user icon

Video: Achter de schermen bij Red Bull Racing: Zo zagen Max Verstappens monteurs hun coureur winnen

  • Gepubliceerd op 21 jun 2021 13:15
  • comments 47
  • Door: Arjan Hoefakker

Unieke momenten in de garage van Red Bull Racing: achter de schermen zien de monteurs van het team van Max Verstappen de jonge Limburger vechten met Lewis Hamilton. Verstappen weet de Britse coureur snel te verschalken tegen het einde van de race, als Verstappen zijn enige kans krijgt om Hamilton in te halen. De monteurs zitten op het puntje van hun stoel, maar dat duurt niet lang. 

Geniet mee van deze unieke beelden 'achter de schermen' bij Red Bull Racing: 

 

 

 

GPToday vraagt zich af: kon u wél stil blijven zitten thuis op de bank? 

Reacties (47)

Login om te reageren
  • Gaaf die emoties!

    • + 2
    • 21 jun 2021 - 13:22
    • Denk wel dat sommige monteurs een bokssport verleden hebben ;-)

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 13:24
    • snailer

      Posts: 5.633

      Ik begreep uit een interview van Horner dat ze allemaal top vis zouden zijn. Zeker die de pit stops doen.

      • + 1
      • 21 jun 2021 - 13:26
    • snailer

      Posts: 5.633

      vis..... fit...

      • + 1
      • 21 jun 2021 - 13:26
    • Wellicht dan wel handig om aan die knapen met zo'n verleden duidelijk het verschil uit te leggen tussen een undercut en een uppercut ;-)

      • + 2
      • 21 jun 2021 - 13:28
    • snailer

      Posts: 5.633

      Ah!
      Ik gaf je een voorzet! En jij kopte hem netjes in!

      • + 2
      • 21 jun 2021 - 13:31
    • We aim to please.. ;-)

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 13:35
    • snailer

      Posts: 5.633

      Het was graag gedaan hoor!

      • + 1
      • 21 jun 2021 - 13:36
    • Tis wel oranje boven hierboven...
      wel eens gedacht om een eigen avatar te nemen heren?
      Is eigen keus uiteraard maar zou voor het onderscheid wel heel prettig zijn.
      Geldt namelijk voor nog veel meer forumleden.

      Nogmaals, blijft eigen keus natuurlijk.

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 18:08
    • snailer

      Posts: 5.633

      Ik ben te lelijk geworden voor een avatar

      • + 1
      • 21 jun 2021 - 18:49
    • @Snailer; Yep, die jongens die de stops doen moeten een strak regime volgen en trainen echt dagelijks. Staan ook onder controle van artsen qua dieet, vetpercentage. Is geen kattepis hoor. Zit me net te bedenken, het had met de winst gisteren ‘gewoon’ 3 op een rij kunnen zijn….🤨😱😱

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 20:34
  • zo ging ik ook :) Helemaal lossss hoor toen hij hem inhaalde.

    • + 2
    • 21 jun 2021 - 13:31
    • Off topic: heeft iemand Rimmer eigenlijk al gezien of legt die nog steeds dronken in een 1 of ander frans veld?

      • + 2
      • 21 jun 2021 - 13:33
    • Ik wist niet meer wat te doen dus heb ik maar een tafeltje doormidden geslagen.

      • + 2
      • 21 jun 2021 - 13:34
    • Dat geloof ik niet @Roy.
      Volgens mij zat je zwaar onderuit op de bank en zag het met lede ogen aan.....

      • + 1
      • 21 jun 2021 - 13:35
    • Rimmer is nog steeds zijn visite aan het uitlaten @Roy.

      • + 4
      • 21 jun 2021 - 13:36
    • snailer

      Posts: 5.633

      Ik durfde niet te juichen.
      Ik dacht telkens: wanneer drukt Pirelli op dat detonatie knopje.

      • + 6
      • 21 jun 2021 - 13:37
    • Rimmer

      Posts: 8.557

      Rimmer is er nog ;)
      Visite is weg. In de avond nog even rustig de hele race terug kunnen kijken. Kantje boord weer voor Max maar dit keer aan de goede kant. En terecht!
      Zou het geluk van Guus nu eindelijk op beginnen te raken?

      • + 3
      • 21 jun 2021 - 13:58
    • @ROYALERE Yup, je hoort ze dan ook schreeuwen "Come on Roy" ,"YeaaaahhhhH" enzovoort ;)

      • + 1
      • 21 jun 2021 - 17:12
  • Wat kropt daar een bult jaren lang opgebouwde frustratie vrij :D:D:D:D

    • + 0
    • 21 jun 2021 - 13:34
  • Lijkt net alsof ze het niet verwacht hadden.

    • + 0
    • 21 jun 2021 - 13:45
    • ik rekende er ook niet meer op. Maar Max ging ineens gas geven . binnen 2 rondjes iets van 3 seconde goedgemaakt ineens.

      • + 2
      • 21 jun 2021 - 13:47
    • M@X

      Posts: 762

      Max heeft denk ik vooral last gehad van Leclerc als achterblijver op dat punt Roy. Hij bleef idd even hangen. Leclerc had een prima tempo aan het einde van de race.

      • + 1
      • 21 jun 2021 - 13:50
  • Was sowieso een topdag voor Honda met 3 overwinningen in 3 klassen n.l. Moto GP, Indycar en F1.
    Ik heb ook enorm genoten van de opgeluchte Marc Marquez die liet zien weer te kunnen winnen op zijn favo Ring baantje en Max was werkelijk weergaloos, voor mij de meest bevochten overwinning van hem tot nu toe.

    • + 1
    • 21 jun 2021 - 13:49
    • Rimmer

      Posts: 8.557

      Ben zelf een verschrikkelijke Rossi fan dus de Marquez jaren waren bijzonder pijnlijk.
      Voor zover het echter nog een vraagteken of discussiepunt was;
      Marquez is de aller aller allerbeste en allersnelste motorcoureur die ooit heeft bestaan. Zelfs Agostini mag niet meer boven hem staan. Ongelooflijk wat die jongen keer op keer presteert. Het begint zelfs voor mij plezierig te worden om zoveel klasse aan het werk te zien. (In de herhaling weliswaar maar nog steeds even magisch!)

      • + 2
      • 21 jun 2021 - 14:04
    • Rossi=Senna
      Maquez=Verstappen.

      • + 1
      • 21 jun 2021 - 14:05
    • meister

      Posts: 2.671

      Bevochten als in ronde lang wiel aan wiel gevechten.
      Sorry maar wellicht heb jij dan een andere race gezien.

      Ik zag een overwinning door de strategie.
      HAM had op zijn banden geen schijn van kans.
      En was een sitting duck.

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 14:15
    • Hamilton had wel kans hoor, 1 foutje van Max en hij had gewonnen. Max moest echt alles geven de laatste 10 rondes. Je moet het wel even doen. 4 rondjes voor het einde was het verschil nog bijna 4 seconde. Uiteraard hebben ze pas besloten om alles of niks te gaan 3 rondes voor het einde. Maar dit was geen zekerheidje hoor.

      • + 2
      • 21 jun 2021 - 14:18
    • Oostenrijk 2019 blijft voor mij het mooist.
      Poepstart en je dan terug vechten van plek 7 naar de overwinning.
      Deze komt kwa spanning op een goede 2e plaats.

      • + 3
      • 21 jun 2021 - 15:05
    • arone

      Posts: 146

      @Rimmer, het klopt wat je zegt over Marquez. Maar het blijft een gluiperd.

      • + 2
      • 21 jun 2021 - 15:30
    • Tja Honda.. Hoe zouden ze zich daar op het hoofdkantoor nu voelen? Gaat zo goed nu in de F1 met dus enorm wereldwijd marketing potentieel, en dan stappen ze eruit.. Misschien beetje spijt van die beslissing?

      Ik gun het de mensen van de Honda F1 motorafdeling in ieder geval zeer als het lukt en ze de titel pakken dit jaar.. Van compleet afgezeken worden door McLaren naar de WK titel met Red Bull, dat zou toch wat zijn zeg.. Hopelijk gaan er aantal ook gewoon door in de F1 bij de nieuwe motorafdeling van Red Bull zelf..

      • + 2
      • 21 jun 2021 - 16:02
    • Rimmer

      Posts: 8.557

      Inflatable:
      Honda heeft onlangs aangegeven te overwegen om alsnog een 2022 motor te ontwikkelen. Daarmee zou RBR een raketmotor hebben tot eind 2025.
      Nu de nieuwe succesvolle motor de naam E-technology heeft meegekregen is het niet ondenkbaar dat ze toch opeens besluiten hun verblijf te verlengen. Daarmee kunnen ze ook de komende jaren onder hun eigen naam profiteren van het succes en zelfs de overgenomen Mercedes mannen de organisatie in trekken.
      Een jaar is lang en het seizoen dus ook. Wie weet hoe een en ander zich nog gaat ontwikkelen.

      • + 1
      • 21 jun 2021 - 19:09
    • snailer

      Posts: 5.633

      Over fouten gesproken. Hamilton had er ook een flinke. Die vloog een keer naast de baan ook. Dat kostte Hamilton haast een seconde. Zonder die fout had het mogelijk anders afgelopen.
      Hoe dan ook zie je aan alles dat de twee op het randje hebben gereden.
      Het zijn zonder enige twijfel de twee aller besten van het veld op het moment denk ik.

      • + 0
      • 22 jun 2021 - 07:39
  • Mooi om te zien!

    • + 1
    • 21 jun 2021 - 14:01
  • Scorpio69

    Posts: 142

    Waarom kan ik deze video niet zien. Als ik op play klik gebeurd er niets.

    • + 0
    • 21 jun 2021 - 15:29
    • Rimmer

      Posts: 8.557

      Heb ik ook. Wellicht ook adblocker aanstaan?

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 15:50
    • Ja, bij mij was het de adblocker..

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 16:04
    • Iemand mijn sok gezien?

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 16:45
    • Ja, ik.

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 17:20
    • Scorpio69

      Posts: 142

      @rimmer, thanks dat was hum.......

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 19:46
  • Nog mooier vond ik al het gejuich op de tribunes.. Veruit de meeste F1 fans zijn wel klaar met Mercedes die bijna alles wint na 7 jaar dominantie.. Red Bull Honda verdient het ook gewoon, zo hard die al jaren werken om Mercedes bij te halen.. Alle lulverhalen dat Max bij Red Bull weg moet of dat Adrian Newey over de top zou zijn etc zijn ook compleet verdwenen nu.. Hopelijk houden ze het vol en pakken ze beide titels dit seizoen, na deze race ben ik er wel echt in gaan geloven..

    • + 0
    • 21 jun 2021 - 15:55
    • Rimmer

      Posts: 8.557

      Toen Lewis weer als sterkste/succesvolste aan de eerste races van dit seizoen begon had ik echt wel zoiets van “het is nu gewoon klaar met Newey. Weeeer een auto die nerveus is en banden vreet.
      Voor het zoveelste jaar weeeeer achter de feiten aanlopen”
      Goddank bleek het te vroeg geoordeeld en kregen ze dat ding aan het werk. Zover zelfs dat ook Perez ermee overweg kan waarmee tevens bewezen is dat het nerveuze van zijn concept eruit gebalanceerd is.
      De min of meer gelijkwaardige motoren bewijzen dat het ontwerpconcept de doorslag moet geven. Of misschien zijn die zelfs hetzelfde qua niveau en is het Max zelf die de doorslag geeft. Daar lijkt het meer op.
      Maar Newey is op dit moment in staat hetzelfde niveau als de totale Mercedes ontwerpafdeling te leveren.
      Het is dat hij niet mee leest hier anders had ik voor hem heel heel heel diep door het stof moeten gaan. Wat ik ook gedaan had. Met een glimlach. Ik vin helemaal mooi.

      • + 1
      • 21 jun 2021 - 19:24
    • snailer

      Posts: 5.633

      @inflatable. Niet vergeten dat dit Frankrijk was. Men is daar to h anti Engels en anti Duits.

      • + 0
      • 22 jun 2021 - 07:44
  • Trekhaak

    Posts: 224

    Ja mooi.. maar doe eens doe zielige nutteloze mondkapjes is af.

    • + 0
    • 21 jun 2021 - 22:25
    • Die kunnen binnenkort pas op de trekhaak.

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 22:59
    • Worden allemaal ingezameld voor mevrouw Wolff.

      • + 0
      • 21 jun 2021 - 23:06
  • DJJeffHax

    Posts: 646

    Ging helemaal los, zo hard dat de buren er zich aan beginnen te ergeren. Gniffel gniffel.
    Oh ja, heb ook het liedje " 't is stil aan de overkant' opgezet.

    • + 0
    • 22 jun 2021 - 21:17

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    15:00 - 17:00

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

    15:00 - 17:00

HU Grand Prix van Hongarije

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 1

    11:30 - 12:30

  • Zaterdag weather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    15:00 - 17:00

  • Vrijdag weather-image

  • Vrije training 2

    15:00 - 16:00

  • Zaterdag weather-image

  • Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Snelste ronde

    15:00 - 17:00

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit