user icon
user icon

Video: Daniel Ricciardo en Lewis Hamilton doen Shoey na de race op Imola

  • Gepubliceerd op 01 nov 2020 15:12
  • comments 16
  • Door: Brick van Boxtel

De Grand Prix die op Imola werd verreden, werd door Lewis Hamilton gewonnen. Zijn teamgenoot Valtteri Bottas werd tweede en Daniel Ricciardo werd derde. Door een lekke band van Verstappen schoof Daniel Ricciardo door en finishte op het podium, de tweede keer dit seizoen. Ricciardo doet normaal altijd een shoey, maar was dat vorige race vergeten. Deze race niet en deed Hamilton mee.

Reacties (16)

Login om te reageren
  • Lewis weet vast nog wel een goeie tattooshop waar Abiteboul een mooie shoey tat kan scoren.

    • + 1
    • 1 nov 2020 - 15:18
    • hoogie35

      Posts: 665

      Zou de organisatie toch wat van moeten vinden in deze corona tijd.

      • + 0
      • 1 nov 2020 - 19:54
  • jd2000

    Posts: 4.260

    Ziggo gooide precies op tijd de reclame er in. Bleef mij als kijker die viezigheid bespaard:)

    • + 4
    • 1 nov 2020 - 15:20
  • Ik vind dit zo'n onsmakelijk iets. Voor mij hoeft die Shoey niet.

    Zoals Sander van de Pavert als Maxima zou zeggen: "ik vind goor".

    • + 2
    • 1 nov 2020 - 15:23
  • bazzio

    Posts: 217

    Alleen daarvoor hoeft Ricciardo nooit meer een podium te pakken wat mij betreft... gadverdamme wat ranzig!

    • + 0
    • 1 nov 2020 - 15:41
  • sailor

    Posts: 10.153

    De mensen die het goor vinden , kijken er wel altijd naar...

    • + 1
    • 1 nov 2020 - 15:47
    • bazzio

      Posts: 217

      Euh nee, ff snel zendertje vooruit voor 20 seconde... ;)

      • + 0
      • 1 nov 2020 - 15:50
  • Fireblade

    Posts: 965

    Riciardo is echt een geweldige gast, maar dit "grappige" terugkerende ritueel vind ik echt te flauw voor woorden. Snap ook niet waarom Lewis hieraan meewerkt.

    • + 0
    • 1 nov 2020 - 16:40
  • Is het heel fout als ik nu hoop dat Daniël Corona heeft?

    • + 1
    • 1 nov 2020 - 18:06
    • Daarom trok hij een tweede schoen uit voor Lewis. Voor Bottas had hij zijn toque maar die bedankte voor de eer.

      • + 0
      • 1 nov 2020 - 22:46
  • Knalpijp

    Posts: 135

    Ik wist het altijd wel.van die Hamilton, hij moet maar een keer bij Paay langsgaan.

    • + 0
    • 1 nov 2020 - 19:53
  • mario

    Posts: 7.030

    Had ik niet van Lewis verwacht dat hij aan zoiets goors mee zou gaan doen....

    • + 0
    • 2 nov 2020 - 07:54
    • Boot Licking Matters

      • + 0
      • 2 nov 2020 - 12:50
    • mario

      Posts: 7.030

      Whoooooooooohaahahahahahahhaahhahhahhahahahahahahahahahahahahaahaha..........
      Kan iemand mij ff oprapen...... Wat een ongeëvenaard goede grap zeg!!!

      NOT!

      • + 0
      • 2 nov 2020 - 15:51
    • Bedankt voor de terugkoppeling. Evaluatieformulier volgt.

      • + 1
      • 2 nov 2020 - 17:42
  • Ik ging naar dit artikel om de reacties te checken moet ik eerlijk zeggen. De shoey v RIC wordt altijd zo aangekondigd door Mol en consorten alsof t heel wat is, maar t is gewoon n traditioneel lolletje v RIC. Echter, als RIC structureel op t podium komt zullen steeds meer mensen hier geen zin meer in hebben. Effe los of je t goor vindt of niet; jij hoeft zelf natuurlijk geen Australische tenenkaasextract over je huig te nemen. Maar net als t vingertje v Vettel.. of die kraanvogel v Alonso (of die stierenvechterspose) na n overwinning.. zoiets is 2, 3 keer leuk daarna wordt het irritant... Ik snap dat ie het nu doet, het wordt ook n beetje van 'm verwacht. en ik denk dat veel mensen dit nu nog wel leuk vinden, maar de houdbaarheid hiervan is uitermate beperkt. (Doet me denken aan die Spongebob aflevering waar hij iedere keer uit zn broek scheurt om de lachers op zn hand te krijgen en dat iedereen t na korte tijd al irritant vindt)..

    • + 0
    • 2 nov 2020 - 14:35

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

BH Grand Prix van Bahrein

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Renault
  • Punten 868
  • Podiums 23
  • Grand Prix 116
  • Land Australië
  • Geb. datum 1 jul 1989 (31)
  • Geb. plaats Perth, Australië
  • Gewicht 64 kg
  • Lengte 1,75 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
13 - 15 nov
Turkije
27 - 29 nov
Bahrein
10 - 13 dec
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
13 - 15 nov
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov
10 - 13 dec
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar