Zoon van FIA-president Mosley dood aangetroffen

Alexander Mosley, de zoon van FIA-voorzitter Max Mosley, is in zijn woning in Londen dood aangetroffen door een familielid. Waaraan de econoom is overleden is nog onduidelijk. Alexander Mosley werd 39 jaar.

De internationale autosportbond FIA betuigt in een verklaring haar medeleven. “De FIA condoleert de familie Mosley met het treurige nieuws over de dood van Alexander Mosley. Onze gedachten zijn bij zijn familie en vrienden en we verzoeken de media om in deze moeilijke tijd de privacy van de familie Mosley te respecteren.”

Reacties (21)

Login om te reageren
  • GJD

    Posts: 444

    Tsjah wat je ook van die man vind dit gun je niemand. Zelfs Max niet.

    • + 0
    • 6 mei 2009 - 16:06
  • oooh man dat is minder. Ik wens hem suc6

    • + 0
    • 6 mei 2009 - 16:07
    • Kubica

      Posts: 5.746

      Succes???? Waarmee ?? de begrafenis? Of zou je sterkte bedoelen?

      • + 0
      • 6 mei 2009 - 16:28
      • f 1

        Posts: 303

        je hoef niet de leraar ned taal uit te hangen . maar voor dat je mij ook ga corrigeren ik schreef sterkte ook verkeerd @Jermaine de meeste mensen begrijpen wat je bedoelt en dat is gewoon je medeleven uiten heb ik onze leraar nederlandse letterkunde nog niet zien doen

        • + 0
        • 6 mei 2009 - 17:52
        • Kubica

          Posts: 5.746

          Och Och Och Och.. spring je in de bres voor je kleine broertje of zo? Iemand suc6 wensen in verband met de dood van z\'n zoon is wel erg vreemd, zo niet ongepast. Ook al weet de hele wereld wat je bedoelt. dan kan je inderdaad nog beter \'stekte\' schrijven.
          Daarnaast hoef je mij niet te vertellen waar, hoe en of ik m\'n medeleven openbaar toon.

          • + 0
          • 6 mei 2009 - 23:14
          • Suc6 bedoel ik hetzelfde me als sterkte. Er is niks ongepast aan. Als iemand het moeilijk heeft wens je die gene suc6 op sterkte ik heb nu voor het woord suc6 gekozen. Ik kon ook zeggen gecondolleerd maar dat heb ik niet opgeschreven so what?

            • + 0
            • 7 mei 2009 - 10:07
        • Ja dat is hij he ;) Ik maak me er verder niet echt druk om wat hij denk van hoe ik mijn woorden gebruik.

          • + 0
          • 7 mei 2009 - 10:08
          • Kubica

            Posts: 5.746

            Vandaar dat je altijd blijft reageren. Geeft toch wel an dat je niet echt slim bent, maar ja, dat heb je vaker bewezen.

            • + 0
            • 7 mei 2009 - 11:34
            • wat heeft dat te maken met slim zijn? Je kent me niet eens en gaat oordelen uit mijn reacties dat ik dus niet slim zou zijn? Wat maakt het jou dan? Misschien mis je wel mensen kennis en moet je eens anders oordelen. Je kan niet oordelen op een persoon puur op de reacties.

              • + 0
              • 7 mei 2009 - 12:46
            • Het enige wat je misschien eruit kan halen is dat ik eigenwijs kan zijn maar dat zijn jullie (jij en patrickl) ook.

              • + 0
              • 7 mei 2009 - 12:47
            • s vettel

              Posts: 118

              Nee jij bent lekker slim, nou voor een Poolse huisschilder waarschijnlijk wel. Wat een vreselijke bijgoochem ben jij zeg.

              • + 0
              • 7 mei 2009 - 17:30
              • Kubica

                Posts: 5.746

                Sorry, ben gepromoveerd.. Mag F1 bolides van een lakje voorzien...

                • + 0
                • 7 mei 2009 - 21:32
      • Nee gewoon suc6. Bedoel ik dus meer dingen mee. Sterkte kan je het ook mee uitdrukken maar ik bedoel suc6 als setrkte.

        • + 0
        • 6 mei 2009 - 21:34
  • Hoewel we al meer op Mosley zijn kap gezeten hebben, dit is iets dat je niemand kan toewensen.

    • + 0
    • 6 mei 2009 - 16:20
  • f 1

    Posts: 303

    Stekte Max .....en idd de pers Fuck Off

    • + 0
    • 6 mei 2009 - 16:50
  • Tomos F1

    Posts: 349

    Hij is dus niet vermoord ?, want ik dacht even toen ik de titel zag dat het te maken had met Max en de F1.
    Maar idd veel sterkte.

    • + 0
    • 6 mei 2009 - 17:09
  • Vreselijk...schijnt een overdosis drugs te zijn geweest lees ik op Britse sites en verder geen verdachte omstandigheden. Idd niemand verdient het om zijn of haar kind te verliezen...

    • + 0
    • 6 mei 2009 - 17:37
  • Gassuh

    Posts: 265

    Verschrikkelijk nieuws, veel sterkte aan de familie Mosley toegewenst.

    • + 0
    • 6 mei 2009 - 18:40
  • niemand gun je dit,maar die zoon vreet zelf die rommel op,en laat de ouders met veel verdriet en vragen zitten

    • + 0
    • 7 mei 2009 - 08:35
  • Smock

    Posts: 336

    Als je een bericht post, staat er toch vaak: dit bericht wordt binnen een uur gecontroleerd het geplaatst. Waarom zijn er dan nog zo veel offtopic berichten??? Niks ten nadele van F1Today, maar dit soort gezwam hoort niet thuis in een dergelijk bericht.

    OT: dit gun je inderdaad niemand. Sterkte met het verlies. Of moet ik zeggen succes met (het verwerken van) het verlies.

    • + 0
    • 7 mei 2009 - 22:49
  • Kubica

    Posts: 5.746

    Laatste offtopic bericht:
    Ralph je hebt natuurlijk gelijk, dat is evengoed misplaatst. Ik zal er op letten me hier niet (of in ieder geval minder) schuldig aan te maken.

    • + 0
    • 8 mei 2009 - 09:31

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender
show sidebar