Upgrades F2008 stemmen Felipe Massa tevreden

Felipe Massa kijkt tevreden terug op de eerste dag van de Grand Prix van Japan op de Fuji Speedway. De Braziliaan moest tot twee keer toe concurrent Lewis Hamilton vlak voor zich dulden, maar hij is content met hoe zijn vernieuwde Ferrari F2008 aanvoelt.

Massa: “Ik ben opgetogen na de eerste dag in Japan. De balans van de auto was zeer goed, zowel over één ronde als in de langere runs. De tijden zitten dicht bij elkaar en zonder verkeer in mijn laatste run had ik ’s middags nog wat hoger kunnen eindigen. De zachte banden zijn erg snel, wat geen verrassing is, en ook heel constant. Ik wil echt goed presteren dit weekend, ik ga proberen te winnen en wil zoveel mogelijk punten meenemen voor beide kampioenschappen.”

Reacties (22)

Login om te reageren
  • is het niet \"upgrades f2008 stemt felipe massa tevreden\" ? Kan het fout hebben hoor(A) :$

    • + 0
    • 10 okt 2008 - 14:23
    • johan

      Posts: 985

      Het onderwerp is hier een keertje niet Massa, maar \'upgrades f2008\'. Een aangezien upgrades meervoud is, is het dus ook stemmen ipv stemt.

      115

      • + 0
      • 10 okt 2008 - 15:02
      • OK ja vond het een beetje apart klinken in mijn oren. En ik dacht nouja zet het neer en zie wel:P

        • + 0
        • 10 okt 2008 - 19:13
    • kaaskop

      Posts: 178

      upgrade stemt upgrades (meervoud) stemmen, ja toch?

      • + 0
      • 10 okt 2008 - 15:35
    • germain

      Posts: 1.748

      volgens mij wel

      • + 0
      • 10 okt 2008 - 15:41
    • Gerard

      Posts: 8

      upgrades is meervoud

      • + 0
      • 10 okt 2008 - 16:19
  • upgrades is meervoud....

    • + 0
    • 10 okt 2008 - 15:01
  • Viper

    Posts: 11

    ff terug naar de middelbare school, of een werkwoord wel of niet in de meervoudsvorm staat hangt af van het onderwerp van een zin. In deze zin zijn de upgrades het onderwerp, want zij stemmen FM tevreden, dus is het stemmen en niet stemt, want FM stemt niet de upgrades tevreden ;)

    • + 0
    • 10 okt 2008 - 15:10
  • fleBB

    Posts: 1

    Dan zou het \"upgrade\" zijn. We praten hier over meervoud, dus de upgrades stemmen. Bij enkelvoud, de upgrade stemt....tot zover de Nederlandse les ;-).

    • + 0
    • 10 okt 2008 - 15:37
  • rchorus

    Posts: 880

    Ja, want het klopt wel. Upgrades is meervoud, twee of meer upgrades stemMEN .. tevreden.

    On topic .. Massa zat er aardig bij vandaag, maar goed, eerst zien dan geloven. Hopelijk kan hij er morgen weer zo\'n pole rondje uittrekken als op Singapore, want die was echt niet mis.

    • + 0
    • 10 okt 2008 - 16:41
  • Morris

    Posts: 9

    Nou Jermaine, als ik jouw reacties vaker lees dan betwijfel ik het of jij het ABN juist beheerd. Je typt vaak de vreemdste dingen. En in dit geval heb je het dan ook fout helaas. De upgrades STEMMEN Massa tevreden (upgrades is meervoud). Niet Massa stemt de upgrades ;-)

    • + 0
    • 10 okt 2008 - 16:43
  • jjgend

    Posts: 155

    upgrade stemt
    upgrades stemmen

    • + 0
    • 10 okt 2008 - 17:14
  • Grappig dat je het probeert. Jouw posts zitten taaltechnisch zo slecht in elkaar dat ik ze soms bijna niet begrijp lol.

    Titel is overigens gewoon goed.

    • + 0
    • 10 okt 2008 - 17:18
    • jjgend

      Posts: 155

      Mooi gezegd. ;-)

      • + 0
      • 10 okt 2008 - 17:21
    • IK zet het gewoon neer om gewoon even na te vragen voor de zekerheid. Ik vond het allebei een beetje apart klinken vandaar.

      • + 0
      • 10 okt 2008 - 19:15
      • Het heeft lang geduurd, maar nu kan ik me toch echt niet meer inhouden....

        Waar gaat dit in hemelsnaam allemaal over, dit slap ge-ouwehoer over spelfouten????
        Ik kijk dagelijks o.a. op deze site om objectief niews te lezen over autosport en daarmee wil ik de makers van deze site ook mijn complimenten geven, want ze zijn zeer goed bezig elke dag, ga zo door!

        Waar ik me enorm aan stoor zijn de domme en vaak nutteloze commentaren op eigenlijk alle stukjes van mensen die allemaal verstand menen te hebben van Formule 1, met opmerkingen die vaak als een tang op een varken slaan en de plank compleet mis slaan. Het lijkt hier wel Race Report...... daar is het ook gewoon een Forum van mensen die het allemaal beter weten dan de mensen in de Formule 1 zelf.

        Maar dit is schijnbaar typisch Nederlands.....altijd klagen... in plaats van te genieten van de diverse takken autosport, genieten van alle Nederlandse coureurs........ A1 GP...Bavaria City Racing...Le Mans...DTM....zoveel moois allemaal, maar toch elke keer verbaas ik me er weer over dat er toch altijd mensen zijn die alles te moeten afkraken en de gond in te boren, ga liever voetbal kijken dan, of ga fietsen, maar val er geen mensen mee lastig die echt van autosport genieten en liever de nieuwtjes van deze site lezen!!! Pfff zo....dat is er uit! hahahah

        • + 0
        • 10 okt 2008 - 22:58
        • Ok ik snap wat je bedoeld.

          Maar wanneer heb je mijn nou commentaar zien geven op een artikel als iemand niet ergens over zat te zuren?
          Ik geef meestal hier commentaar als ze weer helemaal blij zijn om op Massa commentaar te geven omdat hij wat fout heeft gedaan.

          Verder zul je mij ook niet horen zeggen of dneken dat ik kennis heb want dat heb ik niet echt en dat heb ik al vaker gezegd.

          Mij zul je daarnaast dus ook niet klagen als iemand niet iets zegt van kom op zeg. Ik ben geen klager alleen kan ik niet tegen mensen die denken alles te weten en hoe het gaat en oordelen over andere jaren zoals bijv. bij Massa.

          Ik hou van Racen en kijk er erg graag na en doe het zelf ook echt graag maar ik vind dat mensen hier reeël moeten blijven wat vaak niet het geval is en dan zet ik mijn reactie neer.

          • + 0
          • 11 okt 2008 - 00:19
  • Dennis P

    Posts: 21

    En waar ging het verhaal ook alweer over?

    • + 0
    • 10 okt 2008 - 20:21
    • Met jou kan ik praten Dennis!!!

      • + 0
      • 10 okt 2008 - 22:59
  • @Autosportfan,

    Als je de commentaren niet wilt lezen dan ... lees je ze toch gewoon niet?

    Bovendien er zijn (engelstalige) sites met meer en beter nieuws. Ik kom hier nou juist voor de commentaren.

    • + 0
    • 11 okt 2008 - 02:03
    • johan

      Posts: 985

      Precies, daarom staat het nieuws ook bovenaan. Het is helemaal niet moeilijk om de comment over te slaan.

      Ten tweede, zoek de idd betere nieuwssites op, ik kom hier ook voor de comments.

      • + 0
      • 11 okt 2008 - 07:03
  • repro

    Posts: 21

    Ik lees ook graag de commentaren, niet om de inhoudelijke waarde maar om het vaak komische gehalte.
    Echter dit artikel met 21 reacties waarvan slechts 1 met een opmerking on topic

    dat geeft toch echt te denken

    • + 0
    • 11 okt 2008 - 12:32

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land BR
  • Geb. datum 21 apr 1981 (45)
  • Geb. plaats Sao Paulo, BR
  • Gewicht 59 kg
  • Lengte 1,66 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar