user icon

Rosberg: "Ik reed met het mes tussen de tanden"

  • Gepubliceerd op 26 okt 2013 12:57
  • comments 18
  • Door: Kenney Lybeer
Nico Rosberg heeft naar eigen zeggen het maximale uit zijn wagen gehaald in de kwalificatie. Desondanks kwam hij zeven tienden tekort om zijn landgenoot Sebastian Vettel de polepositie te ontzeggen.

"Ik reed om eerlijk te zijn met het mes tussen de tanden," reageerde Rosberg. "Ik zit al heel het weekend volledig op de limiet. We probeerden nog die laatste tiende te vinden met de set-up en dat is gelukt. Ik ben er blij mee en ik ben blij om mij op de tweede plaats te kwalificeren."

"Nu lijkt alles nog goed. In de race zal het moeilijk worden omdat we het moeilijk zullen hebben met de zachtere band aan het begin van de race. De hardere band zal beter zijn, maar dat zal de balans van de wagen weer veranderen, we zullen zien."

Reacties (18)

Login om te reageren
  • Kennie

    Posts: 2.573

    sorry voor het meteen offtopic gaan, maar de site ziet er vandaag zo uit bij mij:

    imageshack.us/a/img202/8695/dwt5.png

    flikker die banners gewoon weg of implementeer het goed

    • + 0
    • 26 okt 2013 - 13:14
    • He bah, reclame voor die vieze ambtenarenverzekering.

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 13:24
  • Calvinh

    Posts: 2.263

    Ligt het aan mij, of is die andere reactie verwijderd?

    • + 0
    • 26 okt 2013 - 15:45
    • geen idee, misschien zit er een ergens tussen de reclame...

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 15:58
    • Kennie

      Posts: 2.573

      Die is inderdaad verwijderd, ik zie hem ook niet meer. maargoed : iedereen die last heeft van die reclame banners op deze site en Firefox gebruikt : ad block plus is je vriend.

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 17:19
  • Rudi84

    Posts: 4.805

    Die van mij is ook weg... Ondertussen kan ik het nog steeds bijna niet lezen door die agressieve popup.

    • + 0
    • 26 okt 2013 - 16:09
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Die reclame voor lenzen is in dit geval wel weer handig... ;)

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 16:16
  • Stri

    Posts: 2.401

    Nog mensen die beweren dat Rosberg echt een pak minder is dan Lewis?

    • + 0
    • 26 okt 2013 - 16:11
    • Mika1

      Posts: 1.510

      De stand en het onderlinge duel zegt genoeg toch? De nieuwkomer bij een team die het veel beter doet waar de ander al jaren zit, het lijkt me glashelder.

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 16:41
    • Ze hebben een goede line-up toch? Vind het geen discussie...ze hebben aardig wat laten zien dit jaar vind ik.

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 17:29
    • @mika, nee helemaal niet. Vergeten hoe het begin, en toen was de Mercedes nog goed, het seizoen voor rosberg verliep?

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 17:44
    • Mika1

      Posts: 1.510

      ah daar hebben we de subjectieve pratende pop weer :).

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 17:53
    • Cypher

      Posts: 2.157

      Haha Mika. Wat je daar zegt is toch wel een heel groot gevalletje pot verwijt de ketel.

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 18:09
    • Kevin

      Posts: 4.956

      @Speedpuppet. Nee, hoor. Ik niet. Hamilton kwam in een nieuw team terecht met nieuwe engineers die hij moest leren kennen en die hem en zijn rijstijl moesten leren kennen. Rosberg zat in het vertrouwde nest en deed het daarom beter. Toen Hamilton zich eenmaal meer op zijn gemak ging voelen in de auto en meer vertrouwen kreeg met het materiaal was Rosberg nergens meer te bekennen. En dat terwijl Hamilton nog steeds aangeeft niet gelukkig te zijn met het aanremmen van de auto.

      Dat Rosberg er weer eens een keertje voor staat betekent echt niet dat hij ineens de betere is.

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 19:10
    • Kennie

      Posts: 2.573

      Ik ben het met Getuige X eens, volgens mij halen ze beiden het meeste uit die auto. Hamilton is denk ik wel wat sneller, maar Nico doet het prima.

      • + 0
      • 26 okt 2013 - 19:35
    • Calvinh

      Posts: 2.263

      Tuurlijk zal het per baan eens verschillen, zo zijn sommigen met een aantal layouts gewoon beter dan hun teamgenoot, maar ik kan nou niet echt zeggen dat ik 1 van de 2 nou echt slecht vind rijden of zo..

      • + 0
      • 27 okt 2013 - 00:59

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land DE
  • Geb. datum 27 jun 1985 (36)
  • Geb. plaats Wiesbaden, DE
  • Gewicht 71 kg
  • Lengte 1,78 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar