user icon
user icon

Giedo van der Garde maakt zich op voor eerste testdag met Caterham

  • Gepubliceerd op 08 feb 2012 22:46
  • comments 16
  • Door: Robin Smeets
Giedo van der Garde staat aan de vooravond van zijn eerste échte werkdag met het Caterham F1 Team. De Nederlander mag morgen in Jerez de gehele dag testen onder het toeziend oog van Heikki Kovalainen en Jarno Trulli.

Nadat de laatste checks zijn uitgevoerd voelt Van der Garde zich er helemaal klaar voor: "Aangekomen in het hotel. Ik heb de stoel, pedalen en gordels gecontroleerd en alles is klaar voor morgen! Welterusten mensen, ik kijk uit naar morgen", zo schreef Van der Garde op Twitter.

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Calvinh

    Posts: 2.262

    En ook al rijd je niet de snelste tijd, belangrijker lijkt mij dat je in eerste instantie een goede indruk krijgt en het team veel ondersteunt.

    • + 0
    • 8 feb 2012 - 22:59
  • King Atta

    Posts: 21

    We kunnen hem niet anders als veel succes wensen. Go Giedo!

    • + 0
    • 8 feb 2012 - 23:03
    • Rudi84

      Posts: 4.805

      Och, dat kunnen we best hoor: ros dat ding total-loss in de muur en verdwijn voorgoed uit beeld, Giedo! ;-)

      • + 0
      • 8 feb 2012 - 23:14
    • Godius

      Posts: 658

      @Rudi84

      Jij met echt hulp gaan zoeken, ziekelijk dit.

      • + 0
      • 8 feb 2012 - 23:28
    • AtteH

      Posts: 1.520

      Godiu, Rudi84 kan er niks aan doen dan hij een verstandelijke beperking heeft. Hij gunt niks en niemand hun pleziertjes... Zijn mening telt en het is niet anders, want hij heeft altijd gelijk! Daarnaast heerst er bij hem ook een stukje jaloezie, waarom hij wel en ik niet?

      Maar Atta, Atte is het helemaal met jou eens, succes Giedo bij het team en hopelijk laat je zien dat je werkelijk kunt rijden, net zoals je vroeger al in je kart kon!

      • + 0
      • 8 feb 2012 - 23:33
    • yorkstar

      Posts: 325

      Rudie gewoon compleet negeren is nog het beste...

      • + 0
      • 8 feb 2012 - 23:37
    • AtteH

      Posts: 1.520

      Tja, ik snap 1 ding nog niet, want die zei hij laatst in het stukje over onze Giedo:
      \"Meest verstandige keus met de beste vooruitzichten.\"

      Maar ja, negeren is nog geen eens zo\'n slecht idee, want waar verdoe ik mijn tijd wel niet aan!

      • + 0
      • 8 feb 2012 - 23:40
    • arjanda

      Posts: 185

      Ben ook niet kapot van Giedo maar om iemand nou zoiets toe te wensen!!We gunnen hem voordeel van twijfel laat maar zien dat je er niet alleen met je centjes bent gekomen !!

      • + 0
      • 9 feb 2012 - 00:44
    • yorkstar

      Posts: 325

      Precies Atteh ;)

      • + 0
      • 9 feb 2012 - 01:20
    • F1jer

      Posts: 12

      Ik ben voor! Kilk: ignore modus!

      • + 0
      • 9 feb 2012 - 08:35
    • Ben ik nou de enige die ziet dat hij niet meent wat hij schrijft?

      • + 0
      • 9 feb 2012 - 13:51
  • guidoF1

    Posts: 898

    slaap maar goed uit en niet te veel schakelen vannacht!!!

    • + 0
    • 8 feb 2012 - 23:54
  • hij moet niet alleen een goede indruk KRIJGEN maar ook laten zien wat hij allemaal kan en waart kan dat nou beter dna op een testdag

    • + 0
    • 9 feb 2012 - 08:25
  • Ik hoop dat hij een goede dag heeft met positieve indrukken naar buiten toe en naar het team toe. Zou leuk zijn als er een Nederlander het eens goed gaat doen in de F1. Dus niet afzeiken (dat is de makkelijkste weg), maar steunen met z\'n allen. (incl. het bedrijfsleven = sponsoring)

    • + 0
    • 9 feb 2012 - 08:44
  • Ik keek net al bij de live feed en daar staat dan het lijstje rijders. Toen ik die Nederlandse vlag zag gaf dat toch een goed gevoel!
    Ik wens hem in ieder geval succes!

    • + 0
    • 9 feb 2012 - 08:49
  • Succes Giedo...... laat ze een poepie ruiken daar in Jerez..

    Slappehangbal heeft gesproken, en hoopt dat Giedo de boel heel laat.

    • + 0
    • 9 feb 2012 - 09:21

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
13 - 15 nov
Turkije
27 - 29 nov
Bahrein
10 - 13 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
13 - 15 nov
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov
10 - 13 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar