user icon

Volg LIVE de presentatie van de Lotus E21

  • Gepubliceerd op 28 jan 2013 19:55
  • comments 13
  • Door: Danny Sosef

Reacties (13)

Login om te reageren
  • AtteH

    Posts: 1.443

    Foto\'s zijn al gelekt... De E21 heeft nog steeds een getrapte neus, verder lijkt de wagen zéér veel op de E20. Verder is er meer rood toegevoegd aan de livery (wat er in mijn ogen niet uit ziet...). Zo en nu gaan we over 10 minutjes kijken! :D

    • + 0
    • 28 jan 2013 - 20:05
    • Vorig jaar zagen we een aangeklede R31, misschien nu een aangepaste E20?
      Er zouden best wat teams kunnen zijn die met de step nose blijven rijden, omdat ze er een lucht inlaat ingebouwd hebben (Red Bull) als ze tevreden zijn met die oplossing laten ze het waarschijnlijk zo.

      • + 0
      • 28 jan 2013 - 20:09
    • Warlord

      Posts: 2.097

      De stepped nose van de E20 vond ik sowiezo al de mooiste neus van vorig jaar dus het maakt mij niet zoveel uit.

      • + 0
      • 28 jan 2013 - 20:18
    • ATTEH no offense maar je bent niet goed snik was mijn 1e gedachte...wat een mooie wagen. dat rood, dat BURN op de voorvleugel... man, wat een oogstrelende wagen.. ik ben echt ontroerd door zn schoonheid. En de naam KIMI boven op de luchthapper... Och man, ik ben zoo verliefd nu... forgive me..

      • + 0
      • 28 jan 2013 - 20:30
    • AtteH

      Posts: 1.443

      Ach \'De Zeswieler\', gelukkig hebben we allen een andere smaak! Zo vind ik zwart en goud prachtig bij elkaar staan, maar de combinatie zwart en rood vind ik gewoon zo lelijk als de nacht!

      Ik verwacht eigenlijk ook wel dat er over een tijd een hele andere wagen aan de test mee doet, want er zitten nog veel oude onderdelen op de wagen, tenzij ze deze gewoon niet hebben kunnen verbeteren (wat ik betwijfel).

      • + 0
      • 28 jan 2013 - 20:34
    • Sidepods zijn veranderd, ze lijken op de van McLaren en toro rosso

      • + 0
      • 28 jan 2013 - 21:00
    • Atteh, ik neem t ook niet persoonlijk op haha! Ik haatte het rode TOTAL vorig jaar, maar nu met die rode sidepods...Het ziet er zo \'dik\' uit. Het klopt zo gewoon. OOk die accenten op de schouders vd overalls. Ja, ongelooflijk dat dit niet mooi bevonden kan worden maar goed, wat de 1 mooi vindt, vindt de ander afgrijselijk. :-s

      • + 0
      • 28 jan 2013 - 21:23
  • reprep

    Posts: 547

    atteh aub volgende keer niet alles verklappen voordat we de stream hebben afgekeken

    • + 0
    • 28 jan 2013 - 20:21
    • AtteH

      Posts: 1.443

      Gewoon niet de reacties lezen.

      • + 0
      • 28 jan 2013 - 20:23
    • Kevin

      Posts: 5.022

      Ja, ik vond de spoiler ook vervelend. Hele tijd uitgekeken naar de onthulling en dan vlak voor het zien van de auto lees je wat er wel/niet is veranderd. It killed the moment for me.

      • + 0
      • 28 jan 2013 - 20:36
  • Ha,ha, hoor die James allison stuntelen over die step nose, volgens mij is het gewoon de E20 met nieuwe stickers.

    • + 0
    • 28 jan 2013 - 20:28
  • reprep

    Posts: 547

    atteh, je reactie stond bovenaan, ik kon er niet omheen :)

    • + 0
    • 28 jan 2013 - 20:30
  • aruba24

    Posts: 640

    Opvallend dat er paar nieuwe sponsors ontbreken op de wagen , vooral Honeywell de , geld van deze nieuwe sponsors heeft Lotus echt nodig om de begroting van seizoen 2013 rond te maken , zo niet wordt de team halverwege de seizoen verkocht.

    • + 0
    • 28 jan 2013 - 20:43

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

RU Grand Prix van Rusland

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar