Felipe Massa ontkent problemen met nieuwe reglementen
- Gepubliceerd op 03 apr 2008 20:01
-
9
- Door: Dennis Roke
Massa: ""Nee, ik voel me comfortabel in de auto. Ik heb gewoon slechte resultaten geboekt. Ik weet precies wat ik moet doen om snel en consistent te zijn. Alles moet gewoon even samenkomen."
Ook kwam de Brailiaanse coureur nog even terug op zijn spin in Maleisië. Massa: "In Australië hadden we een technisch probleem in de auto en in Maleisië werd er gezegd dat ik een fout had gemaakt. Dit onderstreep ik niet, want dat is niet gebeurd. Ik raakte de kerb aan de binnenkant wat de balans in de bocht enigszins verstoorde. Dat heeft mijn uitvalbeurt veroorzaakt."
Toch is de Ferrari-coureur positief gestemd voor het weekeinde in Bahrein. "Ik ben niet iemand die achteromkijkt en treurt. Ik kijk alleen maar vooruit naar aankomend weekeinde. We hebben een goede auto en een goed team dus ik kijk ernaar uit om een goed resultaat neer te zetten."
Trending nieuws
-
Mercedes stapt naar FIA en kondigt ingrijpend protest aan
Het team van Mercedes wil ook in beroep gaan tegen de uitspraak van de FIA na het protest van Alpine. De Franse renst...
15 jun 2026 11:22 -
Verstappen velt hard Red Bull-oordeel: "Zijn het vierde team"
Max Verstappen maakt zich na de Grand Prix van Barcelona weinig illusies over de huidige verhoudingen in de Formule 1...
15 jun 2026 13:22 -
Wolff vreest voor de titel na nieuwe Mercedes-problemen
Mercedes-teambaas Toto Wolff maakt zich zorgen over de huidige situatie bij zijn team. In Barcelona wisten ze voor he...
15 jun 2026 12:46 -
'Red Bull voelt gevolgen van vertrek Newey nog steeds'
Volgens Nico Rosberg kampt Red Bull nog altijd met interne problemen die zijn veroorzaakt door het vertrek van Adrian...
15 jun 2026 12:09 -
Red Bull kondigt belangrijke updates voor Verstappen aan
Red Bull-teambaas Laurent Mekies heeft een groot updatepakket aangekondigd voor de Grand Prix van Oostenrijk. In Barc...
15 jun 2026 10:46
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
Grand Prix van Spanje
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
-
Vrijdag
-
Zaterdag
-
Zondag
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land Brazilië
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa
Team profiel
- Team naam Ferrari
- Basis Maranello, Italië
- Kimi Räikkönen 1
- Michael Schumacher 1
- Michael Schumacher 1
- Felipe Massa 2
- Fernando Alonso 3
- Felipe Massa 3
- Michael Schumacher 3
- Felipe Massa 4
- Kimi Räikkönen 4
- Sebastian Vettel 5
- Fernando Alonso 5
- Fernando Alonso 5
- Felipe Massa 5
- Michael Schumacher 5
- Michael Schumacher 5
- Felipe Massa 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 6
- Felipe Massa 6
- Kimi Räikkönen 7
- Felipe Massa 7
- Fernando Alonso 8
- Fernando Alonso 14
- Charles Leclerc 16
- Gerhard Berger 28
- Gerhard Berger 28
- Lewis Hamilton 44
- Carlos Sainz jr 55
509.235 reacties op Ferrari
283 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Ferrari

Reacties (9)
Login om te reagerenPosts: 985
Ik maakte geen fout, ik raakte de curb? Is dat niet fout dan? Als je die raakt en je spint, dan moet je zorgen dat je hem niet raakt. Wat je dus ook niet hebt gedaan in alle ronden ervoor, anders was je al wel gespind. Dit is precies hetzelfde als remmen op het gras.
Posts: 11.414
Ja hoor daar gaan we weer. Wat is het toch een held. Hij maakt nooit fouten, het ligt altijd aan anderen of zijn onvoorstelbare pech.
Dit keer maakt ie het toch echt te bont. Probeert hij nou serieus de kerbs de schuld te geven van zijn spin?
\"Ik ben niet iemand die achteromkijkt en treurt\"
Dat meent ie toch ook niet serieus is het wel? Heel de winter dat gemekker over zijn pech?
Posts: 405
Deed Senna maar mee, hij erkende zijn fouten al voordat iemand ze \'eventueel\' zag. Ik heb genoeg verteld ...
Posts: 4
Je moet groot zijn om je fouten te durven toegeven.
Posts: 298
Massa heeft 1 mooi ding: zijn vriendin :)
Posts: 7.177
Ik denk dat ie bedoeld te zeggen dat hij niet verwachte omdat hij gewoon over de kurb reed en normaal moet dat kunnen en het zag er ook niet raar uit hoe hij eruit vloog. Heel apart dat ie weg gleed..
Trouwens die nieuwe ferrari is minder mooi met die rare strepen op de achterkant (enige cover) en de neus dat de strepen weg zijn is ook lelijk:S en de kleur is anders... Of heb ik dat van kleur fout?
Posts: 234
Nja ik zou ook niet weten waar de fout ligt. Alleen raakte hij in de fastest lap van de kwali de kerb niet, en in de race wel. Aangezien zijn goede kwali zal het nemen van die kerb dus wel niet essentieel geweest zijn voor een goede ronde. En bijgevolg - de beste stuurlui staan aan wal - had hij tgewoon beter niet gedaan, over die kerb gereden. Alleen wat dat betreft kan ik me inbeelden dat Massa in de fout ging. Want echt te snel gaan of te laat remmen heb ik niet gezien.
Posts: 985
Sommige curbs moet je juist vermijden voor een snelle rondetijd. Door onbalans kun je veel tijd verliezen. Deze curb was er zo één en dat wist Massa ook, daarom reed hij er in de kwali ook niet overheen.
@jermaine tuurlijk zag het er niet raar uit, het was gewoon een domme fout, dan is het logisch dat je er zo af spint.
Ik vind het trouwens ook een enige cover :-P Die engine cover.
Posts: 7.177
johan: Het was geen domme fout ja sommige weten dat ze over een bepaalde kurb niet hgeen moeten maar kom niet zeggen dat het leek dat hij zou glijden hij was gewoon opeens weg ga anders het filmpje eens zoeken op youtube zul je het zien