user icon
user icon

Vrouw van Michael Schumacher reageert op een fan

  • Gepubliceerd op 13 nov 2018 13:00
  • comments 19
  • Door: Niels Langenberg

De berichtgeving rondom Michael Schumacher blijft nog steeds angstvallig stil, maar Corinna Schumacher, de vrouw van de legendarische zevenvoudig werelkampioen Formule 1, zou nu wel in een brief hebben gereageerd op een verrassing van een fan. Dat meldt De Telegraaf na een artikel in het Duitse blad Bunte.

De Duitse componist Sascha Herchenbach zou een nummer (Born To Fight) hebben geschreven en een CD daarvan naar de familie hebben gestuurd. De man dacht niet dat daar iets mee gedaan zou worden, dus hij stond verbaasd toen hij opeens een brief binnenkreeg van Corinna Schumacher. Hier stond in: "We zijn heel dankbaar voor het geschenk en dit helpt mij en de familie in deze moeilijk tijd."

Daarnaast heeft zij in de brief de moed er proberen in te houden. "We weten allemaal dat Michael een vechter is die nooit zal opgeven." De Duitser liep in 2013, tijdens een ski-ongeluk, ernstig hoofdletsel op. 

Reacties (19)

Login om te reageren
  • M@X

    Posts: 538

    #keeppushing Hopelijk kunnen hij en zijn familie soms van kleine dingen genieten en hopelijk zit er nog steeds vooruitgang in zijn herstel.

    • + 2
    • 13 nov 2018 - 13:03
  • Indirect zegt Corinna dus dat Michael niet op muziek kan reageren
    Keep fighting Michael!

    • + 3
    • 13 nov 2018 - 13:06
    • pixel

      Posts: 569

      Scherp.

      • + 0
      • 13 nov 2018 - 13:12
    • Snork

      Posts: 6.062

      "We zijn heel dankbaar voor het geschenk en dit helpt mij en de familie in deze moeilijk tijd."

      Hier lijkt het inderdaad alsof ze niet over Michael zelf schrijft om geen enkele indruk te wekken over zijn toestand. Maar dit impliceert voor mij nog niet dat hij wel of niet op muziek kan reageren.

      • + 0
      • 13 nov 2018 - 13:23
    • Riggew

      Posts: 25

      Inderdaad scherp gezien! Al kan dit natuurlijk ‘lost in translation’ zijn.

      • + 0
      • 13 nov 2018 - 13:47
    • plein19

      Posts: 158

      Dat kan ze ook schrijven om bewust niets over Schumi te vertellen

      • + 1
      • 13 nov 2018 - 14:03
    • Vertel. Waar zegt ze dat? Dit is nou hoe roddelpraat ontstaat.

      • + 11
      • 13 nov 2018 - 14:09
  • vandeB

    Posts: 596

    Akelige reli-pop. Brrrr! Ik hoop voor Michael dat-ie doof is.

    • + 4
    • 13 nov 2018 - 13:09
  • en weer een nietzeggend bericht over de meister... Ik zou toch eens een indicatie willen weten wat je nu moet verwachten van hem. Is hij een plant, is hij verlamd (doormiddel van verstoorde kennis in de hersennen), of is hij echt revaliderende om ooit weer te been te staan? t kan zoveel kanten nu nog op met deze beperkte kennis.

    Toch begrijp ik de familie in hun besluit... maar het zou vooral Corinna sieren om deze 5 jaar gesloten deur eens op een kier te zetten. Is het niet voor de fans, dan voor alle collega's en talenten die hem als voorbeeld nemen.

    • + 3
    • 13 nov 2018 - 13:11
    • RBH1

      Posts: 424

      Pardon dat ik mij even uitlaat: Wat begrijp je niet aan prive?

      • + 7
      • 13 nov 2018 - 13:14
    • sailor

      Posts: 8.981

      De familie Schumacher zocht prive nooit de media op , ook niet toen ze nog allemaal gezond waren , voor iemand die zoveel geld had , stond Schumi vrijwel nooit in de Duitse roddelbladen , of een ander blad , dat is best uniek.

      • + 8
      • 13 nov 2018 - 13:21
    • Nooit opgevallen dat juist de beroemdheden zich zwijgende houden in moeilijke tijden? Ik neem dan een voorbeeld van David Bowie en het plotsklaps overlijden van hem.

      Dat is ook wat RBH1 al aangeeft, het is prive en je mag dan van 'geluk' spreken als er iets over hem of zijn familie naar buiten komt. Ook dat zijn zoon dit goed weet en ook niet door ieder journalist ondervraagd word over zijn vader.

      Natuurlijk wil ieder het beste voor hem en dat begrijpt de familie ook dat we nieuwsgierig zijn, maar dat is voor hun geen prioriteit voor ze.

      • + 1
      • 13 nov 2018 - 13:23
    • @ sailor

      Goed punt wat je daar aanstipt

      Schumacher is triest genoeg pas de roddelbladen gaan vullen sinds het ongeluk , en zo zijn er dus nog mensen die geld verdienen aan schumi

      • + 0
      • 13 nov 2018 - 15:00
  • Roy

    Posts: 2.051

    "Zou nu".....

    Helaas maar waarschijnlijk is het weer lariekoek dat vandaag of morgen ontkend zal worden.

    • + 0
    • 13 nov 2018 - 13:18
  • Beetje matig van de bewuste muzikant. Je maakt een persoonlijk gebaar & er wordt persoonlijk op gereageerd. Jammer dat dit dan weer moet lekken.

    • + 8
    • 13 nov 2018 - 13:31
  • meister

    Posts: 2.125

    Ik vrees nog steeds een kasplantje of bewegend en bij maar met de geestelijke vermogens van een baby/peuter.

    • + 0
    • 13 nov 2018 - 19:57
  • Laat de familie Schumacher lekker met rust , we kunnen beter lopen zeiken over ene coureur genaamd Ocon.

    • + 1
    • 13 nov 2018 - 20:25
  • Dikkiardo

    Posts: 6

    Die wordt nooit meer wakker, dat is 100% zeker. Wordt waarschijnlijk alleen in leven gehouden omdat ze het kunnen betalen. Een ieder ander was allang overleden.

    • + 0
    • 14 nov 2018 - 16:55
  • Ik vind dat de diehard fans niet voldoende informatie krijgen van en over hun held,geen leven steken, geen foto of iets in die trend. Helemaal niks. Schande. Want wie was Michael Schumacher nu geweest zonder die miljoenen fans,?! Nee, ik neem hun / hem dat niet in dank af, al ben ik geen Schumi fan en zal dat ook nooit worden, maar zoals gezegd. De echte diehard fans hebben wel het recht om te weten hoe het ècht met hun groot idool gaat. Fijn dat Corrina reageert op deze vrouw, maar geen informatie van ' der michael' triest, heel diep triest.

    • + 0
    • 15 nov 2018 - 09:58

Gerelateerd nieuws

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Bekijk meer foto's

Test kalender

Yas Marina Circuit - Bandentest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Heeft Max Verstappen verstandig gekozen door tot en met 2023 bij Red Bull Racing te blijven?

WK standen 2019

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 3 jan 1969 (51)
  • Geb. plaats Hürth, Duitsland
  • Gewicht 0 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
15 - 17 maa 2019
Australië
29 - 31 maa 2019
Bahrein
-
Bahrein
12 - 14 apr 2019
China
26 - 28 apr 2019
Azerbeidzjan
10 - 12 mei 2019
Spanje
-
Spanje
23 - 26 mei 2019
Monaco
7 - 9 jun 2019
Canada
21 - 23 jun 2019
Frankrijk
28 - 30 jun 2019
Oostenrijk
12 - 14 jul 2019
Groot Brittannië
26 - 28 jul 2019
Duitsland
2 - 4 aug 2019
Hongarije
30 - 1 sep 2019
België
6 - 8 sep 2019
Italië
20 - 22 sep 2019
Singapore
27 - 29 sep 2019
Rusland
11 - 13 okt 2019
Japan
25 - 27 okt 2019
Mexico (land)
1 - 3 nov 2019
Verenigde Staten van Amerika
15 - 17 nov 2019
Brazilië
29 - 1 dec 2019
Verenigde Arabische Emiraten
-
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2019

Datum
Grand Prix & Circuit
15 - 17 maa 2019
Australië Albert Park
29 - 31 maa 2019
12 - 14 apr 2019
26 - 28 apr 2019
Azerbeidzjan Baku City Circuit
10 - 12 mei 2019
23 - 26 mei 2019
Monaco Monte Carlo
7 - 9 jun 2019
21 - 23 jun 2019
Frankrijk Paul Ricard
28 - 30 jun 2019
Oostenrijk Red Bull Ring
12 - 14 jul 2019
Groot Brittannië Silverstone
26 - 28 jul 2019
Duitsland Hockenheimring
2 - 4 aug 2019
Hongarije Hungaroring
30 - 1 sep 2019
6 - 8 sep 2019
Italië Monza
20 - 22 sep 2019
27 - 29 sep 2019
Rusland Sochi Autodrom
11 - 13 okt 2019
25 - 27 okt 2019
1 - 3 nov 2019
Verenigde Staten van Amerika Circuit of the Americas
15 - 17 nov 2019
Brazilië Interlagos
29 - 1 dec 2019
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
-
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar