Upgrades F2008 stemmen Felipe Massa tevreden
- Gepubliceerd op 10 okt 2008 14:13
-
22
- Door: Rob Veenstra
Massa: Ik ben opgetogen na de eerste dag in Japan. De balans van de auto was zeer goed, zowel over één ronde als in de langere runs. De tijden zitten dicht bij elkaar en zonder verkeer in mijn laatste run had ik s middags nog wat hoger kunnen eindigen. De zachte banden zijn erg snel, wat geen verrassing is, en ook heel constant. Ik wil echt goed presteren dit weekend, ik ga proberen te winnen en wil zoveel mogelijk punten meenemen voor beide kampioenschappen.
Trending nieuws
-
Red Bull onthult oorzaak van zware crash Verstappen
Het team van Red Bull Racing heeft de oorzaak van de crash van Max Verstappen gevonden. De viervoudig wereldkampioen ...
27 jun 2026 22:44 -
Sky Sports weet meer: "Geruchten Verstappen naar McLaren zijn serieus"
De druk op Red Bull Racing neemt verder toe. Volgens Sky Sports F1-analist Anthony Davidson is het cruciaal dat het t...
27 jun 2026 20:38 -
Antonelli gaat door het stof na kostbare fout
Andrea Kimi Antonelli baalt als een stekker dat hij te veel gas terugnam in de kwalificatie in Oostenrijk. Door de cr...
27 jun 2026 21:47 -
Hamilton is overtuigd: "Ferrari kan winnen in Oostenrijk"
Lewis Hamilton start zondag vanaf de derde plaats aan de Grand Prix van Oostenrijk, maar de Ferrari-coureur blijft re...
27 jun 2026 21:06 -
FIA grijpt in na overtreding Hadjar en Red Bull
Red Bull-coureur Isack Hadjar is na de kwalificatie in Oostenrijk aan een straf ontsnapt. De Fransman had zich tijden...
27 jun 2026 20:06
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land BR
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, BR
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.666 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (22)
Login om te reagerenPosts: 7.177
is het niet \"upgrades f2008 stemt felipe massa tevreden\" ? Kan het fout hebben hoor(A) :$
Posts: 985
Het onderwerp is hier een keertje niet Massa, maar \'upgrades f2008\'. Een aangezien upgrades meervoud is, is het dus ook stemmen ipv stemt.
115
Posts: 7.177
OK ja vond het een beetje apart klinken in mijn oren. En ik dacht nouja zet het neer en zie wel:P
Posts: 178
upgrade stemt upgrades (meervoud) stemmen, ja toch?
Posts: 1.748
volgens mij wel
Posts: 8
upgrades is meervoud
Posts: 866
upgrades is meervoud....
Posts: 11
ff terug naar de middelbare school, of een werkwoord wel of niet in de meervoudsvorm staat hangt af van het onderwerp van een zin. In deze zin zijn de upgrades het onderwerp, want zij stemmen FM tevreden, dus is het stemmen en niet stemt, want FM stemt niet de upgrades tevreden ;)
Posts: 1
Dan zou het \"upgrade\" zijn. We praten hier over meervoud, dus de upgrades stemmen. Bij enkelvoud, de upgrade stemt....tot zover de Nederlandse les ;-).
Posts: 880
Ja, want het klopt wel. Upgrades is meervoud, twee of meer upgrades stemMEN .. tevreden.
On topic .. Massa zat er aardig bij vandaag, maar goed, eerst zien dan geloven. Hopelijk kan hij er morgen weer zo\'n pole rondje uittrekken als op Singapore, want die was echt niet mis.
Posts: 9
Nou Jermaine, als ik jouw reacties vaker lees dan betwijfel ik het of jij het ABN juist beheerd. Je typt vaak de vreemdste dingen. En in dit geval heb je het dan ook fout helaas. De upgrades STEMMEN Massa tevreden (upgrades is meervoud). Niet Massa stemt de upgrades ;-)
Posts: 155
upgrade stemt
upgrades stemmen
Posts: 44
Grappig dat je het probeert. Jouw posts zitten taaltechnisch zo slecht in elkaar dat ik ze soms bijna niet begrijp lol.
Titel is overigens gewoon goed.
Posts: 155
Mooi gezegd. ;-)
Posts: 7.177
IK zet het gewoon neer om gewoon even na te vragen voor de zekerheid. Ik vond het allebei een beetje apart klinken vandaar.
Posts: 14
Het heeft lang geduurd, maar nu kan ik me toch echt niet meer inhouden....
Waar gaat dit in hemelsnaam allemaal over, dit slap ge-ouwehoer over spelfouten????
Ik kijk dagelijks o.a. op deze site om objectief niews te lezen over autosport en daarmee wil ik de makers van deze site ook mijn complimenten geven, want ze zijn zeer goed bezig elke dag, ga zo door!
Waar ik me enorm aan stoor zijn de domme en vaak nutteloze commentaren op eigenlijk alle stukjes van mensen die allemaal verstand menen te hebben van Formule 1, met opmerkingen die vaak als een tang op een varken slaan en de plank compleet mis slaan. Het lijkt hier wel Race Report...... daar is het ook gewoon een Forum van mensen die het allemaal beter weten dan de mensen in de Formule 1 zelf.
Maar dit is schijnbaar typisch Nederlands.....altijd klagen... in plaats van te genieten van de diverse takken autosport, genieten van alle Nederlandse coureurs........ A1 GP...Bavaria City Racing...Le Mans...DTM....zoveel moois allemaal, maar toch elke keer verbaas ik me er weer over dat er toch altijd mensen zijn die alles te moeten afkraken en de gond in te boren, ga liever voetbal kijken dan, of ga fietsen, maar val er geen mensen mee lastig die echt van autosport genieten en liever de nieuwtjes van deze site lezen!!! Pfff zo....dat is er uit! hahahah
Posts: 7.177
Ok ik snap wat je bedoeld.
Maar wanneer heb je mijn nou commentaar zien geven op een artikel als iemand niet ergens over zat te zuren?
Ik geef meestal hier commentaar als ze weer helemaal blij zijn om op Massa commentaar te geven omdat hij wat fout heeft gedaan.
Verder zul je mij ook niet horen zeggen of dneken dat ik kennis heb want dat heb ik niet echt en dat heb ik al vaker gezegd.
Mij zul je daarnaast dus ook niet klagen als iemand niet iets zegt van kom op zeg. Ik ben geen klager alleen kan ik niet tegen mensen die denken alles te weten en hoe het gaat en oordelen over andere jaren zoals bijv. bij Massa.
Ik hou van Racen en kijk er erg graag na en doe het zelf ook echt graag maar ik vind dat mensen hier reeël moeten blijven wat vaak niet het geval is en dan zet ik mijn reactie neer.
Posts: 21
En waar ging het verhaal ook alweer over?
Posts: 14
Met jou kan ik praten Dennis!!!
Posts: 11.414
@Autosportfan,
Als je de commentaren niet wilt lezen dan ... lees je ze toch gewoon niet?
Bovendien er zijn (engelstalige) sites met meer en beter nieuws. Ik kom hier nou juist voor de commentaren.
Posts: 985
Precies, daarom staat het nieuws ook bovenaan. Het is helemaal niet moeilijk om de comment over te slaan.
Ten tweede, zoek de idd betere nieuwssites op, ik kom hier ook voor de comments.
Posts: 21
Ik lees ook graag de commentaren, niet om de inhoudelijke waarde maar om het vaak komische gehalte.
Echter dit artikel met 21 reacties waarvan slechts 1 met een opmerking on topic
dat geeft toch echt te denken