user icon

Sport1 vult wintermaanden met documentaires en RoC

  • Gepubliceerd op 26 nov 2013 14:27
  • comments 12
  • Door: Rob Veenstra
Het Formule 1-seizoen 2013 is voorbij, maar dat betekent niet dat Sport1 niets meer over de sport uitzendt in de laatste maand van dit kalenderjaar. Het betaalkanaal heeft een programmering bestaande uit documentaires en de Race of Champions samengesteld voor de winter.

Sport1 heeft voor de liefhebber van 1 december tot en met 9 maart elke zondag om 12.00 uur een 'Formule 1-blok', met documentaires, rijders-profielen, seizoensoverzichten uit het roemruchte verleden en memorabele races uit de historie. De aftrap daarvoor vindt zondag plaats, met een overzicht van het voorbije seizoen.

Daarna is het om 13.00 uur de beurt aan de eerste aflevering uit de serie 'Legends of the F1', waarin Jackie Stewart centraal staat. Verder zullen komende maand ook Max Mosley, Tony Brooks, Nigell Mansell en Jody Scheckter aan bod komen.

Daarnaast doet Sport1 in het weekend van 14 en 15 december rechtstreeks verslag van de Race of Champions 2013. Dit evenement, met de Nations Cup op zaterdag en het individuele toernooi op zondag, zal op beide dagen van 14.00 uur tot 17.00 uur via de betaalzender te volgen zijn.

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Dit gaat mij niet overtuigen m\'n abonnement door te laten lopen deze winter. De aankondiging van O. Mol zorgt er wel voor dat ik \'m volgend seizoen weer aanzet :D.

    • + 0
    • 26 nov 2013 - 14:38
    • Kennie

      Posts: 2.569

      Ik ga er vanuit dat UPC weer een maand gratis Sport1 weggeeft in Maart, dan ga ik zeker ook Olav kijken op Sport1 en ben ik bang dat ik voor de bijl ga ivm nostalgie. Maar deze winterperiode blijven we gewoon al het moois dat er wereldwijd uitgezonden wordt via R4M binnenhalen. Mooiste site op het hele web :)

      • + 0
      • 26 nov 2013 - 14:52
    • @KENNIE, wil je die link van R4M delen?!

      • + 0
      • 26 nov 2013 - 15:56
    • Kennie

      Posts: 2.569

      Zoek maar op bij je favoriete search engine: racing for me. Nee ik heb geen invite code, ze zijn opperdepop

      • + 0
      • 26 nov 2013 - 17:27
  • Verdomme, was ik van plan te wachten met Sport1 weer af te sluiten bij het begin van het seizoen..

    • + 0
    • 26 nov 2013 - 14:41
  • Dit jaar vond ik het allemaal teleurstellend, maar de plannen lijken er vooralsnog goed uit te zien, ik hou het nog even aan ;)

    • + 0
    • 26 nov 2013 - 14:58
  • Ik heb net mijn abbo opgezegd wat een tenenkrommend commentaar (Ronald Van Dam) zeg. Bah zelfs een amateur kan het beter. Die gast is echt zooo slecht het is dat hij een co commentator heeft.

    • + 0
    • 26 nov 2013 - 15:11
    • Sprokkel

      Posts: 517

      Ja, maar zelfs zijn co commentatoren zaten met regelmaat duidelijk met krommende tenen

      • + 0
      • 27 nov 2013 - 00:27
  • Nu baal ik er toch wel van dat ik geen sport1 heb

    • + 0
    • 26 nov 2013 - 16:18
  • Excuus als het ergens al vermeld is maar weet iemand wie het commentaar gaat doen bij de GP2 en GP3 races?

    • + 0
    • 26 nov 2013 - 17:52
  • Ze komen er wel als ze zo blijven verbeteren.. al bijna tevreden met mijn abonnement. ..

    • + 0
    • 27 nov 2013 - 00:31
  • Ik heb het gewoon volgehouden dit jaar met Van Dam. IK ben blij dat hij weg is en Olav terug is komend seizoen. Zeker nu hij weer vanaf locatie verslag kan geven, toen was hij ook het beste. Bovendien heb ik dit jaar voor het eerst ook de MotoGP gevolgd en ik ben verslaafd! Ondanks dat je moet betalen toch maar het meeste eruit gehaald en ik heb eerlijk gezegd een erg leuk motorsport jaar gehad zo.

    • + 0
    • 27 nov 2013 - 06:58

AZ Grand Prix van Azerbeidzjan

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AZ Grand Prix van Azerbeidzjan

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De speciale livery van McLaren voor Monaco is mooier dan de normale kleurstelling van de MCL35M

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar