Officieel: Massa start morgen niet

Wat eigenlijk al de verwachting was werd bevestigd door de persvoorlichter van Ferrari: Felipe Massa zal morgen niet van start gaan tijdens de Grand Prix van Hongarije. De Ferrari-coureur werd geraakt door een onderdeel van de auto van Rubens Barrichello, waarna hij met volle snelheid in de bandenstapels terecht kwam.

Massa werd na zijn crash overgebracht naar een ziekenhuis in Budapest, waar hij op de intensive care ligt. De Ferrari-coureur heeft een hersenschudding opgelopen en heeft een flinke scheur in zijn schedel. Massa zal aan zijn verwondingen geopereerd moeten worden. Een Braziliaanse verslaggever meldt vanuit Budapest dat de snee in het voorhoofd zelfs 8cm breed is.

Reacties (7)

Login om te reageren
  • Marcel1984

    Posts: 7

    Ik begrijp dat het \"entertainment\" is tegenwoordig in de media, maar toch vind ik zo\'n foto niet gepast en getuige van poor taste

    • + 0
    • 25 jul 2009 - 18:12
  • Ja om die foto nou op drie artikelen te zetten is wel een beetje ongepast.

    Hoe dan ook, sterkte Massa!

    • + 0
    • 25 jul 2009 - 18:14
  • Wally

    Posts: 39

    Is het al bekend of/wie er voor hem morgen op de baan staat? Of wordt hij niet vervangen?

    • + 0
    • 25 jul 2009 - 18:21
  • f60

    Posts: 1.725

    Om een of andere reden treft hij het niet in Hongarije. Ik wens hem een snel herstel toe, al ben ik er niet echt gerust in.

    • + 0
    • 25 jul 2009 - 19:02
  • Michel73

    Posts: 135

    Helemaal mee eens, de eerste keer dat ik de foto zag had ik al zoiets van \'hmm\', maar om hem dan tot drie keer toe te plaatsen...dan drong blijkbaar toch niet door dat het bij de eerste keer al op het randje was.

    Nou zijn ze sowieso niet zo creatief met foto\'s hier, want hoevaak ik Bernie Ecclestone al niet uit diezelfde auto heb zien stappen..

    Ik hoop dat ie er verder goed vanaf komt, Massa..beterschap dus!

    • + 0
    • 25 jul 2009 - 20:12
  • gelukkig dat dit ongeval niet op monaco was anders zag hij er nog een beetj anders uit denk ik

    • + 0
    • 25 jul 2009 - 23:09
  • Ysbrand

    Posts: 207

    Nou, ik ben wel blij dat hij er levend vanaf is gekomen.
    Toen ik de eerste beelden zag was het eerste wat in me op kwam Senna!

    Massa is dan wel niet mijn man maar togh gun ik hem dit absoluut niet toe.
    Sterkte Massa !
    Go Kimi!

    • + 0
    • 26 jul 2009 - 00:45

ES Grand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ESGrand Prix van Spanje

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
Bekijk volledige kalender

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Brazilië
  • Geb. datum 21 apr 1981 (45)
  • Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
  • Gewicht 59 kg
  • Lengte 1,66 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar