Anthony Hamilton: "Een nieuwe Lewis Hamilton komt eraan"
- Gepubliceerd op 21 okt 2011 16:34
-
28
- Door: Robin Smeets
"Hij is een nieuwe weg ingeslagen met alles wat hji doet, zowel in zijn 'normale' leven als in de autosport", vertelde Anthony, ook de manager van Paul di Resta. "Je hebt de echte Lewis Hamilton nog niet gezien, alleen maar een jonge Lewis Hamilton. De nieuwe Lewis Hamilton komt eraan."
"In Korea heeft hij laten zien wat voor grote kampioen hij is. Niet alleen als coureur, maar ook als persoon. Hij heeft inderdaad een moeizaam jaar gehad, krijgt veel kritiek te verduren, maar vecht zich altijd terug. Dat laten de resultaten van afgelopen weekend wel zien."
"Lewis is een geweldig persoon en vormt voor zoveel mensen een inspiratiebron."
Trending nieuws
-
Sainz verklaart Hamilton-vorm bij Ferrari: "Dat maakt het verschil"
De voorganger van Lewis Hamilton, Carlos Sainz, heeft een verklaring gegeven voor de goede prestaties van de zevenvou...
21 jun 2026 16:45 -
Montoya adviseert Alonso: "Blijf bij Aston Martin..."
Juan Pablo Montoya heeft Fernando Alonso aangeraden om bij Aston Martin te blijven. De tweevoudig wereldkampioen word...
21 jun 2026 15:44 -
Complimenten voor Hamilton: "Hij heeft Ferrari op zijn schouders genomen"
Voormalig Ferrari-coureur en zevenvoudig racewinnaar René Arnoux is erg onder de indruk van de zevenvoudi...
21 jun 2026 12:41 -
Alpine laat Nederlandse coureur eerste F1-meters maken
De Nederlandse F1 Academy-coureur Nina Gademan zal volgende maand voor het eerst plaatsnemen achter het stuur van een...
21 jun 2026 14:43 -
Sainz zet druk op Williams: "Ik weet niet hoelang ik nog kan wachten"
Carlos Sainz blijft geloven in het langetermijnproject van Williams, maar de Spaanse coureur wil sneller resultaten z...
21 jun 2026 13:42
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Ferrari
- Punten 3.648
- Podiums 136
- Grand Prix 239
- Land Groot Brittannië
- Geb. datum 7 jan 1985 (41)
- Geb. plaats Tewin, Groot Brittannië
- Gewicht 68 kg
- Lengte 1,74 m
483.691 reacties op Ferrari
66 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Lewis Hamilton

Reacties (28)
Login om te reagerenPosts: 18.535
Ik vind het altijd gevaarlijk als zoiets geroepen wordt. Onbewust legt vader Hamilton nu wel een bepaalde druk op Lewis, of ten minste een bepaalde verwachting naar de buitenwereld toe, terwijl Hamilton net nu in alle rust opnieuw moet opleven, denk ik.
Posts: 2.323
in korea hebben we gezien wat voor persoon hij is?
dus als je pole haalt voor het eerst in een seizoen geen redbull pole. en er kan niet eens een klein lachje van af. is dat de persoon? is dat een geweldig persoon? nou ik vind van niet...
Posts: 1.754
Ik ben bang dat hij nu onder curatele staat en dat zint hem niet. Hij mag niet meer zeggen wat hij wil maar laat ons ook niet meer delen in blijdschap of woede. We krijgen dus een vlak persoon die afstand houd en ondertussen op de baan probeert te antwoorden.
Niks mis mee als de resultaten maar terug komen, maar jammer is het wel. Hij kan kennelijk anders niet met de kritiek en druk omgaan in tegenstelling tot zijn relaxte teamgenoot.
Ik vond overigens wel dat het in Korea net leek of de verhoudingen van vorig jaar weer hersteld waren. Een klagende Button die achter Lewis aan rijd...
Posts: 10.089
Nee dat is de look van een groot kampioen... als je team maat 5 sec achter je finisht, ben je ook een groot kampioen...
Posts: 3.145
Ik vraag me af wat jij in je leventje al meegemaakt hebt als je aankomt met zo\'n reactie, als iemand in en in verdrietig is verwacht jij dan dat iemands hoofd ernaar staat om te lachen? ... Met kerel(tjes) als jij is het nooit goed, zou hij gelachen hebben en doen alsof er niets aan de hand is dan wordt hij achteraf beschuldigd van theatraal gedrag.
Dus een geweldig persoon? ... Dont mention it ...
Posts: 3.145
Winti, verdiep je eens in de historie van de teamgenoot van Hamilton, als jij de suggestie wekt dat Button altijd relax is geweest?
Posts: 2.323
ik heb in allen de afgelopen maand al meer mee gemaakt als jou mika...
Posts: 1.434
Hij is nu behoorlijk opgefokt en dat zal wel tot uitdrukking komen in de komende race. Ik denk dat hij Massa weer gaat opzoeken. Maar van de ene dag na de andere een \"Nieuwe Lewis\" lijkt mij een beetje ver gezocht.
Posts: 517
@Little Nightmare
Ah, vandaar je nick natuurlijk ook!
En by the way... wat weet jij ervan wat Mika4ever in de afgelopen maanden meegemaakt heeft? Ken je hem persoonlijk? Of probeer je op deze manier van zieligdoenerij een beetje sympathie los te maken.
Nou goed, dan: \"Goh zeg... erg voor je hoor, dat je zoveel verschrikkelijks mee hebt moeten maken afgelopen maanden! Zou ik ook Little nightmares van krijgen!
Posts: 2.323
.@sprokkle
het is niet moeilijk om meer mee te maken als mika4ever
hij krijgt al Big-nightmare\'s als hamilton 2e word..
Posts: 3.145
little-nightmare, serieus kerel, kun je echt niet met iets beters komen? ... Mijn neefje van 6 is creatiever dan dit.
Posts: 2.323
moet je gaan denken om jou reacties te geven? iest wat je zelf al helemaal niet doet...
Posts: 3.145
Ik vind het sowieso een prestatie van je dat je weet hoe je \'nightmare\' moet schrijven, chapeau vrind!
Posts: 155
Ik snap er niks van!!!
Eerst heeft hij niks aan zijn nieuwe manager, hij wordt niet goed begeleid. en nu komt de nieuwe Hamster er aan??? beetje dubbel
Posts: 3.145
F#cking hell Redactie ... van de laatste 4/5 reacties wordt niets meer direct gepost?
Wat is dit voor ONZIN????????????????????????????????????????????
Geen idee of jullie, redactie, door hebben dat er meer users van de site zijn die zich mateloos irriteren aan dit systeem?
Posts: 5.397
Ik plaatste gisteravond ook een reactie. 3 á 4 uur later stond het er nog niet op. Pas toen ik vanmorgen keek was die geplaatst. Irriteer mij ook mateloos hieraan. Of keur alle reacties voordat het geplaatst wordt (zoals vroeger het geval was) of laat alles gewoon direct plaatsen en zorg ervoor dat er moderators actief zijn.
Posts: 1.434
Redactie stoor je niet aan die opgefokte lui. Een heleboel forumleden zijn blij dat ze hier hun ei kwijt kunnen. Dat dat in de nachtelijke uurtjes wat langer duurt moet kunnen. 24 uur om die lui direct op hun wenken te bedienen lijkt mij een beetje overdreven.
Posts: 10.071
@Michael,
En.........plllop!! Een bruin armpje voor Michael.
Posts: 1.175
Waarschijnlijk zit jij gewoon in de filter.
Is ook niet zo vreemd met dat gescheld en geschreeuw van jou!
Dat de redactie jou niet voor een paar weken in de hoek geduwd hebben verbaast mij nog steeds.
Posts: 3.145
AlYnsa, we hebben niets aan jouw \"ongefundamenteerde\" geklets, dus laat mij svp zien waar ik scheld, dat wil zeggen graag een citaat / quote.
Snap je? :)
Posts: 3.145
mr.Monza, zie jij een bericht staan van Michael? Dan werkt het toch wel, het uitzetten van reacties van iemand anders :)
Posts: 10.071
@Mika,
Ha,ha, een van de betere functies, de blocking button ;)
Posts: 3.145
Hehe ;D
Posts: 358
Ach Mika4ever..
Overdrijf toch niet zo, de redactie doet goed werk en levert een uitermate goede site af waar ik graag al het nieuws volg! Het zou me niets verbazen als je inderdaad in de filter zou zitten met dat commentaar van jou overal.
Posts: 3.145
Bewijs is toch maar weer eens wetenschappelijk onderbouwd, mensen zijn kuddedieren.
Als er 1 begint te rennen, rennen ze allemaal.
Als er 1 begint te klagen, klagen ze allemaal.
Als er 1 onzin begint uit te kramen, beginnen ze allemaal.
Posts: 5.792
Och och och GOD Mika4ever krijgt niet onmiddelijk wat hij wil.Nou nou het is wat hoor .Man word eens volwassen
Posts: 3.145
Felix, wat is volwassen voor jou?
Iedereen die vóór 1960 geboren is?
Mensen die Napoleon gekend hebben?
Mensen die nog betaald hebben met de houten florijn?
De taxi namen die bestond uit \'n paard en wagen?
Of die de industriële revolutie mee hebben gemaakt?
Posts: 4.935
Het kan wel. Als hij zijn zaakjes op orde heeft is hij de beste van het hele veld. De enige die met hem meekan is Alonso