Grand Prix van Maleisië stilgelegd door heftige regen
- Gepubliceerd op 05 apr 2009 12:26
-
10
- Door: Danny Sosef
Het is voorlopig afwachten of de race herstart zal worden, of dat de race zo afgevlagd wordt en er halve punten uitgedeeld worden.
Update 12:33:
De FIA lijkt van plan te zijn de race te hervatten. Mensen van de FIA hebben de teams de opdracht gegeven om de juiste volgorde aan de te nemen voor een grid om een herstart te laten plaatsvinden.
Update 12:37:
De herstart zal plaats gaan vinden, zo lijkt het. Het Williams-team vertelt aan Rosberg dat aan de linkerkant van het circuit de wagens komen te staan die in dezelfde ronde als de leider rijden. Aan de rechterkant komen de coureurs met een ronde achterstand. Zij zullen 1.5 minuut voor de herstart achter de safety car, het circuit op mogen rijden om hun ronde achterstand in te halen.
Update 12:44:
Kimi Raikkonen zal niet deelnemen aan de herstart. Zijn Ferrari staat in de pitbox en Raikkonen heeft zich al omgekleed. Het lijkt erop dat de Fin problemen met zijn Ferrari heeft.
Trending nieuws
-
'Alonso vertrekt bij Aston Martin: Spanjaard keert terug bij oude liefde'
Fernando Alonso vertrekt naar alle waarschijnlijkheid bij Aston Martin, maar of hij daadwerkelijk de Formule 1 gaat v...
10 jun 2026 11:22 -
Verstappen onderweg naar Oostenrijk voor Red Bull-bijeenkomst
Max Verstappen is onderweg naar Red Bull-hoofdstad Salzburg. De viervoudig wereldkampioen heeft een lastige start van...
10 jun 2026 12:46 -
Verstappen aast op sportieve revanche in Barcelona
Max Verstappen gaat aankomend weekend in Barcelona op jacht naar sportieve revanche. De viervoudig wereldkampioen vie...
10 jun 2026 13:22 -
Audi laat Alpine-reserve eerste training rijden in Barcelona
Het team van Audi laat Alpine-reservecoureur Paul Aron aankomend weekend de eerste vrije training in Barcelona. De Du...
10 jun 2026 14:09 -
Red Bull wijst Iwasa aan voor VT1 in Barcelona
Ayumu Iwasa rijdt aankomend weekend de eerste vrije training voor het team van Red Bull Racing. De Japanse coureur ma...
10 jun 2026 12:09
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 17:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.042 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (10)
Login om te reagerenKeranos
Posts: 10
\"rode rood\" dat klopt volgens mij niet? :)
alonso fan
Posts: 10.412
waar zie jij rode rood? en al zal er een schrijf foutje staan je snapt het toch?
Steff
Posts: 405
Meer dan terrecht.
Jammer alleen dat 90% van de mensen hier amper kunnen nadenken. Wat een reacties zeg!
Zodra camera\'s al met een grotere lens moeten werken kun je als mens stukken minder zien. En dan nu met 200kmph.
Brandje
Posts: 78
Goed gezegd Steff. Het zich was inderdaad nihil. De organisatie krijgt iedereen over zich heen als er iets was gebeurd.
Ron
Posts: 3
Rijders kun je niks verwijten!!,je zag het aan de auto van Kimi,dat leek wel een boot,zoveel water,als hij verplaatste!!,
ik denk dat de FIA, Bernie,maar eens aan de jas moet trekken,want door de start te verplaatsen,(zodat er meer mensen wereldwijd niet zo vroeg hun nest uit hoeven,en hij meer geld uit de kijkerscijfers kan halen),zit iedereen nu opgescheept,met een race,die door het weer,niet eens de 75% haalt!!,vorige week klaagde,de rijders ook al,omdat door de schemering,e.e.a niet duidelijk meer was!.
Nu weet ik ook wel, dat het weer zich niet laat bepalen,maar men weet,dat redelijkerwijs,er aan het eind van de middag,altijd wel zo,n bui valt,ga dan niet rond dat tijdstip nog racen!.
shyboy18
Posts: 219
tjah olav zei dat we ons niet moesten laten foppen door het licht, maar volgens was het racen nog wel te doen toen de winnaar werd uitgeroepen.
Kubica
Posts: 5.735
En jij gelooft Olav Mol?