user icon
user icon

Dean Stoneman keert terug bij WSR-test na ziekte

  • Gepubliceerd op 24 nov 2011 17:01
  • comments 17
  • Door: Robin Smeets
Dean Stoneman zal volgende week zijn terugkeer maken in een raceauto. De 21-jarige Brit kreeg eind 2010 de diagnose teelbalkanker te horen en heeft sindsdien nooit meer in een racewagen gezeten. Hij heeft de ziekte weten te overwinnen na enkele zware maanden en volgende week zal Stoneman gaan testen in de World Series by Renault voor ISR.

Stoneman, die in 2010 kampioen werd in de Formule 2 na een spannend gevecht met Jolyon Palmer, had voor dit seizoen een contract getekend met ISR om in de World Series te gaan racen. Door zijn ziekte en het daarop volgende herstel was hij echter niet in staat om te rijden. Volgende week in Aragon maakt Stoneman zijn terugkeer.

Tevens komen ook Formule 3 Euroseries-kampioen Roberto Merhi en de Nederlander Robin Frijns in actie tijdens de testsessie.

Reacties (17)

Login om te reageren
  • szixxx

    Posts: 4.754

    Goed om te horen! Hopelijk is hij snel weer op snelheid!

    • + 0
    • 24 nov 2011 - 17:16
  • .Henry

    Posts: 1.308

    Kankerpatiënt? Maak daar even autocoureur van o.i.d., want dat is hij bovenal.

    • + 0
    • 24 nov 2011 - 17:37
  • Leonhart

    Posts: 270

    Door de titel lijkt het net alsof het medemogelijk gemaakt is door het Make A Wish fonds... Het \"kankerpatient\" gedeelte mag makkelijk weggelaten worden.

    • + 0
    • 24 nov 2011 - 17:43
  • Nijhuis

    Posts: 653

    Helemaal eens met bovenstaande...wat een Telegraafkop zeg.

    • + 0
    • 24 nov 2011 - 18:18
  • sailor

    Posts: 9.861

    Ik vind die titel ook best afstotend.
    Zo begin je een tekst natuurlijk nooit bij een bericht.
    Schrijf dan \" gezonde dean stoneman maakt terugkeer bij WSR-test\"

    • + 0
    • 24 nov 2011 - 19:46
  • Jezus man, sensatie kop is goed maar dit is werkelijk belachelijk.

    • + 0
    • 24 nov 2011 - 20:43
  • AtteH

    Posts: 1.517

    Hij is toch genezen? Dan ben je toch geen patiënt meer...? Alsjeblieft zeg, dit is wel de meest waardeloze titel ooit!

    • + 0
    • 24 nov 2011 - 21:07
    • .Henry

      Posts: 1.308

      Je kan niet in een jaar aan kanker genezen. Je wordt pas na vijf jaar genezen verklaard, rekening houdende met het \'\'terugkomen\'\' van de kanker.

      • + 0
      • 24 nov 2011 - 21:14
    • F1today wil toch duidelijk gewoon een sensatiekop door hem een kankerpatiënt te noemen in de kop?

      Bekijk het zo: \"Kankerpatiënt Lance Armstrong rijdt opnieuw in de tour\". Dat wil je toch ook niet? Je kan ook gewoon schrijven \'Stoneman maakt comeback na strijdt tegen kanker\' of gewoon \'Stoneman maakt comeback in WSR\', dat klinkt een stuk minder gevoelig. Het zal inderdaad minder hits opbrengen.

      • + 0
      • 24 nov 2011 - 21:24
  • Vol verbazing... lees ik hier weer de reacties. Ik reageer steeds minder, omdat de inhoud van de reacties ver te zoeken is.

    De redactie wordt hier continu te pas en te onpas zwart gemaakt, de betwetertjes hier weten elke dag keer op keer beter hoe bepaalde titels of zinnen anders neergezet hadden moeten worden. Ik zou zeggen; volg een cursus journalistiek en begin www.mijnhobbyisf1.nl. Waarom wordt dit nou zo in het negatieve getrokken, feitelijk is het juist wat er staat en ik geloof niet dat het met een negatieve bedoeling eerder positieve bedoeling is genoemd.

    Ik roep hierbij ook iedereen op om is inhoudelijk op de informatie van de berichten in te gaan in plaats van eindredacteurtje te spelen, daar wordt het hier denk ik ook een stuk gezelliger van :)

    • + 0
    • 24 nov 2011 - 22:02
    • .Henry

      Posts: 1.308

      Dit heeft niks met zwart maken te maken. Dit is gewoon kritiek hebben op een kop. Wat imo prima is. Als iemand iets op internet zet kan diegene daar reactie op verwachten.
      Feitelijk klopt het wat er in de kop staat. Maar dat betekent niet dat deze informatie in de kop hoort te staan. En al helemaal niet op deze manier.

      • + 0
      • 25 nov 2011 - 11:12
    • szixxx

      Posts: 4.754

      Ik ben het eens met Blackbook dat jullie niet zo moeten afgeven op een titel of inhoud van het bericht. Het enige waarvoor wij hier uiteindelijk zijn is een discussie over een bepaald onderwerp. In dit geval de terugkeer van (idd) kankerpatient Dean Stoneman. Het klinkt misschien hard maar het blijft een feit die precies de lading dekt.

      • + 0
      • 25 nov 2011 - 11:46
  • amirk

    Posts: 223

    Wat een domme titel! wat maakt het ten 1e uit of die kankerpatient is of niet!? zeg gewoon dat Dean Stoneman keert terug ofzo!! idiote titel F1today!

    • + 0
    • 24 nov 2011 - 22:31
  • Nijhuis

    Posts: 653

    Jammer dat de redactie hier zelf niet op reageert...

    • + 0
    • 24 nov 2011 - 22:45
    • Robbert89

      Posts: 305

      Dat het je nog verbaast.

      • + 0
      • 25 nov 2011 - 00:00
    • Nijhuis

      Posts: 653

      Nouja, ze weten anders ook regelmatig te reageren...bijvoorbeeld als iemand anders nieuws sneller op deze site plaatst dan dat ze zelf doen. Dit leek me ook wel een puntje waar ze op konden reageren.

      • + 0
      • 25 nov 2011 - 09:07
  • Denk dat maar weinig mensen het artikel zouden hebben gelezen, en nog minder reakties zouden geplaatst, als er simpel \"Dean Stoneman maakt terugkeer bij WSR-test\" als kop had gestaan. Ik ben er een van....

    • + 0
    • 25 nov 2011 - 09:24

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Spanje
  • Geb. datum 22 maa 1991 (29)
  • Geb. plaats Castellon, Spanje
  • Gewicht 76 kg
  • Lengte 1,79 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar