user icon

Nicole Scherzinger weigerde huwelijksaanzoek van Lewis Hamilton

  • Gepubliceerd op 08 dec 2013 11:25
  • comments 33
  • Door: Danny Sosef
Nicole Scherzinger heeft afgelopen zomer een huwelijksaanzoek van haar ex-vriend Lewis Hamilton afgewezen. Een bron vertelt aan E! News dat de Formule1-coureur zijn aanzoek deed in augustus om zijn ex terug te winnen.

Hij vroeg haar op het strand van Malibu, een maand nadat de twee hadden besloten om uit elkaar te gaan. Hamilton zou Scherzinger een ring van Cartier hebben gegeven die hij in juli al voor haar had gekocht. Helaas voor hem zag Nicole een huwelijk niet zitten, daarom zei ze nee.

De insider verklapt ook dat de twee sinds kort weer contact hebben met elkaar. Zo zagen ze elkaar laatst in een hotel in Londen. Daarna verklaarden de twee allebei dat ze 'slechts vrienden' zijn. Maar dat is volgens de bron niet waar. "Hij is klaar om haar weer een aanzoek te doen."

Het management van Lewis wil niks over de geruchten loslaten. "Het is bekend dat Lewis en Nicole bevriend zijn, maar we geven verder geen commentaar op privézaken."

Reacties (33)

Login om te reageren
  • sailor

    Posts: 10.568

    Lewis , ga eerst eens goed je armen wassen en probeer het daarna nog eens :-)

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 11:38
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Waar slaat dat nou op?

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 13:10
    • Niet reageren op de malloot van f1today joh.

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 19:40
    • Niet reageren op de malloot van f1today joh.

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 19:40
  • TJ.

    Posts: 758

    Oooh, het blijft ook maar doorgaan he (en ik blijf het ook lezen..). Wanneer stopt die soap nu eens.

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 11:45
  • Gewoon dumpen en knallen. Laat die parasiet toch gewoon los...

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 11:52
    • Ik neem aan dat je het nu tegen Scherzinger hebt...

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 11:57
  • Calvinh

    Posts: 2.263

    Nou, daar gaan Hamiltons kansen voor de komende jaren om nog wereldkampioen te worden..

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 12:38
  • Gompie

    Posts: 4.951

    Ach, ze hoeft niet met hem getrouwd te zijn om \'m leeg te trekken....zijn credit card bedoel ik dus.

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 13:06
    • Want Nicole is zelf een arme stakker die niks kan kopen zeker?

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 15:16
    • Dit zijn ongeveer de bedragen wat ze verdient. En ja dat is een heel stuk minder als wat Lewis verdient, maar als je ruim 1 miljoen per jaar verdient dan kun je wel stellen dat Nicole niet afhankelijk is van het geld van een ander.

      Jaar: ? 1,119,403.00
      Maand: ? 93,284.00
      Week: ? 22,388.00
      Dag: ? 4,478.00

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 15:20
  • Mooi dat iedereen hier gelijk blind de \'kant\' val Hamilton kiest. Creditcard, parasiteren.. alles wordt erbij verzonnen. Feit is dat zij hem al twee keer aan de kant heeft gezet, zij groter is als merk/persoon/celeb dan Hamilton, ze zelf ook goed is voor ongeveer 8M dollar en het vooral Hamilton is die in zijn presteren door dit \'gedoe\' wordt beinvloed en niet zij.

    Just saying, vind het voor de rest baggermuziek en interesseer me niet in RTL-boulevard onderwerpen. Als die lekkere kippies af en toe met hun snoet op op tv komen tijdens de race is dat meer dan genoeg ;)

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 13:38
    • Het lijkt soms wel een boerderij in de pits met al die lekkere kippetjes!

      • + 0
      • 9 dec 2013 - 07:31
  • oebidoebi

    Posts: 632

    Ja niet normaal, Nicole vertelde me dat haar ex haar terug wil. We zijn toen maar snel uit Malibu vertrokken.

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 14:16
  • F1 Today..., toch? Niets beters te doen? Komkommertijd..., reeds.

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 18:43
    • Hoezo? Zeuren is zo makkelijk, reageer dan niet. .

      Daarnaast is het bericht zeker relevant aangezien Hamilton een stuk minder presteert als het thuis niet lekker gaat. Zou dus zomaar zijn slechte 2e seizoenshelft kunnen verklaren (naast scheurtje in chassis).

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 20:07
    • ja dit is wel nieuws op zondag maar tijdens de DTM van Zandvoort werd er pas op maandag wat over gepost??

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 21:21
    • Datsun, Nissan, what ever..., De coureur Hamilton zou zakelijk en privé moeten kunnen scheiden, hij ontvangt een \"redelijke\" vergoeding voor zijn \"kunstjes\", het merendeel krijgt minder maar verdient wellicht méér...., dit, uit de aard der zaak, gerelateerd aan het \"klootjesvolk\".

      • + 0
      • 9 dec 2013 - 02:06
  • Tsja, Lewis heeft een emotioneel hart, dat hij kennelijk aan niemand anders dan Mevr.Scherzinger gunt, dat zij hem afwijst moet toch wel behoorlijk pijnlijk zijn.
    Hopelijk reageert hij het met zijn rechtervoet af, op het gaspedaal niet op juffrouw Nicole uiteraard.

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 19:10
    • Gelukkig heeft hij een emotioneel hart. Emotionele racers zijn de mooiste van allemaal. ;)

      Op Maldonado na uiteraard..

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 19:16
    • tenzij het op het gaspedaal niet mocht lukken......

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 21:14
  • jacky

    Posts: 3.224

    het begint hier al aardig op de prive te lijken.is er nou niks beters te melden.

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 20:27
    • TJ.

      Posts: 758

      Zoals InfinityG35 hierboven ook al zegt, zegt de privé situatie van Hamilton heel veel over zijn prestaties (in de auto mensen, de auto!). Daarom wordt er veel gesproken over zijn relatie met Nicole, en lees je minder over de wederhelft van de andere coureurs (en omdat die niet heel bekend zijn, denk ik).

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 23:16
    • Precies, helaas is Hamilton niet zo goed in het scheiden van werk en prive. Dus in zijn geval dient dit hier besproken te worden...

      • + 0
      • 9 dec 2013 - 09:50
  • Zolang dat mens in de picture blijft, wordt het nooit meer wat met de titelkansen voor Lewis. Het wordt tijd dat hij een andere vriendin vindt.

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 21:55
  • louc_

    Posts: 2.285

    Afgewezen worden als F1 racer? Dit komt nooit goed met zo een vrouwelijk ego.
    En nog hij is daar stapelverliefd op.

    • + 0
    • 8 dec 2013 - 22:04
    • \'\'En nog hij is daar stapelverliefd op.\'\'

      Ik denk dat Nicole echt hele geile smerige dingen doet die menig man niet kan weerstaan.

      • + 0
      • 8 dec 2013 - 22:43
    • Zoals sabbelen op zijn schakelpookje? Er zijn er zat die dat doen hoor.....

      • + 0
      • 9 dec 2013 - 08:36
    • Stri

      Posts: 2.397

      Er is wel meer nodig dan een beetje sabbelen.

      Zij tapt er schroefdraad op.

      • + 0
      • 9 dec 2013 - 08:49
    • SchakelpookJE (?), ze is mss uitgekeken op het formaat, na het optappen van schroefdraad kan ze er een M8 moertje op draaien

      • + 0
      • 9 dec 2013 - 08:56

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten 2.467
  • Podiums 102
  • Grand Prix 128
  • Land Groot Brittannië
  • Geb. datum 7 jan 1985 (36)
  • Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
  • Gewicht 68 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar