Ramirez maakt zich zorgen om terugslag bij Hamilton
- Gepubliceerd op 23 apr 2008 10:03
-
13
- Door: Rob Veenstra
Ramirez geeft aan dat het niet alleen om de race in Bahrein gaat. In de eerste vijftien races van 2007 rechtvaardigde Lewis het vertrouwen van McLaren in hem volledig. Maar de laatste vijf races is zijn foutenaantal gewoonweg te hoog. Als ik nog verantwoordelijkheden bij McLaren zou hebben, zou ik me zorgen gaan maken. Ron Dennis (teambaas, red.) heeft er al met hem over gesproken. We mogen echter niet vergeten dat hij pas twintig Grands Prix oud is.
Trending nieuws
-
'Red Bull geeft Tsolov F1-zitje voor 2027 bij Racing Bulls'
Red Bull-talent Nikola Tsolov wordt nadrukkelijk in verband gebracht met een debuut in de Formule 1. De Bulgaarse cou...
23 jun 2026 16:46 -
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
'Ook Alpine meldt zich voor Pérez: Mexicaan zo goed als zeker weg bij Cadillac'
Alpine heeft Sergio Pérez nadrukkelijk in beeld voor het Formule 1-seizoen van 2027. De Mexicaan geldt als een...
23 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Ferrari
- Punten 3.648
- Podiums 136
- Grand Prix 239
- Land GB
- Geb. datum 7 jan 1985 (41)
- Geb. plaats Tewin, GB
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,74 m
483.732 reacties op Ferrari
66 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Lewis Hamilton
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.583 reacties op McLaren
163 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (13)
Login om te reagerenPosts: 7.177
Nou laatste 5 races. Die met de banden is gewoon ook deels de schuld van Mclaren hadden hem gewoon eerder binnen moeten halen. Dan had hij ook nog de kampioenschap in zijn zak van 2007.
En ja bahrain was een ramp van hem maar in australie reed hij gewoon foutloos en gewoon goed. En in Sepang is het ook niet zijn schuld dat hij 5e werd, want die band wou er niet af als dat wel goed ging was hij 3e geworden.
We zullen het zien ik vind dat mensen te snel een conclusie nemen hier. Tuurlijk een goed begin is belangrijk maar is ook niet alles.
Posts: 1.016
Hamilton heeft vorig jaar - met een geweldige auto onder z\'n kont - prachtige dingen laten zien. We hebben echter ook een aantal races gezien waarbij Lewis vanuit het middenveld moest zien op te rukken. Dat ging hem naar mijn mening toch minder goed af dan bijvoorbeeld een Raikkonen of een Schumacher.
Dit jaar lijkt Hamilton een auto te hebben die niet absoluut top is en zien we hem dan ook meer moeite hebben om een goede positie af te dwingen.
Anderzijds, in de GP2 hebben we prachtige inhaal races van Lewis gezien. Daarbij is het seizoen nog jong, twee podiums en een heroische inhaalrace en Hamilton is weer helemaal het heertje...
Posts: 2.567
Precies wat ik ook al continue roep, de laatste 5 GP\'s heeft hij veel fouten gemaakt. Eindelijk een kenner die dat ook roept.
Posts: 7.177
Rafael: volgens mij kijk jij echt hele andere races dan ons hierzo... ik bedoel australie gewoon echt goed gereden en sepang ook gewoon alleen 5e omdat de wiel bij de pit niet goed ging!!
Posts: 19
Ik wordt echt doodmoe van al die mensen die nu menen te weten dat, Hamilton zo goed was door de auto die hij vorig jaar had. Echt zulk slap geklets heb ik in tijden niet gelezen en gehoord, elke coureur gaat door die fase heen. Hier wordt hij alleen maar sterker van. Allerlei mensen aan de zijlijn van de F1 vinden het nodig om te twijfelen aan de rijderskwaliteiten van Hamilton. Hamilton is gewoon een zeer aggresief coureur en neemt veel risico. Ik ben gewoon blij dat er coureurs zoals hij rondrijden daar kijk je F1 voor. Moet hij dan maar rustiger gaan rijden en op \'safe\' spelen. Ik hoop het niet, ik weet zeker dat hij ons nog gaat verbazen met zijn rijden. En dat zeg ik terwijl ikzelf een groot fan Ferrari ben. Hamilton en Mclaren moet je nooit onderschatten!
Posts: 7.177
@ marco: Helemaal met je eens! Ik bedoel hij maakte zijn teamgenoot zo goed als in terwijl het zijn debut was! Ik bedoel dan moet je toch kunnen racen niet dan?
Posts: 178
Kovalainen vind ik veel interesanter als Hamelton verder zie ik geen top prestatie van Hamelton in dit sasioen en dat met het wiel daar hat M. Schumacher iets heel anders van gemaakt .
Fakt is als hij niet van de erste rij uit start word het niks
Posts: 11.414
Ben het ook helemaal eens met Marco. Aan de andere kant zou het voor Hamilton zelf soms beter zijn als hij wat minder aggresief is (niet gaan vechten om positie in Brazilie als de 4e plek goed genoeg is, niet tot het uiterste gaan bij inrijden bij de pitstraat als een plekje naar achteren ook geen probleem is) Soms moet je gewoon voor de punten gaan.
@ Kaaskop,
M Schumacher heeft ook knap wat knullige fouten gemaakt.
Posts: 5.792
Hamilton heeft gewoon een mindere wagen en of heeft hij nog niet genoeg ervaring met het afstellen van deze wagen waardoor zijn aggresieve rijstijl nit uit de verf komt en ik ben er van overtuigd dat daar alonso vorig jaar een leidende rol had.die word nu gemist omdat Kov dat ook niet zo goed onder de knie heeft .Dat is ook niet raar omdat de jongens nog jong zijn en ervaring moeten krijgen in het ontwikkelen van wagens .De rijstijl en hun kunde staan buiten kijf en daarom mag je hun dit ook niet kwalijk nemen dit is een fout van mclaren en niet van de rijders
Posts: 7.177
Felix: Hamitlon heeft alonso niet nodig. Jullie vergeten dat hij de eerste race gewonnen had volgens mij en dat hij in sepang zonder wiel probleem 3e was geworden. De conclusie die jullie trekken slaat eigenlijk nergens op van dat alonso. En alonso had geen leidende rol.. En 2007 seizoen kan je niet vergelijken met 2008 nu heb je geen traction control enz.
Posts: 5.792
Jermaine, voor het racen heeft hij alonso niet nodig dat klopt maar een wagen ontwikkelen da`s is een ander verhaal.Alonso had zeker in het begin een leiders rol bij het verder ontwikkelen en vergeet het email verkeer met de la rosa niet .Alonso had meer aan te brengen met het ontwikkelen dan Hamilton en dat is ook niet raar want de jongen begon net.Ham heeft vorig jaar goed geprofiteert van de ervaring van alonso daar is ook niks mis mee .Nu moet hij het doen want of hij nu wil of niet Hij is toch de nr 1 in het team of dat eerlijk is dat hij de kar moet trekken en of dat kan, tja dat weten we aan het einde van seizoen.Op zijn rijders Q heb ik heen kritiek ,dat staat buiten kijf dat het een topper is.
Posts: 11.414
Die auto van 2007 was toch al praktisch klaar voordat Alonso er mee kon rijden.
Posts: 7.177
Felix, Mensen zeggen dat alonso het verschil kan maken maar als je dan toch een kijkt naar renault... ze staan er namelijk slechter voor dan afgelope jaar op het moment. Daarnaast dat Email verkeer was fout en mocht niet Het kan dus ook zo zijn geweest dat hamilton dact ik ga daar echt niet aan mee doen.
En daarnaast wat Patrick zegt klopt ook de wagen was zo goed als klaar voordat alonso erin zat.