Felipe Massa gaat voor de overwinning
- Gepubliceerd op 04 apr 2008 20:32
-
13
- Door: Dennis Roke
"We deden natuurlijk allebei ons eigen programma, maar het was een goede ronde. Ik heb vertrouwen in dit weekeinde. Mijn doel is absoluut een podiumplaats, maar een overwinning zou natuurlijk het mooiste zijn!"
De Ferrari-coureur denkt niet dat Ferrari een grote voorsprong zal hebben op de concurrentie. "We hebben natuurlijk hier getest afgelopen winter, maar de auto is nu beter dan toen. Bovendien was het vandaag erg stoffig. We zullen het wel zien, maar ik heb vertrouwen in een goede afloop."
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Team Verstappen staat voor enorme uitdaging
Het team van Max Verstappen gaat aankomend weekend op jacht naar succes in de 24 uur van Spa-Francorchamps. Terwijl V...
23 jun 2026 07:36 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land BR
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, BR
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.516 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (13)
Login om te reagerenPosts: 7.177
Ik hoop echt dat hij wint;)
Posts: 234
Ik verbaas me er telkens over hoe snel het gaat in F1. Schumacher zei het laatst ook nog. In dit wereldje ga je van hero to zero binnen de week. Massa lijkt nu de te kloppen man met die ferrari (2 VT\'s op zn naam, vorig jaar ook hier gewonnen,...) terwijl de voorbije week nog geregeld werd afgekraakt.
Overigens: respect voor je Jermaine moet vast niet gemakkelijk geweest zijn om Massa fan te zijn laatste weken. Hoewel ikzelf ook achter Raikkonen blijf staan hoor, in goede én slechte tijden ;)
Posts: 2.567
En ik hoop lewis!!!
Posts: 1.748
niks Hamilton Massa!!!!!!!!!!
Posts: 7.177
Gonfa: thnx:)
Posts: 1.748
Kijk gonfa heeft er ook verstand van
Posts: 7.177
ja zekerss!
Posts: 2.567
Nou als de auto Raikkonen niet in de steek laat maakt Massa geen kans!! Zie nog eerder Kovalainen of Heidfeld kampioen worden. Vindt Massa sowieso niet op z\'n plek bij Ferrari. Die jongen heeft het gewoon net niet.
Posts: 2.567
Jermaine, Germain en Gonfa@:Ik denk dat Massa met zijn laatste jaar bezig is bij Ferrari. Je hoort steeds meer geruchten over Fernando Alonso en Sebastian Vettel. En de meest logische keuze is wat mij betreft om Massa uit die auto te halen. Ik denk inderdaad dat hij al op zijn hoogst haalbare niveau zit. En ik denk dat Massa ook nooit meer een kandidaat zal zijn voor de titel. Hij is goed, maar gewoon niet goed genoeg om voor de titel te gaan. Voor Ferrari eigenlijk een perfecte nummer 2. Want laten we eerlijk zijn dat vindt Ferrari lekker. Massa moet oppassen dat hij niet hetzelfde lot krijgt als Rubens Barrichello. Massa is wel beter dan Barrichello, maar niet veel.
Posts: 12
Rafael, massa is een prima coureur. Hij is niet voor niets 2e coureur, de hoofdrolspeler is Raikonnen. En die geruchten van Alonso en Vettel waren er zeker maar dat was toen Massa tot 2keer toe in de fout ging. Als hij zich morgen al eens kan bewijzen en de rest van het seizoen, in de top mee draait met hem niks kan gebeuren. Denk je dat Vettel wel een titelkandidaat is dan, in een Ferrari ? ik betwijfel het, hij heeft nog niet veel ervaring.
Posts: 7.177
Rafeal: Sorry maar er is vaak niks aan de hand geweest met de wagen van Kimi, en toen maakte Massa hem ook in. Dus dat klopt niet wat je zegt. Soms had hij zelfs met een hele grote voorsprong!!!
Daarnaast hij heeft het echt wel hij, bewijst zich snel en 2 fouten heeft hij tot nu toe gemaakt waarvan 1 invloed had op de race. Jullie zitten dan al helemaal op hem omdat ie nul punten heeft. Nou sorry maar in australie heeft hij er niks mee te maken gehad, dus kunne jullie hem er niet van afrekenen door dat. Daarnaast hij heeft nu 1 fout gemaakt waardoor hij uitviel wat altijd kan gebeuren, maar wie zegt dat het de rest van het jaar niet goed gaat? Je kan niet oordellen over dat want je weet het niet. En het zijn geruchten, maar ferrari neemt nooit alonso en vettel volgend jaar ook nog niet. daarnaast heeft massa een contract tot 2010. Het zijn geruchten dat van vettel en alonso, en geruchten zijn er altijd maar worden door mensen zelf gestart zonder dat het van ferrari afkomt! Dus daar kan je niks uit halen. @ F1DIDIER: massa is niet de 2e keer in de fout gegaan in australie viel zijn wagen uit, niet massa zelf. Dus dat klopt niet wat je zegt.. volgens mij hebben jullie mensen amper door dat massa uitgevallen is door de wagen, en deken jullie ja hij is uitgevallen dus hij heeft fout gemaakt. Sorry maar nogmaals australie had hij niks te maken met zijn uitval
Posts: 985
Het gaat er toch niet om of hij uitviel. Massa is gewoon 2x gespind door het gebrek aan TC. Daar mag je best iemand op afrekenen, zeker als iemand blijft zeuren dat het aan de auto ligt, terwijl het team notabene verklaard dat het aan Massa lag.
Raikkonen heeft ook fouten gemaakt in de eerste race, heeft ze toegegeven en heeft daarna zijn gram gehaald.
Hamilton maakte een fout in de training, geeft hem toe en we zullen zien wat hij ervan gaat bakken in de race.
Posts: 12
Ik ben het helemaal met je eens Johan. Massa blijft voorlopig ook gewoon bij Ferrari, ik zie nog echt geen gevaar voor hem. Hij moet natuurlijk wel blijven presteren.