Zoon van FIA-president Mosley dood aangetroffen
- Gepubliceerd op 06 mei 2009 16:04
-
21
- Door: Rob Veenstra
De internationale autosportbond FIA betuigt in een verklaring haar medeleven. De FIA condoleert de familie Mosley met het treurige nieuws over de dood van Alexander Mosley. Onze gedachten zijn bij zijn familie en vrienden en we verzoeken de media om in deze moeilijke tijd de privacy van de familie Mosley te respecteren.
Trending nieuws
-
Red Bull-top steunt Verstappen tijdens cruciale GP van Oostenrijk
Red Bull Racing lijkt alles uit de kast te halen om Max Verstappen aan boord te houden. Tijdens het cruciale raceweek...
25 jun 2026 10:09 -
FIA grijpt in en geeft weerswaarschuwing af in Oostenrijk
De FIA heeft zoals verwacht een heat hazard afgegeven voor de Grand Prix van Oostenrijk. De Red Bull Ring wordt dit w...
25 jun 2026 09:44 -
Red Bull geeft Monaco-trofee eindelijk terug aan Gasly
Pierre Gasly heeft eindelijk zijn beker voor de derde plaats in Monaco ontvangen. Na het beroep van zijn team Alpine ...
25 jun 2026 09:26 -
Ook Marko geniet van Hamilton-opmars bij Ferrari: "Jackpot voor F1"
Lewis Hamilton heeft volgens voormalig Red Bull Racing-adviseur Helmut Marko nieuw leven geblazen in de Formule 1. De...
25 jun 2026 10:46 -
'Haas zoekt vervanger van Ocon: Drie kandidaten in beeld'
Esteban Ocon lijkt zich voor het eerst sinds zijn komst naar Haas zorgen te moeten maken over zijn toekomst bij het A...
25 jun 2026 08:48
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (21)
Login om te reagerenPosts: 444
Tsjah wat je ook van die man vind dit gun je niemand. Zelfs Max niet.
Posts: 7.177
oooh man dat is minder. Ik wens hem suc6
Posts: 5.746
Succes???? Waarmee ?? de begrafenis? Of zou je sterkte bedoelen?
Posts: 303
je hoef niet de leraar ned taal uit te hangen . maar voor dat je mij ook ga corrigeren ik schreef sterkte ook verkeerd @Jermaine de meeste mensen begrijpen wat je bedoelt en dat is gewoon je medeleven uiten heb ik onze leraar nederlandse letterkunde nog niet zien doen
Posts: 5.746
Och Och Och Och.. spring je in de bres voor je kleine broertje of zo? Iemand suc6 wensen in verband met de dood van z\'n zoon is wel erg vreemd, zo niet ongepast. Ook al weet de hele wereld wat je bedoelt. dan kan je inderdaad nog beter \'stekte\' schrijven.
Daarnaast hoef je mij niet te vertellen waar, hoe en of ik m\'n medeleven openbaar toon.
Posts: 7.177
Suc6 bedoel ik hetzelfde me als sterkte. Er is niks ongepast aan. Als iemand het moeilijk heeft wens je die gene suc6 op sterkte ik heb nu voor het woord suc6 gekozen. Ik kon ook zeggen gecondolleerd maar dat heb ik niet opgeschreven so what?
Posts: 7.177
Ja dat is hij he ;) Ik maak me er verder niet echt druk om wat hij denk van hoe ik mijn woorden gebruik.
Posts: 5.746
Vandaar dat je altijd blijft reageren. Geeft toch wel an dat je niet echt slim bent, maar ja, dat heb je vaker bewezen.
Posts: 7.177
wat heeft dat te maken met slim zijn? Je kent me niet eens en gaat oordelen uit mijn reacties dat ik dus niet slim zou zijn? Wat maakt het jou dan? Misschien mis je wel mensen kennis en moet je eens anders oordelen. Je kan niet oordelen op een persoon puur op de reacties.
Posts: 7.177
Het enige wat je misschien eruit kan halen is dat ik eigenwijs kan zijn maar dat zijn jullie (jij en patrickl) ook.
Posts: 118
Nee jij bent lekker slim, nou voor een Poolse huisschilder waarschijnlijk wel. Wat een vreselijke bijgoochem ben jij zeg.
Posts: 5.746
Sorry, ben gepromoveerd.. Mag F1 bolides van een lakje voorzien...
Posts: 7.177
Nee gewoon suc6. Bedoel ik dus meer dingen mee. Sterkte kan je het ook mee uitdrukken maar ik bedoel suc6 als setrkte.
Posts: 126
Hoewel we al meer op Mosley zijn kap gezeten hebben, dit is iets dat je niemand kan toewensen.
Posts: 303
Stekte Max .....en idd de pers Fuck Off
Posts: 349
Hij is dus niet vermoord ?, want ik dacht even toen ik de titel zag dat het te maken had met Max en de F1.
Maar idd veel sterkte.
Posts: 1.966
Vreselijk...schijnt een overdosis drugs te zijn geweest lees ik op Britse sites en verder geen verdachte omstandigheden. Idd niemand verdient het om zijn of haar kind te verliezen...
Posts: 265
Verschrikkelijk nieuws, veel sterkte aan de familie Mosley toegewenst.
Posts: 81
niemand gun je dit,maar die zoon vreet zelf die rommel op,en laat de ouders met veel verdriet en vragen zitten
Posts: 336
Als je een bericht post, staat er toch vaak: dit bericht wordt binnen een uur gecontroleerd het geplaatst. Waarom zijn er dan nog zo veel offtopic berichten??? Niks ten nadele van F1Today, maar dit soort gezwam hoort niet thuis in een dergelijk bericht.
OT: dit gun je inderdaad niemand. Sterkte met het verlies. Of moet ik zeggen succes met (het verwerken van) het verlies.
Posts: 5.746
Laatste offtopic bericht:
Ralph je hebt natuurlijk gelijk, dat is evengoed misplaatst. Ik zal er op letten me hier niet (of in ieder geval minder) schuldig aan te maken.