user icon

TV-gids: Wat voor live autosport is dit weekend te zien?

  • Gepubliceerd op 12 jun 2021 11:25
  • comments 12
  • Door: Martijn Arnoldus

Dit weekend geen Formule 1, maar wel veel racegeweld uit Amerika. Kan Rinus VeeKay in de IndyCar voor de tweede keer zegevieren in de straten van Detroit? 

Zaterdag 12 juni
17:00 – 17:45 Indycar 2021 –Detroit GP – Belle Isle Raceway - Kwalificatie 1 (Ziggo Sport Racing)
20:00 – 22:00 Indycar 2021 –Detroit GP – Belle Isle Raceway - Race 1 (Ziggo Kanaal 14 / Ziggo Sport Racing)

Zondag 13 juni
15:00 – 16:30 FIA WEC – 8 Hours of Portimao – Race (RTL 7)
18:00 – 21:00 Indycar 2021 –Detroit GP – Belle Isle Raceway - Race 2 (Ziggo Kanaal 14 / Ziggo Sport Racing)
01:00 – 01:30 Nascar Cup Series – All-Star Race – Texas Motor Speedway – Race (Ziggo Kanaal 14 / Ziggo Sport Racing)
02:00 – 03:30 Nascar Cup Series – All-Star Race – Texas Motor Speedway – Race (Ziggo Kanaal 14 / Ziggo Sport Racing)

Reacties (12)

Login om te reageren
  • Alonso zal wel ergens aan het karten zijn.
    Wie weet waar? En het wordt uitgezonden op...?

    • + 0
    • 12 jun 2021 - 11:33
    • Alonso doet vanavond mee aan ter land ter zee en in de lucht. Avro tros. half 8.

      • + 0
      • 12 jun 2021 - 11:37
  • Voor mij een weekendje Detroit Indycar. Een leuk circuit dat me een heel klein beetje doet denken aan Albert Park, met hier en daar een grasveldje naast het circuit.

    • + 2
    • 12 jun 2021 - 12:31
    • Helemaal mee eens !

      • + 1
      • 12 jun 2021 - 12:43
    • @Tyla. Picknicken naast de baan?

      • + 1
      • 12 jun 2021 - 12:50
    • RBH2019

      Posts: 3.406

      Waar kijk je het?

      • + 1
      • 12 jun 2021 - 12:56
    • @Larry was het maar zon feest. Gewoon achter huis op het terras met een koud borreltje als het dit weer een beetje blijft via ziggo sport racing. Die commentator bevalt me prima en heeft goed oog voor het hele veld.

      • + 1
      • 12 jun 2021 - 13:09
    • Forza Veekay!

      • + 0
      • 12 jun 2021 - 13:17
  • Offtopic en zoals eerder al aangegeven; Romain gaat de Gateway Oval doen;
    De coureur van Dale Coyne Racing heeft bij zijn renstal aangegeven dat hij graag deel wil nemen aan de wedstrijd op de World Wide Technology Raceway, die voorheen bekend stond als Gateway.

    “Na St. Petersburg heb ik besloten om op Gateway te racen. Ik heb met Dale [Coyne] gesproken en gezegd dat ik dat graag zou doen”, verklaarde Grosjean in gesprek met RACER. Dat besluit zou in principe geen problemen moeten opleveren, te meer omdat Coyne in een eerder stadium al aangaf dat hij daar een extra auto kan inzetten voor de 34-jarige coureur. Een van de dingen die hem aanspreekt aan de oval van Gateway, is dat het een minder snelle oval is dan bijvoorbeeld de Indianapolis Motor Speedway. “Het is voor mij een goede oval om mee te beginnen. Het is een kort baantje, is iets minder snel en heeft meer rem- en acceleratiepunten. Dat voelt vertrouwd om mee te beginnen.”

    GATEWAY; GATEWAY MOTORSPORTS PARK
    20 AUG. - 21 AUG.

    • + 0
    • 12 jun 2021 - 18:13
    • Merde! Komt zijn 7e kookboek nog later uit.

      • + 0
      • 12 jun 2021 - 19:17
    • Weet jij bij welk bericht ik bovenstaande reactie had willen plaatsen?

      • + 0
      • 12 jun 2021 - 20:57
    • @Larry Perkins ik weet niet helemaal precies wat je bedoeld, maar als jij op je Profiel klikt, dan kiest voor "Mijn profiel" dan kan jij je berichten dat je geplaatst hebt zien. Leuke van dit is dat je dan op dat bericht op gaat komen en dus gelijk ziet.

      Anders dan dat, tja.. .geuinnnnn idee! Wel een goed weekend gewenst aan je Larry (Laffer? ;) )

      • + 0
      • 12 jun 2021 - 23:45

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Team -
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land NL
  • Geb. datum 11 sep 2000 (20)
  • Geb. plaats Hoofddorp, Netherlands, NL
  • Gewicht 0 kg
  • Lengte 0,00 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar