user icon

Barrichello houdt geen rekening meer met Formule 1

  • Gepubliceerd op 21 okt 2013 13:35
  • comments 8
  • Door: Rob Veenstra
Rubens Barrichello gaat er niet vanuit dat hij een comeback in de Formule 1 zal maken. De naam van de ervaren Braziliaan circuleerde als mogelijke teamgenoot voor de jonge Sergey Sirotkin bij Sauber, maar teambaas Monisha Kaltenborn prikte die proefballon al snel lek.

Voor Barrichello is de Formule 1 een afgesloten hoofdstuk. "Met het team en de sponsors denken we aan verlenging in de Braziliaanse stock cars", begint hij tegenover Jovem Pan radio. "Zo ziet mijn toekomst er uit. Ik mis de Formule 1, maar ik ben een gezegend persoon. Als ik nu klaar ben met racen kan ik om vijf uur terug naar mijn huis en naar mijn familie. De kwaliteit van mijn leven is verbeterd. Wat je aan de ene kant inlevert, krijg je aan de andere kant dubbel terug."

Reacties (8)

Login om te reageren
  • Rubens jongen, het is goed zo.....
    Kom af en toe nog eens op bezoek in de paddock, maak wat gein met deze en gene en geniet voor de rest van het leven!

    • + 0
    • 21 okt 2013 - 14:01
  • Had toch aan de andere kant graag gezien wat hij nog kan.

    • + 0
    • 21 okt 2013 - 14:16
    • Alsjeblieft zeg. Wat denk je zelf?

      Barrichello heeft lang genoeg in de F1 gezeten. Kon het als teamgenoot van Button bij Brawn moeilijk bolwerken en op pure snelheid werd hij bij Williams voorbij gereden door Maldonado.
      Het het houdt gewoon ergens op. Het zou slecht geweest zijn voor de F1 als Barrichello terug zou komen... waarbij hij een plek bezet houdt voor een talent.

      • + 0
      • 21 okt 2013 - 14:22
    • Precies! En om dezelfde reden hoop ik dat Massa\'s verblijf in de F1 niet gerekt wordt.

      • + 0
      • 21 okt 2013 - 15:37
    • En daar ben ik het mee eens. Ik denk niet dat Massa de F1 nog veel te bieden heeft.
      Ik snap sowieso niet waarom F1 fans het leuk vinden om een ouwe rot in die wagens te zien.
      Persoonlijk vind ik het veel interessanter om te kijken naar een jong talent. Kijken hoe zo iemand dat oppakt en hoe moeilijk zo iemand het zijn teamgenoot kan maken.

      Pffff, moet er niet aandenken, F1 met uitgebluste figuren als Massa, Barrichello, Heidfeld en De La Rosa (dat soort types). Klaar is klaar.

      • + 0
      • 21 okt 2013 - 16:02
  • Ik weet niet hoeveel Rubens in de F1 verdient heeft, vast veel, misschien een leuk idee om ze eigen team op te zetten. Barichello GP.

    • + 0
    • 21 okt 2013 - 14:46
    • ConkersF1

      Posts: 603

      mij lijkt RBR wel een leuke naam! O wacht..

      • + 0
      • 21 okt 2013 - 21:47
  • Zo is dat Rubens, lekker om 5 uur naar huis naar de kleinkinderen.

    Begint zielig te worden, alsof de laatste jaren al niet erg genoeg waren voor hem..., wat een masochist....

    • + 0
    • 21 okt 2013 - 19:54

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

    Vrije training 3

    13:00 - 14:00

    Race

    17:00 - 19:00

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    17:00 - 19:00

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    12:30 - 13:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    13:00 - 14:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    17:00 - 19:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    17:00 - 19:00

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Is het houden van sprintraces op zaterdag een verbetering van het Grand Prix-format?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
Bekijk volledige kalender
show sidebar