst dit seizoen opnieuw getest voor Red Bull Racing. De Japanse reservecoureur ...
17 jun 2026 18:06 -
FIA reageert op felle kritiek op nieuwe F1-regels
FIA-kopstuk Nikolas Tombazis kan zich niet vinden in alle kritiek op de nieuwe motorregels. Fans en coureurs reageerd...
17 jun 2026 17:22
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (10)
Login om te reagerenPosts: 198
Terug bij je succesvolle Champcar Team :D
Hoop weer op mooie dingen van Bobby D !!
Posts: 303
Jammer dat Doornbos het seizoen bij Renault f1 team niet kan afmaken had die denk ik Alonso zeker een paar keer de oortjes gewassen .Maar wens hem veel succes bij HVM Racing
Posts: 699
Ik heb nog nooit zo gelachen als nu, ben geen fan van Alonso, maar Doornbos de oortjes wassen van Alonso? daar mag tie alleen maar van dromen.
ontopic :: plaatje van de #33 HVM Wagen Doornbos :: www.indycar.com/ne(...)inside-08032009.jpg
Posts: 863
Heb je wel een beroerd leven als je eerder nog nooit zo gelachen hebt.Alonso en Doornbos hebben een paar keer met elkaar in de clinch gelegen en Alonso zal dit waarschijnlijk nooit vergeten.
Posts: 303
Nou als je uitgelachen ben .Als je de f1 geschiedenis van Alonso neem dan zal je zien zijn teammaat/2e rijder is altijd een mindere geweest plus hij had altijd Flavio achter zich staan .Alonso had 1keer een gelijkwaardige teamgenoot en we weten allemaal hoe dat afgelopen is. Als ze samen het seizoen bij Renault hadden afgemaakt had Doornbos zeker 2 of 3 keer voor Alonso geeindigt (als ze samen de hele race hadden uitgereden)
Posts: 594
@ f 1
nou , jij wil dus zeggen dat Trulli=1 voudig gp winnaar
en Fisichella=3 voudig gp winnaar
minder waren dan Alonso.
vergeet niet dat Trulli in 2004 meer punten had dan Alonso voordat hij ontslagen werd
en dat Fisichella en 2005 een betere seizoen start had.
ik ben zelf overigens wel fan van Alonso , maar om nou Trulli en Fisico af te schilderen als de mindere , vind ik niet.
maarja dit is gewoon mijn mening hoop dat je het respecteert
Posts: 303
Ik respecteert iedeer zijn mening.Had het denk ik iets anders moeten schrijven Trulli/Fisichella waren zeker niet minder dan Alonso maar die hadden Flavio niet 100% achter zich staan .Want de situatie van 2004 met Trulli is een vreemd .Maar naar mijn meining als Alonso voelt dat iemand hem te veel benaderd in de f1 sport(team) trek die aan de bel . Dat is hem bij Mc laren niet gelukt PS Vind Alonso zeker geen slecht coureur alleen de achterbakse streken stellen mijn altijd diep terleur
Posts: 863
Mooi zo ik hoop dat hij nu niet zoveel pech meer heeft want racen kan hij wel.Succes Robert!
Posts: 229
Tjah dat weet je nooit he, tot ze tegen/naast mekaar gereden hebben. Rijden kan deze jongen cker weten wel!
Ben benieuwd! Hoop dat die nu een beetje beter auto heeft! Ziet dr iig goed uit! :D
Posts: 10.412
nee gaat hem niet worden robert alonso de oortjes wassen. dan had hij nu nog wel in de f1 gereden. hij is idd snel en goed en had hem ook graag bij renault gezien. hij zal zeker beter zijn dan nelson dat 100%.