Bernie Ecclestone ziet in Sebastian Vettel ideale schoonzoon
- Gepubliceerd op 28 jan 2011 11:41
-
35
- Door: Robin Smeets
Sebastian Vettel, die zelf al lange tijd een vriendin heeft, zou volgens Ecclestone een ideale schoonzoon zijn. "Ik zou er zeker niks op tegen hebben als ik zijn schoonvader zou worden", vertelde de 80-jarige Brit. "Hij zou het een kans moeten geven. Vragen kost niks. Hij zou zeker een goede schoonzoon zijn. Sebastian is grappig, doet normaal en werkt hard om zijn doelen te bereiken. Ik vind hem erg leuk."
Ecclestone's dochter, Petra van 22 en Tamara van 26, zouden echter ook beiden al in een relatie zitten.
Trending nieuws
-
Mercedes wil Antonelli en Russell gelijk blijven behandelen
Binnen Mercedes groeit de discussie over een mogelijke voorkeursbehandeling voor Kimi Antonelli. De jonge Italiaan he...
22 jun 2026 18:46 -
'Red Bull kiest de aanval met opvallend groot updatepakket'
Het lijkt erop dat het team van Red Bull Racing aankomend weekend alle kaarten op tafel gaat leggen. In Oostenrijk in...
22 jun 2026 17:22 -
Leclerc kan mogelijke titeljacht Hamilton verstoren
Jolyon Palmer vraagt zich af of Charles Leclerc in staat is om zijn Ferrari-teamgenoot Lewis Hamilton te helpen in ee...
22 jun 2026 16:09 -
'Sainz heeft genoeg van Williams: Vader dringt aan op Audi-transfer'
De toekomst van Carlos Sainz bij Williams staat plotseling ter discussie. De Spaanse coureur leek zich aanvankelijk t...
22 jun 2026 18:06 -
Lawson blikt terug op Red Bull-drama: "Deed alsof het nooit gebeurd was"
De passage van Liam Lawson bij Red Bull Racing duurde amper twee races, maar liet duidelijk diepe sporen na. De Nieuw...
22 jun 2026 16:46
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
Vrije training 3
12:30 - 13:30
Race / Startgrid
15:00 - 17:00
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
Kwalificatie
16:00 - 17:00
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Grand Prix van Oostenrijk
Lokale tijd
-
Vrijdag
-
Vrije training 1
13:30 - 14:30
-
Zaterdag
-
Vrije training 3
12:30 - 13:30
-
Zondag
-
Race
15:00 - 17:00
-
Vrijdag
-
Vrije training 2
17:00 - 18:00
-
Zaterdag
-
Kwalificatie
16:00 - 17:00
-
Zondag
-
Snelste ronde
15:00 - 15:00
Test kalender
Circuit de Catalunya - Wintertest
WK standen 2026
Gerelateerd nieuws
Geef je mening
Formule 1 kalender - 2026
Formule 1 kalender - 2026
Coureursprofiel
- Team Aston Martin
- Punten 1.480
- Podiums 56
- Grand Prix 161
- Land DE
- Geb. datum 3 jul 1987 (38)
- Geb. plaats Heppenheim, DE
- Gewicht 62 kg
- Lengte 1,75 m
281.401 reacties op Aston Martin
57 leden hebben dit team als favoriet
Tweets over Sebastian Vettel

Reacties (35)
Login om te reagerenPosts: 3.840
Hmm het blondje ajb :) tinyurl.com/6589yzy
Onee, ging niet om mij, sorry!
Posts: 10.089
voor een one night stand ja XD
Posts: 10.089
Sebas, niet doen.. ze ziet er Fake uit
www.google.nl/images?hl=nl&xhr=t&q=petra+ecclestone&cp=8&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1440&bih=763
zonet ook ff gekeken naar Vettel\'s vriendinnetje, die ziet er toch wel veel lekkerder uit..
voor de liefhebbers
www.google.nl/images?hl=nl&xhr=t&q=hanna+prater&cp=7&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1440&bih=763
Hanna Prater
Posts: 7.033
Het is maar net wat je lekker noemt:
www.youtube.com/watch?v=8HDoMl0NAU4
http://www.kisalfold.hu/a_forma-1-es_pilotak_nagy_szerelmei/cikk/220/2192369/2.jpg
Petra ziet er idd beetje fake uit. Lewis heeft het beter voor elkaar :P
Posts: 8
@L.Hamilton
das is duidelijk Hanna niet in die youtube video. Dat meisje in die video kan niet eens deftig Duits spreken.
en Lewis doet het beter? Met wie? Die Nicole met haar plastieke borsten? Die is niet beter dan Petra of Tamara.
Posts: 631
Ik vindt Hamiltons vriendin toch wel de lekkerste op de Grid, plastic borsten of niet. :P
En ik vindt Vettels vriendin nou niet echt lekker, kan die beter die van Ecclestone nemen. Die blonde..
Posts: 10.089
@F1Mclaren
dat is nep man, en nep is lelijk
Posts: 7.033
@RaspherrySwirl
Dat is zeker wel Hanna Prater in dat filmpje. Kijk maar:
i53.tinypic.com/5dqlxf.jpg
Ik vind haar met alle respect niet lekker te noemen. Dan zou ik ook eerder voor Petra kiezen
Posts: 7.033
@Raikkonen-FAN
Ach maak je daar maar niet druk over, tegenwoordig hebben alle fotomodellen,actrices en pornosterren fake borsten. Het begint steeds normaler te worden, in Spanje laten zelfs minderjarige meisjes dat al doen had ik paar maanden gezien in een reportage op TV.
Posts: 2.263
Ik zou ze gewoon allebei niet nemen, t wordt tijd om is met Vettel te gaan praten over vrouwen=)
Posts: 8
@ L.Hamilton: Dit is Hanna met Sebastian zelf en zij lijkt helemaal niet op die dat jij heb gepost. http://efjedna.blog.cz/1008/sebi-na-dovolene-na-sardinii-s-pritelkyni
@ F1McLaren; Nicole is mss \"lekker\" maar daar blijft het ook bij. Meer heeft ze niet te bieden.
Posts: 631
Haha, wat maakt dat nou uit. Ze heeft geld genoeg en ze is nog lekker ook. Beter kan niet toch? :P
Posts: 2.263
Nicole is irritant, ze staat daar altijd maar als een hysterisch wijf in die pitbox van Mclaren. Denk dat collega\'s haar soms wel is irritant vinden..
Posts: 7.033
@RaspherrySwirl
Uit die foto\'s blijkt dat ze er weer minder op lijkt idd. Ach wel of niet Hanna in dat filmpje, blijf erbij dat ze niks bijzonders is. Vettel kan veel mooiere vriendin krijgen maarja dan is dat waarschijnlijk iemand die alleen uit is op zijn geld. soort zoekt soort laten we maar zeggen he. Vettel is nou ook niet zo aantrekkelijk te noemen voor vrouwen denk ik, als ze maar ELKAAR leuk vinden en gelukkig zijn toch? Dat is het belangrijkste in liefde!
Hoe weet je dat Nicole niet meer te bieden heeft? Ze is ook een zeer sociaal en open iemand, zie bvb ook Brazilië 2008 waar Nicole echt mee leeft met Lewis en haar emoties toont. Ook valt het me op dat Nicole vrolijk door het leven gaat met vaak een lach op der gezicht, + als bonus heeft ze ook nog eens enorm veel geld. Dus ze is echt wel meer dan alleen mooi van uiterlijk!
Posts: 8
@ L.Hamilton; omdat ik Nicole als heb horen spreken en ze spreekt als een klein kind. En so what als ze komt juichen en meeleeft, andere doet het ook. Ze gaan gewoon niet voor de camera staan. Ik vind het gewone een simpele, niet echt intelligent. Maar dan vind ik Hamilton ook niet zo\'n een slimme dus ze passen wel samen. Dit moet echt niet te serieus worden genomen. Ik leg gewoon uit waarom ik niet onder de indruk ben. En dat ik Hamilton niet zo slim vind, neemt niet weg dat het een goeie rijder is. Ik luister gewoon niet naar zijn interviews omdat het weinig boeit wat die te zeggen heeft.
een voorbeeld van Nicole: www.youtube.com/watch?v=Js0Ub76jux0
Idd, hij kan een \"mooiere\" vriendin krijgen, maar mooier is niet altijd beter. Voor zover ik weet, zijn ze al jaren samen en dat geef je niet zomaar op voor iemand die \'mooier\' is. Ik vind ze niet lelijk, ik vind ze best wel schattig. Hetzelfde met Vettel. Hij is niet zo mooi maar heeft bijv. een hele mooie glimlach. Nouja smaken verschillen.
Posts: 10.089
Van Nicole kan je i.i.g. niet zeggen dat ze het om het geld doet, dat heeft zelf ook genoeg
en idd, vettel zelf is ook niet de knapste dus is dit eerder ware liefde, dan dat hij opeens met een top model komt
Posts: 7.033
@RaspherrySwirl
Haha, ik vind dat niet zo\'n goed voorbeeld. Je doet alsof ze altijd zo is maar daar was ze gewoon enthousiast na de overwinning van Lewis. Is toch alleen maar mooi als je vriendin zo met je mee leeft en zo trots op je is? Je hebt ook zat dames die zitten er maar sachereinig bij en niks om de sport van hun vriend geven. Die kijken alleen maar toe hoe hun vriend geld in het laadje brengt! En dat ze dom is valt ook nogal mee want anders kom je ook echt niet zover in een zangcarriere. Ik weet niet waar jou \"haat\" vandaan komt, Lewis en Nicole zijn aardige en sociale mensen.
Posts: 8
@ L.Hamilton; ik had het niet over haar enthousiasme, maar op de manier waarop ze spreekt. Ze klinkt als een klein kind. Haar \"zangcarrière\" is een slecht voorbeeld, vermits popsterren weinig te zeggen hebben. En ik \"haat\" die mensen niet. Je vraagt waarom ik vind dat Nicole \"niets te bieden\" en ik heb het uitgelegd. Jij ziet het anders, goed. En daar blijf het bij.
Posts: 1.136
Wel een een rijke nalatenschap als Bernie gaat hemelen, maar inderdaad, zijn dochters zien er nogal verbouwd en nep uit, en het vriendinnetje van Sebas is best een lekker ding, dus doe maar niet!:)
Posts: 10.089
idd, 100% mee eens
Posts: 3.840
Ach ja, allebei dan maar :)
Vettel moet gewoon verhuizen en een harem team opzetten.
Posts: 1.982
Wellicht heeft Eddie Jordan nog iets voor Vettel achter de hand. Bij Jordan hadden ze altijd dames zat rondlopen volgens mij.
Posts: 10.412
hij kan wel goed vingeren.hehehe
Posts: 2.263
En alonso kan goed fisten=D of ga ik nu te ver.
Posts: 1.481
En....nee dat zou te ver gaan :P
Posts: 2.714
Ik denk dat onze forum gebruiker \"Charlie Whiting\" de ideale schoonzoon is. Zoals wij hem kennen is hij een perfecte voorbeeld.
Posts: 1.481
Nee, dat zou niet kunnen. Hij heeft al een oogje op Schumi.
Posts: 2.049
De paus en de koorknaap... . Ik wist dat Bernie een pervert was, maar een pedofiel?
Posts: 3.840
schoonzoon / pedofiel?
Ik weet echt niet waar jij nu aan denkt.
Posts: 2.049
Ja, ik kan er ook weinig aan doen als je de grap niet ziet :p.
Posts: 10.089
hahaha.. ja als je de connectie even legt
Paus (Bernie) -> pedofilie met kleine kinderen(\'\'koorknaapje\'\'vettel)
en aangezien vettel 2 jaar geleden \'\'huilde\'\' dat hij op webber knalde in fuji, heeft hij de bijnaam \'\'Baby Vettel\'\'
beetje een flauwe grap, maar als je hem snapt, is die vermakelijk :D
Posts: 3.840
Ik zal ik niet zijn dat ik de info wel vermakelijk vind :)
Aightttttttttt
Posts: 2.049
Ik kon moeilijk nog extra uitleg geven anders zou dat de grap verknallen ;). Raikkonen fan heeft het inderdaad bij het juiste eind :D. Een (iets minder bekende) bijnaam van Vettel is koorknaap.
Posts: 112
@ Raikkonen-FAN ben ik weer niet uniek, ik noem vettel al jaren babyface
en ik kijk af en toe wel eens op de site van redbull en daar staat als status dat vettel single is
dus is hij nou bezet of single ?
Posts: 15.285
Beide dochters van Bernie.... Totally NOT interesting!!!!
Vettels vriendin.... Nooit van mijn leven!!!!
Hamilton\'s vriendinneke.... Ja, maar dan wel ff die plastic tieten weghalen. Dat is dan wel de mooiste!!!