Video: Hamilton en Massa strijden om de vierde plaats
- Gepubliceerd op 10 jul 2011 21:57
-
28
- Door: Robin Smeets
Trending nieuws
-
Steiner snoeihard over Aston Martin en Honda: "Dit is onacceptabel"
Guenther Steiner blijft erg kritisch op de motor van Honda. Aston Martin heeft in Monaco het eerste punt van het seiz...
22 jun 2026 10:09 -
Verstappen bleef tot het laatste moment achter Lawson staan
Liam Lawson heeft mooie woorden over voor Max Verstappen. Lawson was vorig jaar tijdens de eerste raceweekenden de te...
22 jun 2026 09:26 -
Norris jaagt op McLaren-prestatie van Hamilton
Lando Norris komt steeds dichter en dichterbij een bijzondere McLaren-prestatie van Lewis Hamilton. Als Norris in de ...
22 jun 2026 10:46 -
Sainz onthult opvallend detail uit Red Bull-contract Verstappen
Carlos Sainz heeft een opmerkelijke clausule in het Red Bull-contract van Max Verstappen geopenbaard. De Spaanse Will...
22 jun 2026 08:48 -
Hittegolf zorgt voor zorgen voor F1-race in Oostenrijk
De hittegolf in Europa kan aankomend weekend voor de nodige hoofdbrekens zorgen bij de Grand Prix van Oostenrijk. Het...
22 jun 2026 08:11
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team -
- Punten -
- Podiums -
- Grand Prix -
- Land BR
- Geb. datum 21 apr 1981 (45)
- Geb. plaats Sao Paulo, BR
- Gewicht 59 kg
- Lengte 1,66 m
4 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Felipe Massa

Reacties (28)
Login om te reagerenPosts: 55
mooi om te zien, racen om elke centimeter.
Posts: 1.348
idd mooier kan het niet! Ze gingen er allbei volledig voor. En terechts.. Dit willen wij toch zien. Op het randje werd hier gereden en geen milimeter erover!
Posts: 18.535
Tja er zijn ook mensen die beweren dat Hamilton geen ruimte krijgt, hij haalt gewoon de bocht niet :) mooi duel.
Posts: 1.434
Duidelijke fout Hamilton. Je Zag hoe hij zijn stuur naar rechts deed waarna de aanrijding.
Posts: 859
Ohja, want Massa stuurt niet vroeg in..
Posts: 305
Massa was duidelijk voorbij Mr. Hamilton... die zijn McLaren tot 2x toe instuurt naar de buitenkant in de flank van Massa. Je ziet vanuit Massa\'s perspectief duidelijk dat de Ferrari letterlijk naar buiten wordt geduwd. En dan maar afgeven op Schumacher, ge liegt dat ge zwart ziet! Begin maar niet opnieuw te klagen, Jammerton!
Posts: 58
Wooo hou het vriendelijk \'je liegt dat je zwart ziet\' meneer belg of hoe je je voor doet rustig aan, niet openlijk racistisch uit spraken doen.
Posts: 305
Haha, blij dat je deze woordspeling en Belgische uitdrukking niet kent maar wel doorziet,... een koekje van eigen deeg voor onze vriend Hamilton...zei hij niet zelve dat hij zich steeds weer moest verantwoorden om dat hij zwart ziet, logisch dat zijn fans dit weer niet appreciëren, weinig humor die kerels.
Posts: 1.653
Voor zijn inhaalmanoeuvre op Alonso doe ik mijn hoed af maar dit had mijns inziens bestraft moeten worden.
Posts: 1.653
Heb overigens genoten van de duels tussen Hamilton en Massa vandaag, vooral in het begin van de race op de intermediates. Echt 2 geweldige coureurs.
Posts: 5.786
Tijd voor een nieuwe bijnaam voor Hamilton: De Koevoet
Posts: 10.412
breekijzer:P
Posts: 5.786
De blikopener
Posts: 803
Op een andere site beklaagt Massa zich dat hij snelheid te kort kwam wegens een beschadiging aan de onderkant van de auto. Wat is het toch ook een baby... Sinds Brazilië 2008 geen race meer gewonnen terwijl Alonso er nadien al zes won!
Posts: 712
Ik zou niet weten wat de schade aan zijn wagen gisteren te maken heeft met het aantal overwinningen sinds 2008.
Niet dat ik een defig antwoord verwacht van jou. Oh kijk, een kop met de naam Massa in, laat ik maar iets belachelijks en totaal irrelevant zeggen gewoon omdat ik niets van Massa moet weten.
En dan noem jij Massa een baby...
Posts: 803
Omdat je te dom bent om het begrijpen, zal ik het je uitleggen ditismijnmisbruikersnaam.
Massa zoekt excuses om te verklaren waarom hij niet presteert. Nu weer een vage smoes over schade aan de onderkant van zijn auto. Tja, dat kunnen wij niet zien he, dus moeten we het maar geloven.
Nee Massa, leg maar eens uit waarom jij sinds 2008 geen race meer hebt gewonnen!
Posts: 617
Massa was wel degelijk voorbij KamikazeHamilton, Hamilton ging gewoon erop of eronder, ik geen vierde plaats Massa ook niet, Hamilton mag blij zijn dat hij weer niet bij de stewards moest komen, anders was hij weer aan het huilen
Posts: 803
Hamilton heeft ten minste ballen! Goed gedaan Lewis!
Posts: 305
Kom ik je morgen tegen na het werk...zie je in die linkse bocht en rij je eenvoudig de gracht in... wat ga jij doen, mij danken om mijn ballen? Staan huilebalken allicht, past je beter. Hamilton is een over het paard getilde witte prins. Hij moet dringend terug de voetjes op de grond krijgen, anders kan hij beter gaan vissen.
Posts: 1.434
Visballetjes. Hij zal het wel weer op zijn kleur gooien.
Posts: 803
Amaai, malle Belg, hou eens op met je racistische praatjes over Hamilton, wil je?!
Posts: 5.786
Per saldo heeft Hamilton geluk dat mede-Brit Mansell racestewart was; die weigerde boeman te spelen ten overstaan van het Britse volk. Ieder ander had hem wel een straf opgelegd.
Posts: 9.505
Precies, en iemand anders genaamd M. Schumacher had juist de pech dat Mansell stewart was. Of beide bestraffen of beide niet. Niet meten met 2 maten!
Posts: 1.745
Vergeet die actie van di Resta ook niet...
Posts: 1.745
Samen met mijn favoriet (Schumacher) is hij alweer bij een incident betrokken. Dit had zo weer in tranen kunnen eindigen.
Maar goed straffen? Had van mij niet gehoeven, hoort bij het racen.
Alleen wel weer typisch dat zowel hij als Di Resta iets soortgelijks doen als Schumacher en alleen Schumacher de gene is die gestraft wordt.
Ik vind die stewards nou echt niet beter presteren sinds die oud-rijders erbij zitten. In Monaco was het toch Kobayashi die weg kwam met een actie die weinig anders was dan die van Schumacher nu? Hoorde je niemand meer over.
Posts: 5.786
Zolang de FIA niet precies omschrijft wat nu een race accident is, blijft het onderwerp gevoelig voor politieke beslissingen.
Posts: 1.745
Ja dan moeten ze gewoon zeggen: als een coureur een ander raakt, hoe licht dan ook, is het een straf. Ben hier geen voorstander van, maar zo heb je iig wel duidelijkheid. Zoals het ook duidelijk is wat er gaat gebeuren als Schumacher in contact komt met een ander ;)
Posts: 120
flauw om deze video al weg te laten halen, brvo F1 management...