user icon

Video: Beelden van de helmcamera van Schumacher

  • Gepubliceerd op 07 jan 2014 08:22
  • comments 13
  • Door: Rob Veenstra
Op het internet is een filmpje opgedoken waarin uitgelekte opnames van de helmcamera van Michael Schumacher te zien zouden zijn. De beelden tonen de val van een skiër, alleen valt nergens uit op te maken dat het daadwerkelijk het ongeluk van de zevenvoudig wereldkampioen Formule 1 betreft.

Reacties (13)

Login om te reageren
  • Kevin

    Posts: 5.003

    Dit is bullshit. De enige met deze beelden in het bezit is de politie, en die gaat dit echt niet op YouTube plaatsen.

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 08:30
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Overigens wordt er volop gewaarschuwd dat het filmpje een virus zou bevatten......

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 08:31
    • Je zegt het verkeerd. Het filmpje wat hier boven staat, staat gewoon op youtube en bevat geen virus. Alleen wordt er een link aangeboden naar het filmpje die je niet naar het filmpje leidt maar je opzadelt met een virus.

      • + 0
      • 7 jan 2014 - 09:01
  • Waar hebben jullie dit filmpje gevonden? De zwarte markt?

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 09:24
  • Het virus wordt vooral verspreid via Twitter of Facebook, en moet vaak gedeeld worden met vrienden alvorens je het filmpje zou kunnen openen. TRAP HIER NIET IN !

    Het virus wordt geactiveerd op het moment dat je inlogt bij je bankgegevens, en zo kunnen de criminelen je geld stelen. LET DUS OP ! Zelfs via linkjes via Youtube etc.

    Het filmpje hierboven zou ook onderdeel van het virus kunnen zijn, een in scene gezet ongeluk.

    @F1today : het is wellicht verstandig om een melding te maken op jullie website over het "Schumacher virus", dit is de melding :


    De situatie rondom Michael Schumacher blijft kritiek en onzeker. Veel fans willen alles te weten komen over het ski-ongeluk van de veelvoudig wereldkampioen Formule 1. Daar hebben diverse computernerds van geprofiteerd, door een virus in een videolink te bouwen. Wanneer je op zoek gaat naar een video van het incident, is het te adviseren om niet op links te klikken die je naar een 'Exclusieve video ski-ongeluk Michael Schumacher' leiden. Dat resulteert namelijk in een virus. Met name op Facebook en Twitter is deze video al veelvuldig voorgekomen, dus wees gewaarschuwd.

    Tot op heden is er namelijk geen enkele video met beelden van het incident naar buiten gekomen. Duitse media melden dat een amateur per ongeluk de valpartij had opgenomen, maar deze video is enkel aangeboden aan het onderzoekscomité en is niet openbaar gemaakt.

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 11:39
  • IK heb een melding in de filter zetten (helaas), maar kort gezegd : LET OP MET SCHUMACHER SKI FILMPJES, druk op NIETS wat een link naar zo'n video zou betekenen.
    Het betreft een virus welke inbreekt op je bankegegevens !

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 11:41
  • Helaas is zelfs mijn bericht dat mijn eerste bericht in de filter zit ook in de filter.

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 11:42
    • kijk ... ze zijn eindelijk geplaatst :-p

      • + 0
      • 7 jan 2014 - 11:56
  • Roxas

    Posts: 33

    Wel ik moet eerlijk zijn, het lijkt wel erg veel op de locatie van het ongeval.
    snowbrains.com/wp-(...)emalangan-ski-2.jpg
    Zie hier een foto van waar het gebeurd is.

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 11:52
  • Sinds wanneer zitten er virussen in YouTube-filmpjes?
    Als dat zo zou zijn, dan kan YouTube de tent wel sluiten!

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 14:03
  • Ik denk dat dit filmpje fake is. Heb een groot vermoeden dat dit niet Schumacher is.

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 16:42
  • NI€OLA$

    Posts: 14

    Dat is een fake video. Ze zijden dat MSC niet op de piste skiede. Maar daar waren ski sporen op de sneeuw. En tegenwoordig moet je het internet ook niet altijd geloven.

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 17:32
  • Amaai!

    Posts: 305

    Nou, uit dit filmpje kan je helemaal niets opmaken... Dat kan iedere volksidioot zo in elkaar geflanst hebben. Schumacher was vergezeld van zijn zoontje en nog wat mensen die hadden zeker ook bij het begin van het filmpje ergens te zien moeten zijn... Heel vreemd, niet echt geloofwaardig!

    • + 0
    • 7 jan 2014 - 22:28

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Italië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar