Hamilton voelt zich klaar om terug te slaan
- Gepubliceerd op 17 apr 2008 13:44
-
15
- Door: Rob Veenstra
De jonge Engelsman denkt dat zijn auto er na de testweek in Barcelona iets beter voor staat. We hadden een paar kleine nieuwe dingen, niet veel, maar we hebben zeker een stap vooruit gezet. Op zon test doet iedereen wat anders, daar hechten wij niet zoveel waarde aan. Sommige reden op slicks, andere weer op gegroefde banden. Wij hebben ons gewoon op ons eigen werk geconcentreerd en ik voel me iets beter in de MP4-23. We lijken hier sterker.
Hamilton heeft ondanks zijn dramaweekend in Bahrein veel sympathie voor het land. Ik mis Bahrein en ik mis de verre internationale races nu al. Het is echter ook mooi om terug te zijn in Europa. Het seizoen komt nu in een stroomversnelling en je bent dichter bij huis, wat ook wel makkelijk is. Bovendien denk ik dat we hier productiever te werk kunnen gaan, aangezien de fabriek niet ver weg is.
Trending nieuws
-
Bortoleto maant Audi tot actie: "Met een sterke motor kunnen we winnen"
Gabriel Bortoleto heeft openhartig gesproken over de huidige uitdagingen van Audi in de Formule 1. De Braziliaanse co...
23 jun 2026 18:46 -
FIA kan minst favoriete maatregel van Verstappen doorvoeren
De kans is zeer groot dat de Formule 1 voor aankomend weekend een hittewaarschuwing gaat afgeven. Net als in Nederlan...
24 jun 2026 08:11 -
Hadjar open over Verstappen: "Hij dwingt je tot het uiterste in elke ronde"
Isack Hadjar legt uit hoe zijn band met Max Verstappen zich verhoudt De Fransman is in een goede vorm en lijkt redeli...
23 jun 2026 17:22 -
Red Bull zet alles op alles: cruciale updates voor Verstappen in Oostenrijk
De Grand Prix van Oostenrijk kan weleens een beslissend moment worden voor Red Bull Racing én Max Verstappen. ...
24 jun 2026 07:36 -
Vowles wil Sainz én Albon behouden voor ploeterend Williams
Ondanks de tegenvallende start van het seizoen twijfelt Williams niet aan de toekomst van Carlos Sainz en Alex Albon....
23 jun 2026 18:06
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Ferrari
- Punten 3.648
- Podiums 136
- Grand Prix 239
- Land GB
- Geb. datum 7 jan 1985 (41)
- Geb. plaats Tewin, GB
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,74 m
483.732 reacties op Ferrari
66 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Lewis Hamilton
Team profiel
- Team naam McLaren
- Basis Woking, Groot Brittannië
- Jenson Button 1
- Lewis Hamilton 1
- Fernando Alonso 1
- Niki Lauda 1
- Stoffel Vandoorne 2
- Lewis Hamilton 2
- Lewis Hamilton 2
- Gerhard Berger 2
- Daniel Ricciardo 3
- Jenson Button 3
- Lewis Hamilton 3
- Kimi Räikkönen 3
- Mika Häkkinen 3
- Lando Norris 4
- Lewis Hamilton 4
- Jenson Button 4
- Kimi Räikkönen 4
- Jenson Button 5
- Sergio Perez 6
- Kimi Räikkönen 6
- Kimi Räikkönen 6
- Niki Lauda 8
- Alain Prost 8
- Kimi Räikkönen 9
- Fernando Alonso 14
- Kevin Magnussen 20
- Jenson Button 22
- Lewis Hamilton 22
- Gerhard Berger 28
- Stoffel Vandoorne 47
- Carlos Sainz jr 55
- Oscar Piastri 81
305.583 reacties op McLaren
163 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over McLaren

Reacties (15)
Login om te reagerenPosts: 2.567
Ten eerste een compliment aan de auteur van deze site .Ik Vind het goed dat dit soort artikelen ook geplaatst worden( die positief zijn), ondanks dat de eigenaar van deze site geen uitgesproken fan is van de coureur en mens Hamilton. Had ik niet verwacht van deze site, maar toch mooi dat het geplaatst is. Zeker een pluspunt.
Ten tweede, ik heb nog steeds alle vertrouwen in Lewis. Het is te hopen dat Mclaren hem zo kan begeleiden dat hij zich minder laat afleiden door externe factoren zodat hij kan presteren.
Dank jullie wel!!
Rafael(MacLaren Fan)
Posts: 30
De eigenaar van deze site is geen uitgesproken fan van de coureur en mens?! Hoe kom je zo tot deze conclusie?
Posts: 79
Ik weet het zo niet, voor de GP van Maleisie en Bahrein las ik gelijkaardige berichten van Lewis.. en dan uiteindelijk gaat Ferrari er weer met de overwinning vandoor. Ik ben teleurgesteld in Lewis. Hij is toch niet zo goed als iedereen dacht, gewoon een grote hype. Doet me veel denken aan Villeneuve maar hopelijk ben ik fout. Veel succes lewis.
Posts: 2.567
@Apollo
Het seizoen is echter nog lang en vorig jaar zagen we(ik) Kimi Raikkonen ook van een grote achterstand terugkomen. Er kan dus nog echt vanalles gebeuren...
Posts: 2.567
@Danny Sosef(redactie)
Zo denk ik tenmiste! Zo niet, welke coureur dan? (als u erlijk bent).
Rafael(MacLaren fan)
Posts: 30
Aangezien ik officieel site eigenaar bent wilde ik hier wel even kort op reageren. Want het slaat namelijk nergens op. F1Today is gewoon een professioneel bedrijf met 2 FTE journalisten, die als fan ongetwijfeld voorkeur hebben voor bepaalde coureurs, maar zoals een goed journalist betaamd dit kan schrijven t.o.v. zijn professioneel schrijven.
Daarnaast kan ik heb al enkele jaren zowel persoonlijk als zakelijk prima met Lewis vinden als we elkaar treffen.
Posts: 62
We zijn 3 races onderweg. In de eerste race zei iedereen dat kimi ineens kampioen \'\'onwaardig\'\' was en kijk wat er gebeurde. En kijk idd naar vorig seizoen ja.
Mensen maken nou eenmaal fouten, de een meer als de ander.
Ik snap niet dat iedreen meteen coureurs slecht noemen, omdat ze een paar foutjes maken. Kom op zeg, elke kampioen in de geschiedenis van de f1 heeft fouten gemaakt.
Posts: 2
Lewis heeft in Australie gewonnen, werd in in Maleisie 5 plaatsen terug gezet en dus kansloos en Bahrein was inderdaad wat minder allemaal.
Zo slecht heeft hij t nog niet gedaan.
Posts: 150
Beetje jammer van de mensen die na 3 races hamilton vinden tegenvallen.1ste race van het seizoen laat hij iedereen ver achter zich, in maleisie stond hij gewoon 2de als hij geen problemen had met de wieldoppen dus buiten zijn fout om en jah bahrein gewoon zijn eigen schuld.
Posts: 7.177
@ lewis hamilton: ja ik snap het ook niet maar wou wel even zeggen dat hij dan 3e stond inplaats van 2e want hij zat 46 seconde achter en kubica 19 dus dan zou hij 3e zijn geweest want hij zat 9 a 10 sec vast
Posts: 7.177
@ Danny: zo vet dat je hem kan spreken:P Leuke baan zeker? alle rijders spreken. Gewoon afgezien van die Rafael, wie vind jij gewoon relax overkomen? Volgens mij komen Rosberg, Hamilton en Vettel echt relax over? Zo blij dat ze de kans hebben om in F1 zitten?
Posts: 5.792
het ligt volgens mij niet aan de race`s kwaliteiten maar aan het ontwikkelen .alonso was daar natuurlijk een kei in en die word nu gemist en al kunnen deze 2 jongen verschrikkelijk hard rijden maar een team dragen met zoveel druk daar zijn ze te onervaren voor .dat kan je ze ook niet kwalijk nemen dat is een beslissing van het team geweest volgens mij een verkeerde .alonso had wereld kampioen moetn worden vorig jaar en dan had nu met steunvan alonso lewis aan de bak kunnen gaan
Posts: 178
Nou dat zou wel eens kunnen,( terug slaan bedoel ik ) Kovalainen kan al aardig overweg met zijn auto hat ook geen problemen met de knoppen op het stuur en bij hem stond Alonso ook niet in de weg dus is dat misschien de nieuwe Mercedes ster
Posts: 7.177
Sorry Felix maar je praat alsof alonso alles deed daar, en hij diegene was die hamilton goed maakte en het team. Sorry maar dat klopt niet. Ik bedoel ten eerste maakte hamilton hem in door zijn eige setup enz, zonder hulp van alonso. En je trekt nu deze conclusie terwijl het seizoen net begonnen is. Je kan daar niks op leggen. En alonso had geen kampioen moeten worden. Hij is daar niet sportief genoeg voor. Ja hij kan het worden maar ga niet boos worden op je teamgenoot omdat ie je verslaat. Hamilton was beter dan alonso, en dus hoort alonso geen 1e rijder te zijn. Het is gewoon Ego hoe hij denkt. En Hamilton komt nog wel er zit geen druk op omdat Alonso weg is Hamilton is ervaren genoeg het is niet dat hij alleen F1 heeft gedaan.
Posts: 234
Ik heb nog nooit de indruk gehad dat men hier anti-hamilton artikels post. De site heeft, zolang ik het een beetje volg, altijd een mooi neutrale koers gevaren. Keep up the good work.
Wat ik wel vreemd vind, is dat de eigenaar van deze site op zo\'n reacties reageert. Ik schreef vroeger voor een gamessite (www.9lives.be) en ons werd daar afgeraden te reageren op gebruikersreacties. Uiteindelijk worden echt onaanvaardbare posts door andere gebruikers bekritiseert. En als redactielid vermijdt je jezelf in een nauw parket te brengen door alsnog subjectieve uitspraken te doen of polemieken met gebruikers uit te lokken.