user icon
user icon

Vrouw van Michael Schumacher reageert op een fan

  • Gepubliceerd op 13 nov 2018 13:00
  • comments 19
  • Door: Niels Langenberg

De berichtgeving rondom Michael Schumacher blijft nog steeds angstvallig stil, maar Corinna Schumacher, de vrouw van de legendarische zevenvoudig werelkampioen Formule 1, zou nu wel in een brief hebben gereageerd op een verrassing van een fan. Dat meldt De Telegraaf na een artikel in het Duitse blad Bunte.

De Duitse componist Sascha Herchenbach zou een nummer (Born To Fight) hebben geschreven en een CD daarvan naar de familie hebben gestuurd. De man dacht niet dat daar iets mee gedaan zou worden, dus hij stond verbaasd toen hij opeens een brief binnenkreeg van Corinna Schumacher. Hier stond in: "We zijn heel dankbaar voor het geschenk en dit helpt mij en de familie in deze moeilijk tijd."

Daarnaast heeft zij in de brief de moed er proberen in te houden. "We weten allemaal dat Michael een vechter is die nooit zal opgeven." De Duitser liep in 2013, tijdens een ski-ongeluk, ernstig hoofdletsel op. 

Reacties (19)

Login om te reageren
  • M@X

    Posts: 630

    #keeppushing Hopelijk kunnen hij en zijn familie soms van kleine dingen genieten en hopelijk zit er nog steeds vooruitgang in zijn herstel.

    • + 2
    • 13 nov 2018 - 13:03
  • Indirect zegt Corinna dus dat Michael niet op muziek kan reageren
    Keep fighting Michael!

    • + 3
    • 13 nov 2018 - 13:06
    • pixel

      Posts: 606

      Scherp.

      • + 0
      • 13 nov 2018 - 13:12
    • Snork

      Posts: 9.584

      "We zijn heel dankbaar voor het geschenk en dit helpt mij en de familie in deze moeilijk tijd."

      Hier lijkt het inderdaad alsof ze niet over Michael zelf schrijft om geen enkele indruk te wekken over zijn toestand. Maar dit impliceert voor mij nog niet dat hij wel of niet op muziek kan reageren.

      • + 0
      • 13 nov 2018 - 13:23
    • Riggew

      Posts: 25

      Inderdaad scherp gezien! Al kan dit natuurlijk ‘lost in translation’ zijn.

      • + 0
      • 13 nov 2018 - 13:47
    • plein19

      Posts: 158

      Dat kan ze ook schrijven om bewust niets over Schumi te vertellen

      • + 1
      • 13 nov 2018 - 14:03
    • Vertel. Waar zegt ze dat? Dit is nou hoe roddelpraat ontstaat.

      • + 11
      • 13 nov 2018 - 14:09
  • vandeB

    Posts: 597

    Akelige reli-pop. Brrrr! Ik hoop voor Michael dat-ie doof is.

    • + 4
    • 13 nov 2018 - 13:09
  • en weer een nietzeggend bericht over de meister... Ik zou toch eens een indicatie willen weten wat je nu moet verwachten van hem. Is hij een plant, is hij verlamd (doormiddel van verstoorde kennis in de hersennen), of is hij echt revaliderende om ooit weer te been te staan? t kan zoveel kanten nu nog op met deze beperkte kennis.

    Toch begrijp ik de familie in hun besluit... maar het zou vooral Corinna sieren om deze 5 jaar gesloten deur eens op een kier te zetten. Is het niet voor de fans, dan voor alle collega's en talenten die hem als voorbeeld nemen.

    • + 3
    • 13 nov 2018 - 13:11
    • RBH1

      Posts: 481

      Pardon dat ik mij even uitlaat: Wat begrijp je niet aan prive?

      • + 7
      • 13 nov 2018 - 13:14
    • sailor

      Posts: 10.268

      De familie Schumacher zocht prive nooit de media op , ook niet toen ze nog allemaal gezond waren , voor iemand die zoveel geld had , stond Schumi vrijwel nooit in de Duitse roddelbladen , of een ander blad , dat is best uniek.

      • + 8
      • 13 nov 2018 - 13:21
    • Nooit opgevallen dat juist de beroemdheden zich zwijgende houden in moeilijke tijden? Ik neem dan een voorbeeld van David Bowie en het plotsklaps overlijden van hem.

      Dat is ook wat RBH1 al aangeeft, het is prive en je mag dan van 'geluk' spreken als er iets over hem of zijn familie naar buiten komt. Ook dat zijn zoon dit goed weet en ook niet door ieder journalist ondervraagd word over zijn vader.

      Natuurlijk wil ieder het beste voor hem en dat begrijpt de familie ook dat we nieuwsgierig zijn, maar dat is voor hun geen prioriteit voor ze.

      • + 1
      • 13 nov 2018 - 13:23
    • @ sailor

      Goed punt wat je daar aanstipt

      Schumacher is triest genoeg pas de roddelbladen gaan vullen sinds het ongeluk , en zo zijn er dus nog mensen die geld verdienen aan schumi

      • + 0
      • 13 nov 2018 - 15:00
  • Roy

    Posts: 2.172

    "Zou nu".....

    Helaas maar waarschijnlijk is het weer lariekoek dat vandaag of morgen ontkend zal worden.

    • + 0
    • 13 nov 2018 - 13:18
  • Beetje matig van de bewuste muzikant. Je maakt een persoonlijk gebaar & er wordt persoonlijk op gereageerd. Jammer dat dit dan weer moet lekken.

    • + 8
    • 13 nov 2018 - 13:31
  • meister

    Posts: 2.506

    Ik vrees nog steeds een kasplantje of bewegend en bij maar met de geestelijke vermogens van een baby/peuter.

    • + 0
    • 13 nov 2018 - 19:57
  • Laat de familie Schumacher lekker met rust , we kunnen beter lopen zeiken over ene coureur genaamd Ocon.

    • + 1
    • 13 nov 2018 - 20:25
  • Dikkiardo

    Posts: 6

    Die wordt nooit meer wakker, dat is 100% zeker. Wordt waarschijnlijk alleen in leven gehouden omdat ze het kunnen betalen. Een ieder ander was allang overleden.

    • + 0
    • 14 nov 2018 - 16:55
  • Ik vind dat de diehard fans niet voldoende informatie krijgen van en over hun held,geen leven steken, geen foto of iets in die trend. Helemaal niks. Schande. Want wie was Michael Schumacher nu geweest zonder die miljoenen fans,?! Nee, ik neem hun / hem dat niet in dank af, al ben ik geen Schumi fan en zal dat ook nooit worden, maar zoals gezegd. De echte diehard fans hebben wel het recht om te weten hoe het ècht met hun groot idool gaat. Fijn dat Corrina reageert op deze vrouw, maar geen informatie van ' der michael' triest, heel diep triest.

    • + 0
    • 15 nov 2018 - 09:58

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

AE Grand Prix van Abu Dhabi

Lokale tijd 

Gerelateerd nieuws

Test kalender

Circuit de Catalunya - Wintertest

Circuit de Catalunya - Wintertest

Bekijk het volledige testschema

Geef je mening

Welke F1-coureur stelde het meest teleur in 2020?

WK standen 2020

Bekijk volledige WK-stand

Coureursprofiel

  • Team Mercedes
  • Punten -
  • Podiums -
  • Grand Prix -
  • Land Duitsland
  • Geb. datum 3 jan 1969 (52)
  • Geb. plaats Hürth, Duitsland
  • Gewicht 0 kg
  • Lengte 1,74 m
Bekijk volledig profiel

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix
Circuit
-
Spanje
-
Spanje
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk
17 - 19 jul 2020
Hongarije
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië
14 - 16 aug 2020
Spanje
28 - 30 aug 2020
België
4 - 6 sep 2020
Italië
11 - 13 sep 2020
Italië
25 - 27 sep 2020
Rusland
9 - 11 okt 2020
Duitsland
23 - 25 okt 2020
Portugal
31 - 1 nov 2020
Italië
13 - 15 nov 2020
Turkije
27 - 29 nov 2020
Bahrein
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten
Bekijk volledige kalender

Formule 1 kalender - 2020

Datum
Grand Prix & Circuit
3 - 5 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
10 - 12 jul 2020
Oostenrijk Red Bull Ring
17 - 19 jul 2020
Hongarije Hungaroring
31 - 2 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
7 - 9 aug 2020
Groot Brittannië Silverstone
14 - 16 aug 2020
28 - 30 aug 2020
4 - 6 sep 2020
Italië Monza
11 - 13 sep 2020
Italië Mugello
25 - 27 sep 2020
Rusland Sochi Autodrom
9 - 11 okt 2020
Duitsland Nurburgring
23 - 25 okt 2020
31 - 1 nov 2020
13 - 15 nov 2020
Turkije Istanbul Park
27 - 29 nov 2020
11 - 13 dec 2020
Verenigde Arabische Emiraten Yas Marina Circuit
Bekijk volledige kalender
show sidebar