Coulthard: "Webber zet zichzelf in de markt"
- Gepubliceerd op 20 mei 2008 10:43
-
8
- Door: Rob Veenstra
Coulthard daarover: Ik kan alleen maar gissen naar zijn beweegredenen om zoiets te zeggen. Of hij wil de onderhandelingen met Red Bull Racing stimuleren, of hij wil de interesse van andere teams aanwakkeren. Op deze manier zet hij zichzelf in de markt door de andere teams eraan te herinneren dat hij na dit seizoen vrij is. Ik denk dat het een tactische zet is.
Zelf heeft Coulthard ook een aflopend contract. De 37-jarige Schot wil zijn carrière graag voortzetten bij Red Bull Racing. Ik ben vrij voor 2009, maar ik wil dolgraag bij Red Bull Racing blijven.
Trending nieuws
-
Verstappen kan deze zomer Red Bull verlaten: details uit intern overleg gelekt
De toekomst van Max Verstappen bij Red Bull Racing blijft voer voor speculatie. Volgens uitgelekte details van een in...
17 jun 2026 14:47 -
Alonso zet Aston Martin in wachtrij: "Hij heeft weinig zin in nog zo'n jaar"
De toekomst van Fernando Alonso in de Formule 1 hangt aan een zijden draadje. De tweevoudig wereldkampioen zou na de ...
17 jun 2026 13:22 -
Race tegen de klok bij Madring: "Doorwerken in de nacht"
De organisatie van de nieuwe Spaanse Grand Prix in Madrid heeft er alle vertrouwen in dat het nieuwe circuit op tijd ...
17 jun 2026 14:09 -
Vasseur gaat tegen Leclerc in: "Hij was net zo snel als Hamilton"
Waar Lewis Hamilton in Barcelona zijn eerste Grand Prix-zege voor Ferrari vierde, beleefde Charles Leclerc opnieuw ee...
17 jun 2026 12:46 -
Oud-wereldkampioen vreest voor Red Bull: "Verstappen het enige lichtpunt"
De alarmbellen rinkelen bij Red Bull. Voormalig wereldkampioen Jacques Villeneuve ziet de renstal in zwaar weer verke...
17 jun 2026 12:09
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Red Bull Racing
- Basis Milton Keynes, Leafield, Oostenrijk
- Liam Lawson
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Sebastian Vettel 1
- Daniel Ricciardo 3
- Sebastian Vettel 5
- Isack Hadjar 6
- Pierre Gasly 10
- Sergio Perez 11
- Sebastian Vettel 15
- Yuki Tsunoda 22
- Daniil Kvyat 26
- Max Verstappen 33
908.200 reacties op Red Bull Racing
687 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Red Bull Racing

Reacties (8)
Login om te reagerenPosts: 36
Ik hoop dat deze hopeloze oudjes allebei stoppen of geen nieuw contract krijgen..
Red bull: geef jonge jongens eens een kans zeg.. Red bull is een merk wat jongeren moet aanspreken, neem dan ook jonge coureurs..
Posts: 5.792
ik kan dit alleen maar onderschrijven
Posts: 79
Hoezo oudjes? Mark Webber is nog steeds een hele snelle en competitieve rijder, ik snap niet waarom hij nooit bij een topteam terecht kwam. Coulthard daarentegen heeft idd zijn beste tijd gehad, die mag plaats maken voor Vettel.
Posts: 1.016
Coulthard had twee jaar geleden al plaats moeten maken. Dan zat Robert Doornbos nu niet thuis achter de geraniums.
Iemand nog iets gehoord over Robert?
Posts: 210
Offtopic: maar ja ik heb wel iets geleze van Robert.... het wordt later deze week pas bekend gemaakt.
Maar robert gaat voor AC MILAN race in het Superleague Formula kampioenschap. (waar PSV volgens mij ook aan meedoet...)
ontopic:
Webber moet gewoon blijven, is een goeie, nog niet z\'n oude maar wel competitieve coureur.
Maar Coulthard mag van mij ook wel vertrekken! (hoop dat Red Bull er ook zo over denkt)
Posts: 11.414
Als Doornbos nou echt sneller was geweest dan Coulthard dan was jullie wens inderdaad misschien wel uitgekomen. In de drie races die ze samen geracet hebben kwam Coulthard er toch as winnaar uit.
Coulthard heeft inderdaad wat minder punten dit jaar. Voornamelijk door aanrijdingen die toch niet 100% aan hem toe te rekenen zijn. Aan de andere kant, in voorgaande seizoenen heeft hij Webber er finaal uitgereden. Hij heeft toch wel degelijk laten zien een goede coureur te zijn.
Posts: 5.792
ik proef jalozie bij de worden van CC
Posts: 10
Webber is een uitstekende coureur, oke ik zie hem absoluut geen kampioen worden zeker niet in de RB auto, maar deze man is altijd goed voor een top 10, zekerheidje en doet geen domme dingen