Nick Heidfeld draagt podiumplaats middels een brief op aan Kubica
- Gepubliceerd op 12 apr 2011 18:57
-
33
- Door: Robin Smeets
"Heb je het gezien Robert? Ik heb jouw logo op de voorkant van m'n helm laten zetten en de Poolse vlag aan de zijkant", schreef Heidfeld. "Ik wilde hiermee laten zien dat ik nog altijd aan jou denk. Verder wilde ik jouw fans laten zien dat jij nog altijd deel uitmaakt van de Formule 1 en van het Lotus Renault-team. Deze derde plaats is ook voor jou!"
"Tijdens de race heb ik constant aan jou moeten denken", ging Heidfeld verder. "Toen ik over de finish kwam was ik superblij. Ik weet wat jij nu waarschijnlijk zal denken: 'Lotus Renault heeft dit jaar een geweldige auto en ik wil zo snel mogelijk weer in de auto zitten'. Ik weet dat jij het kan en ik wens je nogmaals het beste voor je revalidatie. Wordt maar snel beter!"
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam Lotus F1
- Basis Enstone, Groot Brittannië
- Daniel Ricciardo 3
- Kimi Räikkönen 7
- Romain Grosjean 8
- Kimi Räikkönen 9
- Romain Grosjean 10
- Pastor Maldonado 13
- Pastor Maldonado 13
- Kevin Magnussen 20
- Nico Hülkenberg 27
- Jolyon Palmer 30
- Esteban Ocon 31
- Carlos Sainz jr 55
65.124 reacties op Lotus F1
16 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Lotus F1

Reacties (33)
Login om te reagerenPosts: 1.481
Mooi. Erg mooi.
Posts: 653
Helemaal mee eens, pure klasse van Nick!
Posts: 2.885
En zo is Nick. Helaas een mentaliteit die al meer dan 20 jaar niet veel meer voorkomt in de sport.
Daarom ben ik dus fan van deze man!
Posts: 164
Sportief,dat zie ik graag.
ook dat kubica snel beter word.
Al zie ik dat als je er even uit ben dat het moeilijker is om aan te haken dan je zou verwachten.
Posts: 198
SUPER!!!
Posts: 12.432
Mooi, de één draagt een doelpunt op aan zijn net geboren kind een ander draagt iets op aan zijn overleden opa, nu maar over gaan tot de orde van de dag.
Posts: 3.007
Maar zelden zie je iemand iets opdragen aan zijn rivaal.
Posts: 917
Stel je voor dat mensen een stukje emotie tonen! Bel de politie, sleep Nick Heidfeld voor de rechter!
En maar zeiken dat rijders tegenwoordig machines zijn en vervolgens jammeren dat iemand niet over gaat tot de orde van de dag.
Waarom plaats jij hier eigenlijk berichten? Toch vrij sneu als berichten plaatsen op F1today voor jou niet een stukje ontspanning o.i.d. is, maar de orde van de dag..
Posts: 12.432
Hij toont een stukje menselijkheid, dat is toch niet meer dan normaal. Dus over gaan tot de orde van de dag.
Posts: 1.508
Een zeer sympathiek en sportief gebaar van Quick Nick.
Posts: 149
Boh wat heb ik een respect voor Heidfeld gekregen de laatste tijd. Hij levert resultaten als je ze echt nodig moet hebben. Past zich meteen aan in de auto en doet zijn ding. Ok, Australië was een misser, kan iedereen gebeuren. Maar wat een respect heb ik nu voor hem.
Posts: 7.320
inderdaad, we moeten dit niet omlaag halen. mooi praatje of niet, het is een mooi gebaar.
Klaar.
Posts: 1.966
heel mooi...
Posts: 358
Het maakt eigenlijk niet uit wat mijn mening is en waar ik trots op ben. Echter, wil ik dit toch zeggen:
Klasse, super, geweldig!!! Ik ben echt trots dat ik fan van hem ben. Helaas, is zijn mentaliteit niet meer geschikt voor deze tijd. Hij word namelijk de \"grijze muis\" genoemd. Maar ja, dat boeit ook niet.
En Robert, wordt maar snel beter jongen!!!
Posts: 1.508
Ik heb altijd al respect gehad voor Nick.Maar nu stijdt mijn respect voor hem nog meer.Ik hou wel van nuchtere mensen,maar het is idd niet meer van deze tijd.Triest maar waar!
Posts: 1.422
Erg mooi! Ik hoop dat als Kubica terug is, Heidfeld niet met de noorderzon verdwijnt.
Posts: 31
Een mooi gebaar richting Kubica!
De Renault\'s waren afgelopen zondag erg goed weggekomen bij de start, hopelijk winnen zij nog een race dit jaar.
Posts: 86
hoe gaat het nu eigenlik met robert hoor er niet veel meer over?
Posts: 3.471
Dat wou ik ook vragen eerlijk gezegt... Want het is verdacht stil rondom hem.
Posts: 1.508
Nog steeds hetzelfde vrees ik.Maar dat is niet zo vreemd gezien de aard van zijn verwondingen,en de vele operaties die hij heeft ondergaan.
Posts: 358
Hij doet het goed, maar is nog altijd in het ziekenhuis.
Posts: 49
super dat doet ie netjes
hier nog foto vhttp://www.facebook.com/photo.php?fbid=212910802057811&set=a.212910738724484.68253.210165448999013&theateran z\'n helm met poolse vlag en kubica logo
Posts: 123
Ik krijg er tranen van in m\'n ogen.
Posts: 12.432
Beetje overdreven....ik kreeg tranen in mijn ogen van wat er gebeurde in de Ridderhof.....
Posts: 3.471
Heel erg mooi gebaar van Nick, dat zie je niet veel meer in de hedendaagse Formule-1. Ik hoop dat Heidfeld dit seizoen nog een race wint voor Renault.
Posts: 1.508
Dat hoop ik ook! Go Nick!
Posts: 397
\"tijdens de race heb ik constant aan jou moeten denken\" lijkt me iets overdreven........ maar netjes dat ie het zo doet !!
Posts: 603
Dat had hij misschien beter niet kunnen doen tijdens de race, had er misschien meer voor hem ingezeten. ;)
Jammer dat het al jaren een \'net niet\' coureur is, misschien is hij wel te sympathiek, te netjes of te \'lief\' voor de F1.
Rijdt redelijk stabiel, sprokkelt altijd z\'n punten en heeft kennis zat, maar toch is hij nooit terecht gekomen in een kampioensauto, jammer ....
Maar inderdaad mooi gebaar van hem richting Robert!
Posts: 1.470
De vlag op zijn helm viel mij meteen op!
Mooi gebaar :)
Posts: 4.764
Nice! Erg netjes van Heidfeld. Wat dat betreft is hij een echte gentleman. Ik hoop ook dat Kubica snel beter is.
Posts: 333
Ge-wel-dig! Toffe gozer. Nu nog die vieze baard er af, maar dat heeft hier verder niets mee te maken...
Posts: 19.803
Leuk! Ik kan ook kort zijn over mijn mening over Heidfeld. Sympathieke ondergewaardeerde coureur. Ok, ik vind hem lang niet de beste van allemaal, maar hij is alles behalve slecht.
Hij heeft alleen een beetje last van een kleurloos imago. Maar de man is nogmaals, sympathiek, redelijk snel.. past zich goed aan, aan het team.. maakt op de baan zelden fouten en pakt vaak zijn kansen goed aan.
Een overwinning is hem echt wel gegund.
En Kubica.. man ik hoop dat je terugkomt.. ik heb je hoog zitten.
Posts: 64
Ik ben blijkbaar een van de weinige die dit allemaal een beetje over de top vind. Als hier een film van werd gemaakt dan zie ik Ben Affleck die brief al schrijvend voorlezen met zo\'n semi dramatisch muziekje erachter... maar nu dwaal ik een beetje teveel af geloof ik