user icon
user icon

Video: Max Verstappen woest over de boordradio tegen collega's

  • Gepubliceerd op 26 sep 2020 08:47
  • comments 45
  • Door: Brick van Boxtel

Max Verstappen kon zich gisteren niet inhouden op de boordradio. Voor de zoveelste keer was het een Williams-coureur die zijn snelste ronde verpestte.

Reacties (45)

Login om te reageren
  • Kevin

    Posts: 4.679

    What’s new?

    • + 6
    • 26 sep 2020 - 08:50
  • franks

    Posts: 16

    Het zou Max sieren wanneer hij dat iets minder zou doen.

    • + 9
    • 26 sep 2020 - 08:55
    • Eens. Maar het zou zo maar kunnen zijn dat de regie extra aandacht geeft aan de boordradio van Verstappen.... alles voor de views/clicks.

      • + 1
      • 26 sep 2020 - 09:22
    • jammer, maar het enige woord die hij kent als het niet goed gaat is F#ck this F#ck that.

      • + 5
      • 26 sep 2020 - 09:59
    • Vade

      Posts: 411

      Waarom zou hem dat sieren? Dat is jouw mening. Ik vind het hem juist sieren dat hij wel zo is.

      Wie heeft er nu gelijk?

      • + 4
      • 26 sep 2020 - 10:19
    • Politik

      Posts: 6.239

      Bij een mening draait het niet om wie er gelijk heeft.

      • + 3
      • 26 sep 2020 - 10:23
    • Max mag gewoon schelden, Is niet verboden. Maar dat zegt niet of hij gelijk heeft of dat het netjes is. Deze discussie is dan ook eindeloos.

      Niemand heeft gelijk, Het is een mening zoals politik zegt. Mij maakt het geen r**t uit. Van schelden ga je niet dood.

      • + 0
      • 26 sep 2020 - 10:36
    • Vade

      Posts: 411

      Politik,

      Dan moet hij zijn mening niet als feit neerzetten.

      • + 0
      • 26 sep 2020 - 11:02
    • Politik

      Posts: 6.239

      Hoezo zet hij het als feit neer?
      Moet hij dan per sé 'volgens mij' tussen de woorden 'zou' en 'Max' zetten, zodat iedereen met te lange tenen begrijpt dat het om zíjn mening gaat?

      • + 0
      • 26 sep 2020 - 11:47
    • al die coureurs lopen te schelden over de boordradio
      Allleen als het bij Max hier een fragmentje ervan op t forum word gezet , tja komen verdomme nondeju verdorie ineens alle moraalridders uit hun hol gekropen

      • + 2
      • 26 sep 2020 - 13:18
  • "Max Verstappen kon zich gisteren niet inhouden op de boordradio"
    Ze zijn het woordje " weer" vergeten.

    • + 7
    • 26 sep 2020 - 09:36
  • wat kan dat mannetje toch jammeren hé

    • + 4
    • 26 sep 2020 - 09:39
  • jd2000

    Posts: 4.149

    Stoute jongen

    • + 0
    • 26 sep 2020 - 09:41
  • Je weet tog! niet f*cken met Maxie patties.

    Dit is toch de taal van tegenwoordig ongeveer?

    • + 0
    • 26 sep 2020 - 09:45
  • Taures

    Posts: 1.010

    Have a break
    Take a KitKat Max
    Max kan beter tot 3 tellen en niet zo vloeken.

    • + 1
    • 26 sep 2020 - 09:58
    • Ik weet niet of Max kan tellen.

      • + 4
      • 26 sep 2020 - 10:03
    • Taures

      Posts: 1.010

      @ Ouw-sjagerijn

      Zo niet dan wordt het tijd voor een telraam kan zo niet langer.

      • + 0
      • 26 sep 2020 - 10:13
    • en of het kan.

      • + 0
      • 26 sep 2020 - 10:15
    • gijzje

      Posts: 354

      @ ouw-sjagerijn zijn geld beter als jij...

      • + 0
      • 26 sep 2020 - 13:07
  • El Maximo

    Posts: 116

    Allemaal frustraties omdat het niet wil de laatste tijd.

    • + 1
    • 26 sep 2020 - 09:59
  • John6

    Posts: 4.437

    Nog een uurtje dan mogen ze weer, eens kijken hoe het vandaag gaat.

    • + 0
    • 26 sep 2020 - 10:04
  • Het is maar goed dat Max dit doet, want alle andere 19 coureurs doen dit nooit, die zijn zo rustig en laten alles over zich heen gaan.
    Of zou men dat niet uitzenden, omdat het niemand interesseert?

    • + 11
    • 26 sep 2020 - 10:06
    • Vade

      Posts: 411

      Inderdaad.

      De reacties hierop van de mensen op dit forum slaan ook kant noch wal. Alle coureurs doen dit. Echt allemaal. Ook volkomen logisch en ik vind het zelfs normaal. Thuis vloeken mensen al bij een potje mens erger je niet of achter de playstation. En in de F1 zou het opeens allemaal politiek correct moeten...Dacht het niet...

      • + 5
      • 26 sep 2020 - 10:22
    • @Vade, Inderdaad, en alle goede skiërs zijn het liefst off piste. Wat gewoon legaal en verzekerd is, tenzij anders aangegeven bij de betrefende skiroute.
      Helaas zijn er hier ook mensen die daar de ballen verstand niet van hebben. Die mensen geven hun bek maar een douw zonder de feiten en regels te kennen.
      (Sorry moest ik even kwijt na die absurde opmerking over Schumacher)

      • + 0
      • 27 sep 2020 - 20:02
  • CBR600F

    Posts: 454

    In een VT kan je beter gewoon feedback geven in plaats van de boel bij elkaar te schelden.

    • + 3
    • 26 sep 2020 - 10:07
    • Vade

      Posts: 411

      Want jij rijdt F1?

      • + 2
      • 26 sep 2020 - 10:22
    • Oh en Max geeft geen feedback? dat wist ik niet. Dan weet je vast ook of ze dat bij het team niet heel erg raar vinden ?

      • + 2
      • 26 sep 2020 - 10:30
    • CBR600F

      Posts: 454

      Dus omdat ik geen F1 rij mag ik mijn mening niet geven? Wat doe jij dan hier?

      • + 3
      • 26 sep 2020 - 10:30
    • Illym3ns

      Posts: 123

      Kom kinderen geen ruzie maken.

      • + 0
      • 26 sep 2020 - 10:34
    • Vade

      Posts: 411

      Jij geeft je mening niet, CBR600F. Je zet het neer als feit en alsof je weet hoe het zou moeten(beter dan Max zelf lijkt het vanuit je schrijfwijze). Dus vandaar mijn vraag of je ook F1 rijdt.

      • + 0
      • 26 sep 2020 - 11:03
    • tja, CBR600F, misschien praat je wel net ff wat anders als je weet wat het is om met 300+ tussen deze muurtjes door te rijden. We moeten die teamradio's niet te serieus nemen en niet steeds coureurs daar op aanvallen. Ook niet Hamilton, Vettel of Grosjean. En ook niet als ze een keer spinnen in een VT op zoek naar de limiet. Die feedback die geeft ie heus wel hoor.

      • + 1
      • 26 sep 2020 - 11:05
    • CBR, laat die Vade toch. Die probeert interessant te lopen doen wat meningen en feiten zijn. Stukje hierboven als reactie op Franks spreekt hij zichzelf ook al tegen. Het is gewoon grappig.

      • + 2
      • 26 sep 2020 - 11:24
    • Vade

      Posts: 411

      Vooral grappig dat andere mensen iemand willen verdedigen, alsof ze dat zelf niet kunnen haha. Zo degradeer je die persoon gewoon even...

      • + 0
      • 27 sep 2020 - 10:04
  • tja, het NL,se sbs6 volk is geschokt van een vloekende topsporter,!!!! totaal niet begrijpend wat topsport inhoudt....Volk wat al in de stress schiet als hun baas een keer vraagt of ze iets harder willen werken. En schelden en vloeken is natuurlijk gewoon amusement als grote ''sterren' als Gordon,, Joling , Derksen , vd Gijp enzovoort het op tv doen... Toch????

    • + 1
    • 26 sep 2020 - 10:31
    • Zucht

      Posts: 445

      Je vergeet Rutte

      • + 1
      • 26 sep 2020 - 12:39
  • Pieterzji

    Posts: 915

    Zo zit ik ook achter het stuur als ik op de snelweg rijd. Al die mongolen die maar links blijven rijden zonder en km verschil met de andere baan.

    • + 0
    • 26 sep 2020 - 10:41
    • Er zijn ook hele volksstammen (f#cking driekwarters) die een rotonde maar niet op durven te rijden, dan zit ik me ook echt helemaal op te vreten ;)

      • + 2
      • 26 sep 2020 - 10:56
    • pieter,
      puntje haal je hier aan hoor, sinds de 100km/u geldt is het bar en boos op de snelwegen, nou ben ik écht geen snelheidsmaniak en rij ik neven meer dan 20km te hard, maar niet normaal hoeveel van dat volk 'braaf' op de linker baan 100 blijft rijden, exact even snel dan die vrachtwagen rechts naast hen, en daar zit je dan achter.........tot je bloed het kookpunt bereikt

      • + 0
      • 26 sep 2020 - 11:02
    • Inderdaad Schwantz34.

      Erger me ook kapot eraan maar zou ik niet moeten doen. ;-)

      • + 0
      • 26 sep 2020 - 13:31
  • Ben ik dan de enige die vind dat het nog wel erg meevalt? En so what... laat hem lekker zeggen wat hij wil.

    • + 1
    • 26 sep 2020 - 10:54
  • sailor

    Posts: 10.009

    Ach , dat is gewoon een onderdeel van het formule 1 circus , als het daar bij blijft is er toch niks aan de hand

    • + 0
    • 26 sep 2020 - 11:11
  • Fanboy1

    Posts: 2.067

    Ik houd van emotie in de sport zolang het niet ordinair schelden wordt. We zitten niet te wachten op emotieloze robots.

    • + 0
    • 26 sep 2020 - 12:32
  • Beetle

    Posts: 1.059

    Max scheld ook niet. Dit zijn de woorden die door pa Jos er met de paplepel zijn ingeschoven.
    Het jochie weet gewoon niet beter...

    • + 0
    • 26 sep 2020 - 13:04
    • Fanboy1

      Posts: 2.067

      Zo is dat. Ik hoop dat hij zo blijft

      • + 0
      • 27 sep 2020 - 00:51

PT Grand Prix van Portugal

Lokale tijd 

  • Vrijdag weather-image

    Zaterdag weather-image

    Zondag weather-image

  • Vrije training 1

    12:00 - 13:30

    Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Race

    14:10 - 16:10

  • Vrije training 2

    16:00 - 17:30

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

    Snelste ronde

     

PT Grand Prix van Portugal

Lokale tijd 

  • Vrijdagweather-image

  • Vrije training 1

    12:00 - 13:30

    Vrije training 2

    16:00 - 17:30

  • Zaterdagweather-image

  • Vrije training 3

    12:00 - 13:00

    Kwalificatie

    15:00 - 16:00

  • Zondag weather-image

  • Race

    14:10 - 16:10

    Snelste ronde

    14:10 - 16:10

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Wie komt er naast Verstappen te zitten in 2021?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Land Nederland
  • Geb. datum 30 sep 1997 (23)
  • Geb. plaats Hasselt (Belgie), Nederland
  • Gewicht 70 kg
  • Lengte 1,80 m
Bekijk volledig profiel

Team profiel

Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul
Oostenrijk
10 - 12 jul
Oostenrijk
17 - 19 jul
Hongarije
31 - 2 aug
Groot Brittannië
7 - 9 aug
Groot Brittannië
14 - 16 aug
Spanje
28 - 30 aug
België
4 - 6 sep
Italië
11 - 13 sep
Italië
25 - 27 sep
Rusland
9 - 11 okt
Duitsland
31 - 1 nov
Italië
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug
28 - 30 aug
4 - 6 sep
Italië Monza
11 - 13 sep
Italië Mugello
25 - 27 sep
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt
Duitsland Nurburgring
31 - 1 nov
Bekijk volledige kalender
show sidebar