user icon

Video: Max Verstappen laat vriendin Kelly Piquet goed schrikken: "Ben jij gek?"

  • Gepubliceerd op 07 jan 2021 07:46
  • comments 17
  • Door: Brick van Boxtel

Red Bull Racing-coureur Max Verstappen geniet van zijn vakantie met zijn vrienden en vriendin Kelly Piquet. De coureur huurde met zijn beste vriend Mark Cox een buggy en nam Piquet mee. Ze gingen off-road in een buggy maar zijn vriendin had de schrik van haar leven toen ze bijna over de rand van een diepe zandklif gingen.

 

 

 

Reacties (17)

Login om te reageren
  • Dit is veel erger dan wat Marzepin deed.

    Zij roept ook nog stop maar gaat vrolijk door

    Ontslaan die gast! ;-)

    • + 4
    • 7 jan 2021 - 08:00
  • Max heeft daar de tijd van zijn leven. Heb nog nooit zoveel foto's en video's van hem met een vriendin op het www zien staan. Hij is daar ook echt in een paradijs, verlaten spierwitte stranden en helder blauw water. Hier is ook weer te horen dat Kelly Engels spreekt en geen Nederlands. "Are you insane?!" In het verleden hoorde ik haar ook Engels praten tegen Mark Cox, Max zijn vriend en Kelly's Nederlandse neef.
    Alhoewel haar moeder Nederlandse is, spreekt ze geen Nederlands. Ze is Engels-, Frans- en Portugeestalig opgevoed. Dat vond haar moeder meer dan genoeg. Lijkt mij ook.
    Gisteren: i.img*r.com/E9EnK5Q.gif ... i.img*r.com/4C1W32b.gif

    • + 0
    • 7 jan 2021 - 09:28
  • Max heeft daar de tijd van zijn leven. Heb nog nooit zoveel foto's en video's van hem met een vriendin op het www zien staan. Hij is daar ook echt in een paradijs, verlaten spierwitte stranden en helder blauw water. Hier is ook weer te horen dat Kelly Engels spreekt en geen Nederlands. "Are you insane?!" In het verleden hoorde ik haar ook Engels praten tegen Mark Cox, Max zijn vriend en Kelly's Nederlandse neef.
    Alhoewel haar moeder Nederlandse is, spreekt ze geen Nederlands. Ze is Engels-, Frans- en Portugeestalig opgevoed. Dat vond haar moeder meer dan genoeg. Lijkt mij ook.
    Gisteren: i.img*rPUNTcom/E9EnK5Q.gif ... i.img*rPUNTcom/4C1W32b.gif

    • + 0
    • 7 jan 2021 - 09:32
    • Bulldog

      Posts: 418

      Jo wat leuk, wist niet dat der moeder Nederlands was. Groot gelijk heeft ie dat ie zo aan het genieten is

      • + 0
      • 7 jan 2021 - 09:36
    • Er is iemand in zijn directe omgeving die dit soort filmpjes al dan niet bewust lekt op het internet.. Of Max daar zo blij mee is vraag ik me af.. Volgens mij is hij best wel gesteld op z'n privé leven, dat dat ook privé blijft.. Voor de rest lijkt hij het inderdaad best maar z'n zin te hebben.. Ik gun het hem net als iedereen om zoveel mogelijk lol in het leven te hebben.. Max heeft het goed voor elkaar tot nu toe..

      • + 0
      • 7 jan 2021 - 09:40
    • @Inflatable, Max is erg gesteld op zijn privé leven, maar hij is ook een beroemd iemand daar in Brazilië. Logisch dat meerdere mensen graag met hem op de foto willen en die trots online zetten. Dat weet Max ook dat dat gebeurt.
      Zelf zet hij bijna nooit iets privé's op Insta, maar hij weet ook dat Kelly niets liever doet de hele dag, dus dat ze steeds foto's samen met hem en nog veel meer video's op haar story plaatst, en dat schijnt hij dus wel goed te vinden. Ze zal echt niets plaatsen wat hij niet goed vindt.
      En vergeet niet, hij zit momenteel op een heeeele grote roze wolk 🥰 en dan vindt hij alles goed wat ze doet. 🤣

      • + 0
      • 7 jan 2021 - 10:37
    • Haar moeder is Silvia Tamsma. Iedereen die in de jaren '80 al Formule 1 keek, wist dat Nelson Piquet met haar getrouwd was.

      • + 0
      • 7 jan 2021 - 11:25
    • "En vergeet niet, hij zit momenteel op een heeeele grote roze wolk 🥰 en dan vindt hij alles goed wat ze doet. "

      dat zijn juist de momenten waarop je heel goed moet uitkijken wat je doet, op een roze wolk zitten is veel gevaarlijker dan F1 racen

      • + 2
      • 7 jan 2021 - 11:30
    • Eind van dit jaar wordt Max voor het eerst vader. Mark my words!

      • + 4
      • 7 jan 2021 - 11:31
    • Bij Kelly werkt alles dus dat is een pluspunt. Of oppassen geblazen.

      • + 0
      • 7 jan 2021 - 12:46
    • Vade

      Posts: 838

      Kelly is in ieder geval de mooiste die hij tot nu toe gehad heeft.

      • + 1
      • 7 jan 2021 - 15:21
    • Numnum

      Posts: 2.841

      Heel niet verkeerd om leeg te hengelen nee.
      Nou nou...

      • + 0
      • 7 jan 2021 - 18:58
  • Boy B

    Posts: 96

    Binnen een jaar is hij vader geworden en binnen 2 jaar is hij de helft van z'n geld kwijt.

    • + 2
    • 7 jan 2021 - 15:29
  • Boy B

    Posts: 96

    @nobull
    En binnen 2 jaar is hij de helft van z'n geld kwijt!

    • + 0
    • 7 jan 2021 - 15:31

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

GB Grand Prix van Groot-Brittannië

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Gerelateerd nieuws

WK standen 2021

Bekijk volledige WK-stand

Test kalender

Bahrain International Circuit - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

De Formule 1-bolide van 2022 is mooier dan de huidige?

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Bahrein
26 - 28 maa
Bahrein
16 - 18 apr
Italië
7 - 9 mei
Spanje
20 - 23 mei
Monaco
4 - 6 jun
Azerbeidzjan
18 - 20 jun
Frankrijk
25 - 27 jun
Oostenrijk
2 - 4 jul
Oostenrijk
16 - 18 jul
Groot Brittannië
30 - 1 aug
Hongarije
27 - 29 aug
België
3 - 5 sep
Nederland
10 - 12 sep
Italië
24 - 26 sep
Rusland
1 - 3 okt
Singapore
8 - 10 okt
Japan
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika
29 - 31 okt
Mexico (land)
5 - 7 nov
Brazilië
19 - 21 nov
Australië
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2021

Datum
Grand Prix & Circuit
26 - 28 maa
16 - 18 apr
7 - 9 mei
20 - 23 mei
Monaco Monte Carlo
4 - 6 jun
Azerbeidzjan Baku City Circuit
18 - 20 jun
Frankrijk Paul Ricard
25 - 27 jun
Oostenrijk Red Bull Ring
2 - 4 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
16 - 18 jul
Groot Brittannië Silverstone
30 - 1 aug
Hongarije Hungaroring
27 - 29 aug
3 - 5 sep
Nederland Circuit Zandvoort
10 - 12 sep
Italië Monza
24 - 26 sep
Rusland Sochi Autodrom
1 - 3 okt
8 - 10 okt
22 - 24 okt
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
29 - 31 okt
5 - 7 nov
Brazilië Interlagos
19 - 21 nov
Australië Albert Park
3 - 5 dec
Saoedi-Arabië Jeddah Street Circuit
10 - 12 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar