HRT komt ook op laatste testdag morgen niet in actie
- Gepubliceerd op 11 maa 2011 23:16
-
33
- Door: Robin Smeets
HRT hoopte dat de onderdelen op tijd op het circuit zouden zijn om morgen nog een hele dag te testen in Barcelona. Echter, teambaas Colin Kolles verklaarde vanavond dat de dempers voor de F111 niet op het circuit zijn. Deze onderdelen zijn nog niet vrijgegeven door de autoriteiten.
"Jammer genoeg hebben we de dempers nog niet door de douane kunnen krijgen. Dat heeft als gevolg dat we morgen niet kunnen testen. Zo gaat het leven nu eenmaal, maar we lossen dit wel op", aldus Kolles.
Trending nieuws
-
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Team profiel
- Team naam HRT
- Basis Madrid, Spanje
- Daniel Ricciardo 22
12.655 reacties op HRT
0 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over HRT

Reacties (33)
Login om te reagerenPosts: 101
wat een amateurs zeg
echt F1 onwaardig
Posts: 699
jaja we weten het nu wel.
Get A Life!
Posts: 2.852
gaan we weer..... -.- idiote reactie
Posts: 10
you mark my words,pfff
dat ze het terug gaan naar de F3 euroseries,daar werden ze nog serieus genomen. grote strik erom en wegwezen.
Posts: 962
Helemaal mee eens Aynsley. Het feit dat ze nu weer gewoon niet testen terwijl een team als mercedes een volle seconde tekort kwam een week geleden en daarvan een hoop terug wist te pakken zegt toch genoeg? Ik snap niet dat dit team hier zo in bescherming wordt genomen terwijl het complete vorig jaar een aanfluiting was waarin ze structureel veel tijd tekort kwamen, niet getest hebben en ze halverwege het jaar maar besloten van rijders te wisselen! Nu beginnen ze dit jaar ook weer met 0 testronden en mag je er niets over zeggen want dan heb je geen leven? Kom op zeg. Prullers zijn het, horen niet in de F1 thuis.
Posts: 2.323
Dennis je weet toch dat tests niks zegt
waar haal je het vandaan dat Mercedes een seconde tekort komt?
on topic
balen voor ze dat ze niet kunne testen maar dat had ik al gedacht
Posts: 3.471
Ik ben het in deze wel met de meeste eens hoor. Dit is Formule-1 onwaardig!
Posts: 18
Ik snap niet dat er mensen zijn die zo neerbuigend doen over dit team(of welk team dan ook). De mensen van dit team proberen ondanks beperkte middelen iets op te bouwen in de F1, dat heet passie! Als je daar niet een beetje respect voor kunt opbrengen vind ik dat triest.
Posts: 155
Mensen, we blijven on-topic?
Danku!
Posts: 7
Balen voor HRT. Ook al was het slechts 1 dag het bleef een schat aan informatie.
Posts: 64
Dit is echt niet te geloven zeg. Maar hopen dat de veiligheid voor de andere coureurs niet in het geding komt.
Posts: 101
en wie zijn we?
spreek voor je zelf
Posts: 12.432
Domme reactie, je kunt je natuurlijk van alles aantrekken wat er hier geschreven wordt, mensen reageren en wanneer je daar niet tegen kunt moet je lekker weg blijven.
Posts: 11.414
Waren er een paar weken terug niet een stel mensen die heel zeker wisten dat HRT zou testen in deze laatste week?
Of ging dat er toen ook alleen over dat ze een in de nieuwe kleuren geschilderd bodywork op wielen zouden tonen?
Posts: 302
Dit is wel een lichtelijke tegenvaller. Maar goed... hoe kan het nou weer dat juist onderdelen van HRT bij de douane liggen? De spullen van de andere teams kunnen er wel door en van HRT niet... vaagjes :/
In ieder geval is het wel een mooie auto :P Hoe snel die is dat zien we over een paar weken wel :)
Posts: 931
stelletje amateurs zijn het! de fia moet maar regels opstellen dat je zonder te testen niet aan de start hoeft te verschijnen, heeft toch geen zin en ze rijden alleen maar in de weg.
Posts: 1.265
Iets in me zegt dat ze de \"douane\" gewoon als smoes gebruiken, dit team kennende. Ach ja ze hebben ervaring met het runnen van de wagen tijdens de eerste training dus dit zal wel een koud kunstje voor ze zijn.
Posts: 880
Ik moet bekennen dat ik hetzelfde gevoel had toen ik dit las. Maar aan de andere kant is het niet voor het eerst dat \'dit soort\' teams (de ovelevenden zeg maar) altijd net die aparte pechgevallen hebben.
Hoe dan ook, slecht nieuws voor Hispania.
Posts: 5.792
Inderdaad dat is een smoes .Mercedes laat iedere dag nieuwe spullen in vliegen.
Posts: 1.525
Wat een overtrokken reacties, alsof hrt het eerste team is dat aan de start verschijnt zonder hun nieuwe wagen te testen. Maargoed de meeste van jullie zullen voor 2000 waarschijnlijk niets gezien hebben.
Posts: 11.414
HRT komt nu voor het tweede seizoen op rij met een auto die niet getest is bij de eerste race.
Posts: 4.499
Kunnen we niet er vanuit gaan dat alleen de dempers op de auto gemist worden en dat de auto eigenlijk gewoon klaar is?
Een voordeel ten opzichte van het 2010 seizoen, HRT heeft nu in ieder geval geen rookies die het moeten doen zonder te kunnen testen...
Posts: 249
Dit is niet serieus te nemen. Maar wat hier al gezegd is, HRT is niet de 1ste en ook niet de laatste die zich als amateurs gedragen. RIAL, AGS, Simtek enz. waren van hetzelfde laken een pak. Wat ik in een ander topic al zei, HRT haalt het einde van het seizoen niet. Een grote sponsor zullen ze met dit gedrag never nooit krijgen, denk ik. Ze zitten gewoon in dat bekende cirkeltje. Om er niet meer uit te komen. HRT komt en HRT gaat weer. Niemand die zich er druk overmaakt.
Posts: 5.792
Al die teams die jij opnoemt hebben het ook niet gered .Hrt zal de volgend zijn in dit rijtje .Door niet te tesen komen ze nog slechter over dus vind ik dit ongelooflijk dat HRT de zeelfde fouten maakt alss die voor hun deden.Als je toch sponsors zoekt zal je wat moeten laten zien en dat krijg je niet door deze wekzaamheden.Sponsors weten ook niks net als wij . Dan kan je wel wat roepen maar daar heb je zo weinig aan.Je zult maar dit team gesponseert hebben en al die reclame gemist hebben. Tijdens het testen ,die je als je een ander team je geld had gegeven je wel had gehad.
Posts: 5.792
Dit roep ik al bijna het gehele jaar. Ik geloof helemaal niks wat die Kolles nu weer roept.Die wagen was en is nog niet klaar en die wagen die in monaco word ingezet komt er ook niet.Wat een stelletje leugenaars.Zeg dan niks en laat je niet zien voor australie.Kijk dat je niet een nieuwe wagen klaar hebt ,zeg dan dat je niet test maar ga dan niet met een grote lopen roepen dat je alles zo goed voorelkaar hebt.Ik kijk al 25 jaar F1 en ook toen had je zulke teams en ook daar was ik geen voorstander van.
Posts: 12.432
Weet je wat het is Felix, die Kolles is gewoon niet competent genoeg voor deze functie. Daarbij komt ook nog eens dat ik persoonlijk vindt dat hij onbetrouwbaar is....dan krijg je deze shit.
Posts: 10.412
en waarom verbaast mij dit niet? een schande voor de f1 dit team en ik durf hem aan ze halen het einde van het seizoen niet!(als het begin al gehaald word..)
Posts: 25
HRT is toch ook een spaans team? moeten die onderdelen van buiten de EU naar spanje komen dan voor de test?
Posts: 101
lol dutch blijf jij maar weg
Posts: 533
\"This Could be YOU!\"
Nee liever niet.
Posts: 249
@ DutchF1,
Die 1ste zin zegt alles.
Posts: 5.792
Koles werd ook gevraagt waar het probleem zat dat die dempers er niet waren.Daar wilde hij helemaal niet op in gaan dus zegt dat genoeg.Ze zullen de rekening wel weer eens niet betaalt hebben.De bedrijven leveren hrt niks meer op de lat volgens mij moeten die dempers eerst betaalt zijn dan worden opgestuurt.Als het mijn bedrijf was zou ik eerst geld willen zien en dan pas leveren.Wat ik wel weer gek vind is at sommige vinden dat hert krediet moet hebben van ons hier op de site.Maar waarom had spyker dat dan niet toendertijd .vergeet niet dat daar ook kolles aan roer stond te liegen en bedriegen.
Posts: 10.412
van mij geen krediet. als je het mij vraagt is het team op sterven na dood...