Video: De pole position van Sebastian Vettel in Albert Park
- Gepubliceerd op 26 maa 2011 17:14
-
28
- Door: Robin Smeets
Bekijk hier de pole-ronde van Vettel in Albert Park
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Aston Martin
- Punten 1.480
- Podiums 56
- Grand Prix 161
- Land DE
- Geb. datum 3 jul 1987 (38)
- Geb. plaats Heppenheim, DE
- Gewicht 62 kg
- Lengte 1,75 m
281.401 reacties op Aston Martin
57 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Sebastian Vettel

Reacties (28)
Login om te reagerenPosts: 7.033
Lijkt GT5 wel met hoge tractiecontrol en slipherstel aan :P Wat een downforce... RBR is in iedergeval wel weer het te kloppen team dit seizoen.
Posts: 631
Niet te geloven, 1 sec sneller... Had Hamilton maar zo een auto om zijn titel te verdedigen in 2009..
Posts: 358
Mensen, let nou is op die voorvleugel...
Die flext als een malle zeg :o!!
Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om die vleugel alsnog door de test te krijgen.
Iemand een verklaring?
Posts: 7.177
wow ik zie het! met snelheid drukt het aardig naar beneden die vleugel. Hoe krijgen ze dat voor elkaar om door de test te komen idd..:S
Posts: 7.033
Ja die vleugel is echt onwijs flexibel maar het is niet echt iets nieuws hoor, vorig seizoen was het ook al zo.
Posts: 1.745
LOL, nog geen race gereden en er wordt alweer over testen van de RBR voorvleugel gesproken.
Posts: 358
Ja ik weet dat het vorig seizoen al zo was, maar ik dacht dat de flex toen redelijk weg was uit de vleugel. Maar het lijkt nu toch wel weer een aandachtspunt eigenlijk.
Of om te kijken of dit \"mag\" of dat het zaak word voor andere teams dit te kopiëren. Die Newey is toch wel een held eigenlijk!
Posts: 1.508
Zet hem op morgen,spruit!
Posts: 10.412
oke bloemkool!
Posts: 10.089
SEB VETTEL!!!!!!!!!!!! lekkere ronde.. ik ben benieuwd naar morgen hoe de race verloopt!
Posts: 1.508
Idd! Nu hopen dat Seb het morgen VET gaat doen! Zet hem op,spruitje!
Posts: 1.745
Een super ronde van onze WELTMEISTER!!!
Alleen de voorlaatste bocht kon wat beter, maar verder: perfect!
Posts: 1.573
Had vooraf ook zin aan het nieuwe seizoen maar de Red Bulls die gaan 1-2 pakken hoor met 2 vingers in de neus. prono 1.Vettel 2. Webber 3. Hamilton 4. Button 5. Alonso 6. Rosberg 7. Massa 8. Schumacher
Posts: 1.434
Hoop dat het geen saai seizoen wordt. Als de Red Bulls continue vooraan rijden. 1. Hamilton, 2. Webber, 3. Button, 4. Rosberg, 5. outsider!, 6. Schumacher. 7. Massa (geen teamorders gekregen).
Posts: 1.265
Geen fan van hem. Maar wel respect voor die briljante ronde.
Posts: 193
Roy je hebt gelijk. Deze flexed wel erg ver naar beneden. Moet andere onboard beelden gaan bekijken.
www.youtube.com/watch?v=4jrox5F5aVM
www.youtube.com/watch?v=uH-Bfmezvq4
Beide amper flex
Posts: 2.263
Moet zeggen dat die Mclaren ook wel wat meer flext dan voorheen
Posts: 1.265
Maar deze foto\'s laten zien dat Red Bull echt extreme flex heeft tov Mclaren. Kijk en vergelijk.
twitpic.com/4df5oz
twitpic.com/4dfbx3
Posts: 9.253
Nou waren er geruchten (hier op het forum met een link naar een duitse site waar ik niet op geklikt heb) dat Ferrari en Red Bull mogelijk niet door de FIA tests zouden zijn gekomen. Als Red Bull er wel doorheen zou zijn gekomen en Ferrari niet, verklaart dat mede waarom Alonso nu op P5 rondharkt
Posts: 78
www.youtube.com/watch?v=C9DBlGpnzqY&feature=player_embedded
dit filmpje is ook geniaal
Posts: 162
ff tussendoor: dit is eigenlijk de allersnelste ronde ooit gereden op Albert Park door een F1 wagen.. niemand ging ooit sneller :)
Posts: 7.177
We zijn niet de enige die er over praten. Er bestaat een site waar ze ook allemaal dingen plaatsen. Over de wagen de techniek en goeie foto\'s die ik kan gebruiken voor het modden maar hier praten ze ook over bijv de vleugel op het moment en de kers manier van hun.
hier een bewegende foto zelf wel wat beter gezien qua hoeveel het beweegt maar geeft een beetje een indicatie.
250kb.de/u/110326/g/GVXGIkMejXv8.gif
Posts: 18.535
Maar dat Gifje is bij het aanremmen van een bocht, toch? Lijkt me normaal dat die vleugel dan een beetje naar beneden gedrukt wordt. Hij flext wel extreem, dat is zo.
Posts: 3.077
Het is toch niet leuk dat Red Bull de pole pakt met een duidelijk zichtbaar illigale auto. Gewoon omdat de FIA het niet bewijzen kan wanneer de auto\'s in parc fermee staan. Nu zullen er meerdere auto\'s zijn die niet 100% legaal zijn, dat weet ik. Maar dit van Red Bull gaat te ver. Ooit werd traction control gelegaliseerd, omdat de FIA niks kon bewijzen. Waarom doen ze dat nu niet met de voorvleugel?
Feitelijk is McLaren het snelste team, alleen wordt daar niet voor beloond. Sterker nog, ze kijken tegen een achterstand van bijna een seconde aan. Belachelijk!
Posts: 428
Zichtbaar illegaal?
De auto is pas illegaal als de FIA dat verklaart.
Tot die tijd is is alles wat de auto doet gewoon legaal :)
Posts: 3.091
Verder betekent het natuurlijk niet dat ze een seconde sneller zijn enkel omdat die voorvleugel flext.
Posts: 3.077
@Refuse
Als ik jouw vermoord maar niemand kan het bewijzen, dan ga ik vrijuit.
De vleugel mag niet flex\'en en dat doet hij duidelijk wel. Alleen wanneer de mensen van de FIA in parc fermee de vleugel testen op flex, dan gebeurt er niks. Dat is het probleem, Red Bull is slimmer dan de mensen die de tests bedenken en moeten uitvoeren. Alleen zijn de mensen van de FIA te arrogant om dat toe te geven, waardoor voorlopig alleen Red Bull deze vleugel gebruikt. En Red Bull heeft nog gelijk ook.
Posts: 2.852
Goedemorgen :)