Virgin promoot Cars 2 met aangepaste livery in Silverstone

Virgin Racing zal met een iets andere livery deelnemen aan de Grand Prix van Engeland komend weekend. Het team maakte vandaag bekend dat het de nieuwe Pixar film 'Cars 2' gaat promoten door op de sidepods van de twee MVR-02-bolides het logo van de film te zetten.

"We zijn erg opgewekt dat we onze naam mogen verbinden aan Cars 2", vertelde CEO van Virgin Racing Andy Webb. "Om geassocieerd te worden met Walt Disney en Pixar Animation Studio's is een privilege voor ons. Onze thuisrace in Silverstone zal een waar spektakel worden, zowel op als naast het circuit. Daar zorgt ook de nieuwe film Cars 2 voor."

Reacties (18)

Login om te reageren
  • Robbert89

    Posts: 305

    Komkommer, iemand?

    • + 0
    • 4 jul 2011 - 21:17
    • F1McLaren

      Posts: 631

      Ja, lekker!

      • + 0
      • 4 jul 2011 - 21:19
    • rchorus

      Posts: 880

      *Iets met EHEC* :p

      • + 0
      • 4 jul 2011 - 21:29
    • F1McLaren

      Posts: 631

      Ooh, laat dan maar zitten. Neem wel wat Taugé.

      • + 0
      • 4 jul 2011 - 21:39
  • AirJan

    Posts: 1.408

    Daar moet toch meer mee mogelijk zijn dan slechts het logo op de sidepods zetten. Gewoon de hele auto in de livery van een auto uit de film uitrusten!

    • + 0
    • 4 jul 2011 - 22:01
    • Je mag niet zomaar de livery van de wagens veranderen, moet je eerst toestemming krijgen van de overige teams.

      • + 0
      • 4 jul 2011 - 22:37
    • @ RS-Motorsport: Volgens mij niet hoor! Elk team mag het veranderen wanneer ze willen...

      • + 0
      • 5 jul 2011 - 00:28
    • Is meerdere keren ter sprake gekomen, dat een team niet zomaar van Livery mag veranderen. Coulthard reed in Brazilië 2008 ook met een witte auto waarvoor hij toestemming moest krijgen.

      • + 0
      • 5 jul 2011 - 11:46
    • Ditano

      Posts: 19

      Een team mag de livery steeds veranderen, zonder daarvoor toestemming te vragen aan de andere teams. Echter, de 2 wagens moeten wel dezelfde livery hebben (vandaar dat BAR langs de ene kant met Lucky Strike & aan de andere kant met 555 heeft gereden, zij waren eerst van plan om de 2 wagens een verschillende sponsor te geven). In het geval van Coulthard was er een uitzondering en deze moest dan wel aangevraagd worden.

      • + 0
      • 5 jul 2011 - 12:42
  • hrt speelt een bejaarde f1 auto in de film.:P

    • + 0
    • 5 jul 2011 - 00:08
  • Ben benieuwd naar die film, deel 1 was echt hilarisch... Vooral dat Fiatje die helemaal Ferrari-gek was en zijn neus ophaalde voor de Amerikaanse racerij :D
    Fijn dat HRT een sponsor heeft weten te strikken voor in ieder geval 1 race; beter dan dat armoedige \"this could be you\" wat ze nu hebben. De beste promotie voor een film staat op naam van RBR, met die stormtrooper-pitcrew inclusief Darth Vader lollipop-man ter gelegenheid van Star Wars 3

    • + 0
    • 5 jul 2011 - 01:20
    • TJ

      Posts: 619

      HRT??

      • + 0
      • 5 jul 2011 - 08:19
    • Haha zo idd ging ff de mist in :P De Virgin van dit jaar is toch nog geheel op basis van CDF gemaakt? Dat is wel toepasselijk om dan een film te promoten over race-auto\'s die geheel met de computer geanimeerd is.

      • + 0
      • 5 jul 2011 - 15:53
  • Virgin = HRT???

    leer lezen....

    • + 0
    • 5 jul 2011 - 05:58
    • Wat staat daar? Ik begrijp je niet...

      • + 0
      • 5 jul 2011 - 15:53
  • Heb het niet zo op de livery van cars. Een paar jaar geleden had RB Star Wars, dat was wel geinig(vindt ik persoonlijk). Coultard met die cape en op de sidepods de tekst: powered by the darkside, die verschrikkelijk jankende V10.

    • + 0
    • 5 jul 2011 - 08:31
  • Hier trouwens de nieuwe livery van Team Lotus:

    yfrog.com/gyq2govej

    Ziet er gaaf uit!

    • + 0
    • 5 jul 2011 - 08:47
    • Zoiezo is dat 1 van de gaafste kleurstellingen op de grid!

      • + 0
      • 5 jul 2011 - 10:38

AT Grand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

    Vrije training 3

    12:30 - 13:30

    Race / Startgrid

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

    Kwalificatie

    16:00 - 17:00

    Snelste ronde

    15:00 - 15:00

ATGrand Prix van Oostenrijk

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    13:30 - 14:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:30 - 13:30

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    17:00 - 18:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    16:00 - 17:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 15:00

Test kalender

Bekijk het volledige testschema

WK standen 2026

Bekijk volledige WK-stand

Gerelateerd nieuws

Geef je mening

Wat is jouw eerste oordeel over de nieuwe F1-regels?

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Bahrein
-
Bahrein
6 - 8 maa
Australië
13 - 15 maa
China
27 - 29 maa
Japan
10 - 12 apr
Bahrein
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika
22 - 24 mei
Canada
5 - 7 jun
Monaco
12 - 14 jun
Spanje
26 - 28 jun
Oostenrijk
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2026

Datum
Grand Prix & Circuit
6 - 8 maa
Australië Albert Park
13 - 15 maa
27 - 29 maa
10 - 12 apr
17 - 19 apr
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
1 - 3 mei
Verenigde Staten van Amerika Miami International Autodrome
22 - 24 mei
5 - 7 jun
Monaco Monte Carlo
12 - 14 jun
26 - 28 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
Bekijk volledige kalender

Team profiel

Bekijk volledig profiel
show sidebar