Meer grafieken en informatie beschikbaar voor televisie
- Gepubliceerd op 18 maa 2009 15:28
-
6
- Door: Rob Veenstra
Ecclestone bevestigde tegenover autosport.com dat hij dit plan zal omarmen. Dat is absoluut zeker, liet de commerciële baas van de Formule 1 weten. We waren altijd beperkt bij het doorspelen van informatie. We hadden alle data wel, maar mochten dat niet gebruiken. Hetzelfde geldt voor radiofragmenten. Het was complete onzin. Het gaat om entertainment, de teams waren dat vergeten. Nu worden ze langzaam maar zeker wakker.
Trending nieuws
-
Jos Verstappen rekent af met Max-geruchten: "Ralf Schumacher zit er weer naast"
Jos Verstappen heeft eigenhandig afgerekend met de beweringen van Ralf Schumacher. Volgens de broer van racelegende M...
17 jun 2026 16:09 -
Manager Verstappen reageert op geruchten over F1-toekomst
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing ver wil gaan om Max Verstappen te behouden. In de Duitse media wordt ...
17 jun 2026 15:24 -
FIA deelt belangrijk nieuws over Mercedes-beroep
De FIA heeft informatie gedeeld over de right to review van Mercedes tegen het terugdraaien van de tijdstraffen van P...
17 jun 2026 16:46 -
Tsunoda voltooit Red Bull-test: "Alsof ik nooit weggeweest ben"
Yuki Tsunoda heeft dinsdag voor het eerst dit seizoen opnieuw getest voor Red Bull Racing. De Japanse reservecoureur ...
17 jun 2026 18:06 -
FIA reageert op felle kritiek op nieuwe F1-regels
FIA-kopstuk Nikolas Tombazis kan zich niet vinden in alle kritiek op de nieuwe motorregels. Fans en coureurs reageerd...
17 jun 2026 17:22
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest

Reacties (6)
Login om te reagerenPosts: 444
Kijk dit vind ik wel weer super interesant. Eindelijk eens goed nieuws.
Ben altijd wel van die data radio gesprekken (voorzover je er iets van kunt maken) enz.
Nu hopen dat ze bij rtl ook eens f1 over meerdere kanalen gaan aanbieden. Interactief kijken en zonder reclame! Maar zal nu wel te enthousiast zijn ben ik bang!
Posts: 848
Inderdaad mooi nieuws ... maareh ... over racelijnen gesproken. De racelijn van de bovenstaande RB is zeker niet de juiste :o)
Posts: 77
Verwachte strategieën tijdens een race, hmm... kán. Maar vooraf: dan haal je de angel uit een wedstrijd.
@ Roy-NL: ik geloof dat DC niet de bocht haalde omdat hij in aanraking kwam met een hele snelle rode vlek met gele helm, hehe ;)
Posts: 210
Das heel mooi, nu alleen nog wat minder reclame blokken er door heen want daar wordt ik niet vrolijk van in anderhalf uur 7 keer moeten omzappen pff.
Posts: 7.177
Ja race lijnen dat wil ik zien.. 8-)
Ik vind trouwens dat ze niet teveel moeten doen want ze willen ook het gewicht vrij geven dus hiermee ook grotendeels de strategie en dat wil ik juist NIET weten want anders weet je zo waar iemand op rijd en dan is die spanning er echt af verder moet het natuurlijk niet zo zijn dat we opeens 2 uur voorbeschouwing krijgen met al die dingen pff dat duurt altijd zo lang op rtl.. pfff vooral die gast die die f1 wagen met een normale vergelijkt met dingetjes die op en in de wagen zitten pfff zooooo saai
Posts: 848
Een voorbeschouwing hoeft helemaal niet saai te zijn! Bijvoorbeeld als je iemand door de pits hebt laten rennen om technische vernieuwingen in beeld te brengen. Dus NIET Nlse woordjes aan Nelsinho leren en die tele-tubbie die het allemaal wat \"laagdrempeliger\" proberen te maken.
Overigens, als de voorbeschouwing te lang duurt, blijf je de eerste race toch gewoon iets langer in je nest liggen... :o)