user icon
user icon

Vitaly Petrov kan mogelijk terecht bij Caterham F1 Team voor 2012

  • Gepubliceerd op 21 dec 2011 14:59
  • comments 15
  • Door: Rob Veenstra
Vitaly Petrov vindt wellicht onderdak bij Caterham F1 Team voor 2012. Dat balletje gooide Formule 1-commentator en oud-coureur Martin Brundle via Twitter op. Petrov zou de plaats van Jarno Trulli over moeten nemen bij Caterham F1 Team.

Brundle: “Ik heb het idee dat Vitaly Petrov voor 2012 bij Caterham F1 Team terecht kan. De verdeling van de laatste cockpits is net als een stoelendans. De muziek is al uit, nu is het knokken geblazen voor die laatste vrije plekken.”

Reacties (15)

Login om te reageren
  • Stop dan Senna in die kar... Ik snap niet wat ze allemaal in die Rus zien...

    • + 0
    • 21 dec 2011 - 15:03
    • Met alle respect voor Bruno, ook Bruno Senna is nou niet bepaald een hoogvlieger. Beide coureurs zijn maar matig. Senna werd bij HRT compleet zoek gereden door Klien, en had moeite met Chandhok.

      Petrov werd echt compleet aan gort gereden door Kubica en was t.o.v. Heidfeld ook de mindere.
      Maargoed, ik heb liever Petrov of Senna in die auto dan Trulli.

      Toch zijn er véél interessantere opties. Denk maar eens aan de vrijgekomen Alguersari & Buemi.

      • + 0
      • 21 dec 2011 - 15:34
    • AtteH

      Posts: 1.517

      Talent en sponsoren...

      • + 0
      • 21 dec 2011 - 16:05
    • @damon

      Zo denk ik er ook over.. Alg of Buemi zou voor hun beter zijn..

      • + 0
      • 21 dec 2011 - 16:41
    • @ poedersuiker: Senna wordt sinds vanacht nadrukkelijk gelinked met Williams in de Braziliaanse media...

      Ik begin me zorgen te maken voor Sutil.....

      • + 0
      • 22 dec 2011 - 05:13
    • Kubica

      Posts: 3.771

      Poedersuiker heeft een hekel aan alles dat oostelijk van Enschede ligt, da\'s wel duidelijk.

      • + 0
      • 22 dec 2011 - 10:58
    • Oostelijk van Enschede? Glanerbrug?? ;-)

      • + 0
      • 22 dec 2011 - 12:50
    • Kubica

      Posts: 3.771

      @Pietje, misschien ook wel ja...

      • + 0
      • 22 dec 2011 - 13:05
  • Alhoewel ik Petrov niet heel hoog heb zitten zou ik het wel aanmoedigen. Bijna alles is namelijk beter dan die uitgebluste Trulli. Trulli brengt helemaal niets meer, ook niet met een supersonische stuurbekrachtiging.

    Alle puzzelstukjes kunnen over een tijdje mooi op hun plek liggen. Sutil zal snel bevestigd worden bij Williams, zeker als Petrov bij Caterham onderdak vindt! Dan alleen HRT nog.

    • + 0
    • 21 dec 2011 - 15:10
  • Petrov->Caterham? Ach, waarom niet...? Dat hij zoek gereden werd door Kubica in zijn eerste jaar komt volgens zijn aanhangers doordat hij nog een rookie was. Afgelopen seizoen kreeg de auto de schuld. Heeft hij aan Kovalainen volgend jaar gelijk een prima graadmeter.

    • + 0
    • 21 dec 2011 - 17:30
  • James

    Posts: 1.650

    Ik had gehoopt op d\'Ambrosio bij Caterham omdat ik vind dat hij het afgelopen seizoen zeer degelijk gepresteerd heeft.

    • + 0
    • 21 dec 2011 - 18:00
  • bruintje

    Posts: 272

    Perfect mogelijk dat Petrov alsnog zou tekenen bij Caterham. Ik had eerst gedacht dat het Marussia zou worden maar Caterham is beter dan Marussia. Bij Marussia zit alles ook vol al is dit relatief te noemen. Zie maar bij Caterham waar Trulli ook op de wip zit. Laat ons niet vergeten dat de Rus ook een serieus sponsorbedrag meebrengt en dat er binnen enkele jaren een GP verreden wordt in Rusland. De ideale oplossing was wel Jerome dat stuurtje geven maar de Belg brengt te weinig geld mee. Jammer.

    • + 0
    • 21 dec 2011 - 20:24
  • Petrov HOORT niet bij n team in de achterhoede!!!!! Stop die man toch in n Williams ofzo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • + 0
    • 21 dec 2011 - 20:34
    • Lol. Williams, het laatste team voor de achterhoede lol.

      • + 0
      • 22 dec 2011 - 12:51
    • Kubica

      Posts: 3.771

      @Pietje: hahaha, hij is goed

      • + 0
      • 22 dec 2011 - 13:06

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar