user icon
user icon

Video: Hamilton en Massa blijven voor controverse zorgen

  • Gepubliceerd op 30 okt 2011 16:44
  • comments 13
  • Door: Robin Smeets
Lewis Hamilton en Felipe Massa lijken als magneten naar elkaar toegetrokken te worden. Beide heren kwamen dit seizoen al meerdere malen met elkaar in aanraking en ook in India was het weer zover. Massa beweert dat dit incident helemaal zijn schuld niet is en begreep na afloop dat ook niets van de drive trough-penalty die hij ervoor kreeg.

Reacties (13)

Login om te reageren
  • Hoogtepunt van de race: Reactie van Mr bean :D Ik moest lachen

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 16:50
  • veldt000

    Posts: 180

    go Bean :)

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 16:54
  • VDS21

    Posts: 1.265

    Beans reactie blijft geweldig.

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 16:59
  • De BBC mensen zijn niet echt enthouisast over die crash

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 17:10
  • pokerface

    Posts: 584

    Ik vergelijk het met de crash tussen Kobayashi en Hamilton in Spa dit jaar. Alleen nu zit Hamilton al op de lijn en stuurt Massa in.

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 17:15
  • @Redactie,

    Dit is het vierde artikel wat jullie hierover plaatsen, met als gevolg over en weer reacties van bedenkelijk niveau, ik snap best dat dat voor jullie interessant is qua page views, maar met serieuze F1 journalistiek heeft het natuurlijk niets meer van doen.

    Evenals de vaak tenenkrommende vertalingen en knip en plakwerk van de artikelen, zodat ik zelf op zoek moet naar de juiste vertaling en context.
    Daarbij de vaak ellelange tijd voordat een reactie geplaatst, ondanks dat vele gebruikers jullie hierop attent maken, komt er geen reactie, dit getuigd van weinig respect naar de bezoekers.

    Ik hou het hier even voor gezien, kom binnenkort nog wel eens kijken, F1 interesseert mij mateloos, boulevardjournalistiek
    totaal niet.

    • + 0
    • 30 okt 2011 - 17:57
    • -Baron-

      Posts: 3.091

      Ik ben het helemaal met je eens.

      Ik vraag me dan echt af wat het allemaal voor zin heeft. Discussiëren is vrijwel onmogelijk omdat tegen de tijd dat je comment eindelijk is geplaatst er al 10 anderen hebben gereageerd.

      Dit is dé reden dat ik de laatste tijd veel meer tijd op betere en, vooral belangrijk, werkende sites bezoek.

      De provocerende Telegraaf koppen en PVV stemmende reageerders zijn nog tot daar aan toe maar zorg in ieder geval dat de site een beetje lekker werkt...

      • + 0
      • 31 okt 2011 - 01:16
    • maar ondertussen weet je toch wel wie je wel en wie je niet serieus kan/moet nemen;)

      Dit is een forum waarbij je weinig tot geen kennis van zaken hoeft te hebben wil je wat kunnen zeggen (lees slap ouwehoeren), en dat trekt bepaalde mensen aan;) Ik \"negeer\" sommige personen hier gewoon;)

      • + 0
      • 31 okt 2011 - 08:20
    • Stri

      Posts: 2.269

      Jammer maar begrijpelijk mr.Monza. Jij bent nou net een van die gebruikers waar ik op klik om hun reacties terug te vinden en te lezen.

      • + 0
      • 31 okt 2011 - 09:34
    • Mirani

      Posts: 2.912

      Jammer! De meest interessante posts hier komen altijd van jouw keyboard mr. Monza. Een duidelijk gemis.
      Maargoed ik kan het wel begrijpen.

      • + 0
      • 31 okt 2011 - 19:37
  • Zat me weer eens te ergeren aan die Olav Mol. Eerst de maker van
    de ophanging de schuld geven, vervolgens draait hij 180 graden bij
    en zegt dat het massa\'s schuld is omdat ie over de oranje kerbs reed. Als die sufkut (Mol) nou eens beter oplette dan had ie gezien dat ook Alonso een paar keer vol over de oranje kerbs reed ( zo ook Hamilton, Perez en Petrov ). Ik denk dat Massa gewoon een proefkonijn voor Ferrari is wat betreft nieuwe onderdelen.

    • + 0
    • 31 okt 2011 - 10:11
    • bvonk

      Posts: 930

      Dan kijk je de volgende keer toch lekker BBC. Ben het zeker niet altijd met Mol eens maar brengt het wel wat leuker dan de heren van de BBC.

      • + 0
      • 31 okt 2011 - 17:30
  • @bvonk: ja maar daar zit die irritante Jordan..weinig keus..
    Mol wordt er voor betaald dus een beetje oplettendheid mag ik als kijker toch wel verwachten of niet soms ?..

    • + 0
    • 31 okt 2011 - 17:47

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

IT Grand Prix van Toscane

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Perez vertrekt onvrijwillig: Wie wordt binnenkort bekend als zijn opvolger?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Brazilië
  • Geb. datum 21 apr 1981 (39)
  • Geb. plaats Sao Paulo, Brazilië
  • Gewicht 59 kg
  • Lengte 1,66 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar