Hamilton: "Ik ben geen leugenaar, ik ben niet oneerlijk"
- Gepubliceerd op 03 apr 2009 13:24
-
22
- Door: Rob Veenstra
Hij deed bij de hoorzitting wat de inmiddels geschorste sportief directeur Dave Ryan hem opdroeg. Hamilton: Ik wil mijn excuses maken aan mijn fans die al jaren in mij geloven en mij steunen. Ik ben geen leugenaar, ik ben geen oneerlijk persoon. Ik ben een teamplayer. Elke keer als ik iets moest doen heb ik dat ook gedaan.
Dit keer was dat een grote fout. Daar leer ik weer van. Ik betaal er een hoge prijs voor. Ik zat verkeerd en ik ben het aan de fans verschuldigd om dat te laten weten. Zoals gezegd werd ik misleid. We gingen meteen naar de stewards en toen we daar zaten te wachten kreeg ik instructies wat ik moest doen en vertellen.
Deze situatie is het ergste dat ik ooit heb meegemaakt. Ik ben geen leugenaar. Het spijt me voor de schande die ik mijn familie en het team heb toegebracht.
Trending nieuws
-
Norris krijgt Madame Tussauds-beeld: Wereldkampioen reageert vol verbazing
Lando Norris heeft woensdag voor het eerst kennisgemaakt met zijn eigen wassen beeld in Madame Tussauds Londen. De Mc...
24 jun 2026 18:46 -
Leclerc vol lof over Antonelli: "Heb hem hoog ingeschat"
Charles Leclerc is onder de indruk van Mercedes-coureur Andrea Kimi Antonelli. De jonge Italiaan staat bovenaan het w...
24 jun 2026 17:22 -
Mercedes kondigt updates aan na grote problemen
Mercedes-teambaas Toto Wolff heeft updates aangekondigd voor de Grand Prix van Oostenrijk van aankomend weekend. De D...
24 jun 2026 16:09 -
Cadillac beschermt Pérez: "Checo maakt een enorme indruk"
Sergio Pérez voelt zich na een moeizame periode bij Red Bull Racing weer helemaal op zijn plek in de Formule 1...
24 jun 2026 18:06 -
Mercedes en Ferrari gewaarschuwd: "Verstappen gaat terugkomen"
Max Verstappen kan volgens voormalig Formule 1-coureur Jolyon Palmer een flinke voorsprong nemen op zijn teamgenoten ...
24 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Ferrari
- Punten 3.648
- Podiums 136
- Grand Prix 239
- Land Groot Brittannië
- Geb. datum 7 jan 1985 (41)
- Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,74 m
483.767 reacties op Ferrari
66 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Lewis Hamilton
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.591 reacties op McLaren
163 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (22)
Login om te reagerenPosts: 444
Goed kwestie opgelosd, verder niet meer zeuren en uitkijken naar dit weekend, wat hopelijk een leuk weekend word zonder dit soort gerommel.
Posts: 9.887
Niet de waarheid vertellen wanneer naar gevraagd is toch echt liegen hoor Lewis!
Ook al was het \'t idee van het team om dit te doen, hij is er zelf direct naar gevraagd door de Stewards.
Ik kan er eigenlijk nog minder respect voor opbrengen dat Leiws en het team nu de schuld schuiven in de schoenen van een collega. Toon eens wat ballen en neem de verantwoordelijkheid dat je zelf bewust hebt staan liegen om er voordeel aan te hebben en een collega courreur een oor aan te naaien.
Het meest trieste is namelijk dat je hem niet over Trulli hoort en dat het dus zeer onsportief is tegenover hem, terwijl Trulli wel zo sportief was om niet in beroep te gaan tegen de straf.
Lewis snapt nog steeds niet waar het de stewards om gaat en ik kan me zo voorstellen dat de straf die bij zijn overtreding van artikel 151c hoort (uitsluiting van het kampioensschap) wel eens werkelijkheid kan gaan worden, omdat hij er nog steeds geen blijk van heeft gegeven dat hij begrepen heeft onsportief tegenover Trulli te zijn geweest.
Posts: 1.470
Hier wat zij ik jullie!
En dan zij ook nog een andere persoon dat ik mijzelf belachelijk maakte in een andere topic!
Had alle tijden gelijk dat er een smerig spelletje werd gespeeld!!!
Posts: 62
Ja, de hele wereld is corrupt. Geenstijl is een website die waarheden bevat en Bush zat achter 9/11!
Posts: 774
Gefeliciteerd, je gaat door voor de wasmachine!
Posts: 444
Klopt hele wereld is tegen McLaren.
pfffff
Posts: 50
Waarom zo schreeuwen, bij ieder bericht over deze zaak heb je commentaar. McLaren zal in jouw ogen niets goed doen, maar dat weten we ondertussen. Lewis heeft z\'n excuses aangeboden, maar de verantwoordelijk ligt in zo\'n gesprek bij de aanwezige manager. Heb overigens nog nooit meegemaakt dat een rijder voor een fout een persconferentie bij elkaar heeft geroepen, terwijl er toch al meer fouten zijn gemaakt. Vind het getuigen van een sterke persoonlijkheid. Laten we dit nu aub zsm achter ons laten en van de F1 gaan genieten. Wordt een mooi weekend!
Posts: 442
LOL. Het word vast een weekend waarin Ferrari weer op 1/2 staat. En er dus geen straffen uitgedeeld hoeven te worden.
Posts: 1.725
Kijk eerst je werkwoorden na voordat je iets onzinnig post.
Posts: 985
Zodra jij de komma op de juiste plaats zet praten we nergens meer over.
Posts: 1.725
Ik heb altijd geleerd een komma te plaatsen tussen twee werkwoorden.
Posts: 985
Wat jij wilt.
Posts: 1.725
Oh ik heb precies waar ik je wil.
Posts: 1.470
quote van Starscreamer, 30 maart 2009 om 10:53
Hamilton dacht dat hij Trulli ervoorbij moest laten.
Dat was echter niet zo, maar door Hamilton\'s idiote actie is Trulli bestraft :( Ok Hamilton hoorde dan ook 3 en Trulli 4 maar het is niet Trulli\'s schuld :S Bah McLaren hier kan ik boos om raken! Dan zakt je de moed toch ook in de schoenen.
Ik vind dit een belachelijk reactie,en het is duidelijk dat jij deze zaak verkeerd begrijpt,zoekt de juist informatie en probeer goed interpretatie van te maken voor dat je jezelf voor shut zet..
ff reactie gevonden :P
Posts: 1.966
Beste Lewis, informatie achter houden omdat je dat door je team opgedragen krijgt, is nog steeds liegen.
Dit moet zelfs de grootste McLaren fan toch toegeven?
Tis gebeurd, dus idd niet meer om zeuren. Hij mag overigens ook wel zijn excuses aanbieden aan Toyota/Trulli...
Posts: 273
Deze situatie is het ergste dat ik ooit heb meegemaakt. Ik ben geen leugenaar. Het spijt me voor de schande die ik mijn familie en het team heb toegebracht.
Ik vindt dit een beetje extreem, het is geen ramp wat hij heeft gedaan, zoals hij zelf zegt is het hem opgedragen om die informatie achter te houden. Dat heeft hij opgevolgd, dom achteraf, maar hij heeft ervan geleerd en hij en het team zijn bestraft. Zaak klaar geen gezeur meer.
Posts: 28
Het is inderdaad een beetje over the top reactie van Lewis. Maar ten eerste of een en ander correct vertaald is weet ik niet. Ik ben op deze site al zo vaak tenenkrommende vertalingen vanuit het Duits of Engels tegen gekomen. Ten tweede zijn de meeste coureurs sprekende poppen die precies wauwelen wat hun manager hen opdraagt.
Maar hoe je het wendt of keert, het niet de waarheid vertellen door Lewis in wiens opdracht dan ook komt gewoon neer op willens en wetens liegen, klaar uit.
Maar kunnen we nu weer gewoon gaan racen?
Posts: 44
eerst lopen volhouden dat ze niks verkeerd hebben gedaan .
en dan als ze gestraft worden opeens gaan verklaren dat ze spijt hebben en dan niet eens spijt betuigen aan trulli nee nee dat is er niet bij wat een zielig gedrag geen goed woord voor over.
Posts: 408
Befehl ist befehl, komt vast door de invloed van Mercedes :D
Posts: 2
lewis een teamplayer? een majorette-pop is het.
Posts: 2.181
wat zitten hier jullie te zeuren...dat is niets te vergelijken met wat ferrari en schummacher in zijn tijd hebben gedaan en dat weten jullie ook wel...
Nu in een keer is iedereen perfect en in staat om wat te roepen...
Bulshit allemaal...
Posts: 5.792
Hamilton: Ik ben geen leugenaar, ik ben niet oneerlijk nee tuurlijk niet je hebt net als mclaren gelogen.En net als vorig jaar denk je sorry te zeggen en dan moet alles weer vergeten zijn ik hoop het niet .Ieder team wat valsspeelt moet gewoon hard aan gepakt worden dus ook Ham en mclaren